veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NEOBORIVA ČETVORKA (repriza)

Epizoda 4
POSLJEDNJI DERBI
Uskoro!!!

DVOBOJ U PODNE

Uskoro!!!

King Kong (repriza)

Part 2
Uskoro!!!

ARHIVA

Propustili ste neku od epizoda? Trk u arhivu!

22.02.2006., srijeda

KING KONG part 3

Ipak, jedini način da naši junaci prebace King Konga na tanker bio je...
FERAŠ : Studenstska braćo, pomozite mi Konga donit do hladnog mora... samo će se tako skupit u se pa ćemo ga lakše pribacit do Hrvatske... joj kad me FER vidi!
I doista, uspjeli su! Ploveći tankerom odupirali su se afričkoj carini, arapskim banditima i turskoj morskoj mafiji i sve je izgledalo kao u bajci dok nisu nabasali na talijansku carinu...
TALIJANSKA CARINA (na talijanskom) : Što uvozite?
FESBOVAC : Šta sad? Propali smo!
EKONOMIST : Muči tupane i pusti mene da govorin! (obraća se carini na talijanskom) : Alo vi tamo! Pustite nas proć. Mi smo samo pošteni šverceri crnim gnojivom.
TALIJANSKA CARINA (na talijanskom) : Dolazimo provjerit.
EKONOMIST : Fesbovcu, triba mi tvoja pomoć. Kad dođu na brod ti ćeš... (objašnjava mu što i kako)
FESBOVAC : Cool!
TALIJANSKA CARINA (na hebrejskom) : Ovo ne izgleda kako gnojivo. Uopće ne...
U taj tren, naš fesbovac prdne kao da mu je posljednji put...
TALIJANSKA CARINA (na srpskom) : Mater vam jeb..! Bižmo! Drugi put hoću da pokrijete robu pri prijevozu! Vi sad ima da odnesete to u Hrvacku, mater vam jeb...!
FERAŠ : Vrlo domišljat način prijevare, Ekonomistu!
EKONOMIST : Fala. Al' zašto Talijani pričaju čas na jednom, čas na drugom jeziku?
NIGGA : Ovisi o raspoloženju. Francuski pričaju samo u krevetu.
FERAŠ : Pustite sad to. Mi odnosimo King Konga u Zagreb!!!!
FESBOVAC : Nipošto!!! Prvo ide u Split!
FERAŠ : Ali studentski brate! To je nedopustivo! Ovakav primjerak prvo ide u glavni Bandićev grad nađe zajedničke države!
FESBOVAC : Peri mozak drugima, purgeru (nastade tučnjava)!
NIGGA (planirajući u sebi) : Ha! Dok se oni kolju, ja ću oslobodit King Konga i nahuškat ga na Ekonomski fakultet®. To će bit i više nego dovoljna osveta za ono šta su napravili FESB-u (vidi prve 2 epizode)!
I doista...Nigga budi King Konga trpajući mu (rabljeni) toalet papir u nos...
NIGGA : Marš na kopno, silo nečista!
KING KONG (lupajući si o prsa): Arghhhgh! Arghggh! (Di držite ženske?)
NIGGA : Gle onu tamo lipu zgradu (pokazujući mu Ekonomski fakultet®). Trk tamo i ubij, zakolji, ekonomija ne postoji!
KING KONG (lupajući si i dalje o prsa) : Arhhhg! Grhaahg! (Divojke, stan'te u red, bolan! Tata dolazi!)
FERAŠ (krvave glave) : Neeeeeeeee! Ode moje blago! Maj prešs! Maj prešs (poznato iz Gospodara Prstena)!!!!
EKONOMIST : Gleeeeeee! On ide na moj faks!!! NA MOJ FAKS!!!
FESBOVAC : Neka! Ha ha ha!
EKONOMIST : Ne! Moran hitno nazvat svoje kolege! (vadi mobitel Nokia 6030 – plaćena reklama)! Alo, alo...
T-COM SLUŽBENICA : Svota na računu nije dovoljna za uspostavu poziva. Molim, nadoplatite svoj račun!
EKONOMIST : Brzo! Neko mora imat nekorišten Simpa bon! Brzo! Feraš, pomozi mi sad!
