Spiralne Bolesti

05.06.2004., subota


oooo, da!
-zbunj- doslo je cak i brze nego sto sam mislila. ma prekrasno. i unatoc tome sto nisam spavala cijelu noc, sto sam u pola cetiri pocela kuhati nekakvu tjesteninu, sto ne smijem zaspati jer mi za tri-cetiri sata dolazi prijateljica na kavu - OSJECAM SE SUPER. i bas kao ovi smajlici na slici, moja se raspolozenja mijenjaju nevidjenom brzinom. danas cu za to okriviti pilule. hormone. zapravo, svejedno mi je, meni je super!

maloprije sam razmisljala sto bih mogla jesti (isuse boze, ovo nije normalno!!! ako ovo bude trajalo jos dva dana, ponovo pocinjem pusiti!!) i na pamet su mi pali keksi. domacica, da budem preciznija. a onda me je udarilo u glavu! DO-MA-CI-CA!!! mislim, tko bi normalan tako nazvao cajne kekse prelivene cokoladom?? zaista. naravno, tu je na vidjelo dosla moja predivna osobina da od svih ljudi najvise zabavljam samu sebe (a nekima je to cudno!?), pa sam se sjetila jos neceg: haribo gumenih bombona s okusom kokakole (to je samo po sebi glupo), a zovu se, molimlijepo, happy-jebena-cola!! ma daj, fini gumeni bomboni s okusom kole koja je sretna. znaju li ti ljudi da koka odavno vise nije sastojak kokakole?

wow, uspjela sam napisati nekoliko (smislenih!) recenica a da nisam pocela pricu o tome kako je moja baka dok je bila mlada... da, bravo ja!

za dva mjeseca mi je rodjendan. to me je potaklo da razmislim o tome sto sam (korisno) napravila u zadnjih godinu dana. tri minute sam buljila u zid, a onda odustala. moram priznati da me to pomalo plasi. lijena jesam, nikad ne dovrsim ono sto zapocnem, brzo gubim interes za sve zivo... ali godinu dana?? ma sjetit cu se vec necega. ako nista drugo, uvijek mogu izmisliti tako nesto.

uh, idem malo pospremiti ovaj brlog da zena ima gdje sjesti kad dodje!
- 09:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>