NEPOBJEDIV

04.12.2005., nedjelja

Bilo bi mi lako da te ne volim tako bi se mogao nazvati ovaj vikend. U petak ujutro otišao sam sa svojom predivnom Majom na kolinje kod njezinih. Sve je bilo super i za pet kako bi ljudi rekli, radilo se kao na traci u nekim indonezijskim tvornicama tast nije bio raspoložen za odmor dok se posao ne napravi. I tako dodje petak navečer sjedimo i mezimo i slušamo tasta i njegove dosadne priće o prijašnim vremenima, zazvoni mi mobitel a sa druge strane dobar prijatelj i kaže da će doći po mene da idemo na derbi i naravno da sam se složio sa njim. Ukrao sam tastu par litara rakije i krenuo na put. Na putu ko i obično nezanimljiv krajolik kada na jednom odmorištu stoji automobil o----- tablica sa hajdukovom zastavom. Zaustavimo se i pridjemo dvojci tipova i malo počnemo pričat kao da smo i mi navijači hajduka i pitamo jesu li sami i tako kada smo saznali informacije i postigli nekakavo povjerenje od njihove strane nabili smo ih kao kretene auto im nismo dirali naravno uvijek ista priča kad smo ih počeli udarti pa mi smo samo na izletu ma ti si na izletu kada zavrsimo sa vama i tako smo se zaputili dalje. Cijelim putem pada kiša i dosadjuje i pomalo nacvrcan rakijom ulazimo u split i pritajimo se u nekakvom malom restoranu na ribicama i krumpiricima. Posluživala nas je jedna konobarica koju smo kasnije prašili u wc za nećete vjerovati samo 100 kn. Kasnije se zapucujemo prema stadionu i tamo odjekuje pjesma BBB. Ulazimo na tribinu i saznajemo da se tekma otkazuje i odlazimo opet u grad u restoran ali vise nije radio. Mogli smo jos malo lutati po splitu ali bilo je riskantno zbog nereda koji su se odvijali na ulici. Vracamo se prema mjestu gdje živi moj tast i nećete vjerovati od subote spavam kod frenda jer me moja Maja izbacila zbog nejavljanja njoj da idem uopće na tekmu a možda je tako i bolje to će je proć a onako bi se svadjali prije moga odlaska. I za Maju i za Dinamo vrijedi isto bilo bi mi lako da te ne volim. Slika je za Maju

- 17:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
seks,droga,rock,punk,oi,nogomet,huligani,politika je kurva,priče iz dubine želudca...
za muriju
A.C.A.B.