FERAŠ : Tele2! Bla bla!
FESBOVAC : Vip. Ako nisi njihov, baš si slip!
EKONOMIST : Nigga!
NIGGA : Jesi ti lud? Ja san ga i nahuška na tvoj Ekonomski fakultet®)!
EKONOMIST : Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Nigga is prout to present...
KING KONG 3 : KING KONG IN SPLIT > KATASTROFA NAD KATASTROFAMA
Kako bih vam što bolje i što književnije predočio katastrofu koja je obavila Split, pozvao sam cijenjenog Gorana Pilića (namjerno nisan stavio Milić da me ne tuže ka onoga iz Riječke gimnazije) kako bi svoje iskustvo predočio u komentiranje...
GORAN PILIĆ : Dobar dan. Akoooo nemaš niiiišta proootiv, ja biiiih koooomentiraaao soolooo. NIGGA : Nipošto! Komentiramo u timu! GORAN PILIĆ : Akooo je takooo, ondaaaa, laaka vam zeemlja!
NIGGA : Otišao je. Nije bitno. Sam ću. King Kong je, nakon što san ga oslobodio, počeo divljački skakukat po Rivi radeći kaos neviđenih razmjera (Bobis više nije Bobis, vjerujte)... Trčeći po Marmontovoj lupajući se o prsa, trgao je zidove, uništio osamnesku (nesretnim učenicima sat na koji će zakasnit neće bit opravdan...), smrvio kino Central nakon što se vidio sa Naomi Watts na kino plakatu... Jednom riječju, KATASTROFA! Nastavlja trčati prema Ekonomskom fakultetu®... Uzima auto, gleda ko je u njemu... Baca ga u zrak... Nastavlja trčati... Dolazi do Ekonomskog fakulteta®... Studenti primjećuju potres...
EKONOMISTI : Gle! Eno veliki dlakavi fesbovac!
EKONOMISTIČKA PROFESORICA : Ma nee! Ono je King Kong!
EKONOMISTI : Brzo! Skrijmo sve lipe ženske u podrum!
EKONOMISTIČKA PROFESORICA : Joj, super! Al pošaljite nam kojeg muškog dole...
KING KONG (uočavajući lipu ekonomisticu na prozoru šta se nije skrila) : Arghhhhhh! (Skidaj se!)
EKONOMISTICA : Neeee! Spasite me!
Na njenu sreću... nešto veliko je doletilo...bio je to T-REX (sa Red-Bulom, vidi prošlu epizodu)
KING KONG (lupajući se o prsa) : Arghh! Arg! (Rex! Šta ti radiš ovde, bolan?)
T-REX (navlačući boksačke rukavice na ručice) : Arggggg! (Sam bi na Ekonomiju, životinjo? Zašto mene nisi zva?)
KING KONG (i dalje se lupajući o prsa) : Arhhhgrgrgrhrg! (Možda zato što ti veze kratko traju??!)
T-REX : Arg! Gra! Arg! (Tupan! Nekad triba i večerat! Ovo ćeš mi platit krvlju!)
KING KONG (još se lupa o prsa) : Ar! Arhg! Arrr! (Neka pokolj počme!)
T-REX : Gra! Gra! Gru! (Sa užitkom, debeli!)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
King Kong se zaliće u Rexa, fizičkom ga snagom odbija u obližnju stambenu zgradu... Rex na zemlji izbjegava fatalan udarac Kingove nožurine... ustaje no neuspješno pokušava držati gard... King Kongov poznati aperkat čini svoje... Rex pri padu uništava obližnju čevapnicu... King Kong mu s obe ruke uzima ralje i pokušava ih slomiti... Rex se ne da... učinilo se kao da se oslobodio smrtonosnog zahvata no King Kong mu ponovo svom snagom pokušava slomiti ralje...
KING KONG : Argrhga! (Jesi ikad čuo za Tik-Tak? – plaćena reklama! I blogeri moraju živit od nečega) Argrgrgr! (Ovaj mi put neš odletiti!)
Velika se bitka nastavlja... uočljiv je Rexov napor da drži čeljust no vidi se da neće još dugo... King Kong na tren gubi ravnotežu no brzo se uspravio i nastavlja svoj naum... čini se da je ubrzo gotovo... no spas za REX-A.... SFOR je stiga! I to sa tenkovima! Svi pucaju po King Kongu!
KING KONG : Arhrhrhr! (Kakva je ovo država? Nemoš ni pošteno dinosauru čeljust slomit!)
SFOR : Velika crna zvijeri! Opkoljena si! Naši zrakomlati nebom lete! Naši gliseri morem plove! Naše lokomotive tračnicama jure! Naše...
T-REX : Argargargr! (Fala Bogu! Di ste vi dosad? Jesan li vam lipo reka da znan di je Kong?)
SFOR : Budaletino od dinosaura! Nismo te pitali di je Hong Kong nego King Kong! Imaš sriće šta smo sad stigli nabrzinu! Prvo smo mislili da je ovo uobičajena tučnjava fesbovaca za menzu, no dobro da smo došli provjerit... učinila nam se tuča predlakavom!
T-REX : Aagrgrgag! (Sad ga ubijte! Preopasan je!)
SFOR : Pucaj!!!!!
King Kong trga obližnji balkon, baca ga na jedan tenk, skače i ubija Avijatora, pogodila ga granata u nogu... itd. itd., nakon 7 sati neumoljive bitke bio je svladan. Ipak, na njegovu molbu, doveli su mu Naomi Watts da nešto provjere...
KING KONG (zadnjom snagom) : Argh? (I... čije je dijete...?)
DOKTOR : Na žalost Kinže Konže... tvoja krvna grupa nije kompaktibilna. Ti nisi otac!!!
KING KONG : Arghha? Aaaaaaaaaaaa!!! (Što? Neeeeeeeeeee!!!)
T-REX : Argh rahg arharh, ararhgarh? (Pa recite mi doktore, nije da sumnjam ali, nikad se ne zna.. samo provjerite, he, za svaki slučaj, da slučajno nije moje...)
DOKTOR : Već sam provjerio. Nije tvoje. Od onog je fesbovca tamo (našeg junaka)! Gle! Naomi rađa! vo beba! Ista fesbovac! Ma pogledajte tu trbušinu! Spremna za pravu fesbovsku menzu!
T-REX : Arghghgh! (psovka, nakon toga jede doktora, Naomi Watts, SFOR dolazi i napada ga...)
T-REX : Agrgarg! (Kinže Konže... i ja san gotov! Ni oporuku napisa nisan!)
King Kong i T-Rex krepaše uz zalazak sunca. Pa sad recite da moje epizode nisu emocionalne. Nema čitatelja kojem sad nije suza došla na jedno, ili oba oka (bilo smijeh, bilo plač)...
FERAŠ : Joj, da san bar ima kameru, braćo studentska...
NIGGA : Pusti to. Priča je zapisana i već stavljena na blog.
EKONOMIST : Ekonomijo moja mila, dolazim ti! Jeste ženske zaključali? Di su ključevi?
FESBOVAC : Gle mog FESB-a! Smrvljen! A ništa sad nisam zaradio!
NIGGA : Pusti zaradu! Bitnija je lekcija šta si je naučio poslije ovakve velike avanture...
FESBOVAC : A to je?
NIGGA : Nikad, ama nikad ne naručuj 2 porcije ručka u menzi! I brij se redovito! I neš patit ka King Kong!
FESBOVAC : Unatoč svemu, ja ću i dalje patit...
NIGGA : Zašto?
FESBOVAC : King Konga su pokušali oženit Debelom Borislavkom (vidi prošlu epizodu). Zar mene čeka drugačija sudbina renoviraju li FESB?
NIGGA : Gulp!
----------------------------------------------------------
KRAJ NOVOGODIŠNJE BONUS EPIZODE
----------------------------------------------------------