veljača, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NEOBORIVA ČETVORKA (repriza)

Epizoda 4
POSLJEDNJI DERBI
Uskoro!!!

DVOBOJ U PODNE

Uskoro!!!

King Kong (repriza)

Part 2
Uskoro!!!

ARHIVA

Propustili ste neku od epizoda? Trk u arhivu!

10.02.2006., petak

Split. Noć. Bura. Riva. Klupa. Fesbovac. Ovih šest riječi dovoljno dobro opisuje stanje koje se ponavlja svake večeri otkad je FESB uništen (vidi «Kad brucoš zapjeva»). Uvijek negdje oko 10 sati navečer na splitsku Rivu dođe naš junak fesbovac i sjedi... sjedi na još uvijek nedovoljno suhoj klupi poslije pituranja (na ovaj način prosječan fesbovac stvara lažan dojam redovitog mijenjanja hlača, kad traži klupu, traži tek opituranu, uvijek različite boje). Sjedi on tako, sjedi... kad odjednom... zapjeva! Obično tada brzo reagiraju sve turističke agencije plaćajući mu da prestane kako se turisti ne bi preplašili. Naime, jednom su dvoje mladih zaljubljenih Japanaca (Youkatayo Myusagi i Gwwwayyyana Wyusugi) šetali Rivom kad odjednom začuše zavijanje našeg fesbovca. Isti sekund baciše se u more (pirane su obavile svoje, a ako i nisu, uvijek je tu nuklearni otpad). Od tog trenutka jedini prihodi našem fesbovcu upravo su novci koje mu daju turističke angencije. Večer koju opisujem trebala je biti sasvim jedan uobičajen dan, no ipak...
TURISTIČKA AGENCIJA : Na ti lopužo! 377 kuna za večeras!
FESBOVAC : Žao mi je al ja ću nastavit pivat. Samo mi to može ublažit bol u duši nakon šta su mi satrali FESB!!
TURISTIČKA AGENCIJA : Pivanje?!!! ZAVIJANJE!!! Na ti 600 kuna sad, poslije još 300 ako ne skineš izolir traku s usta. Usput, o kakvoj duši govoriš? U tebi nema mista za nikakvu dušu kolko si debel. Sve samo salo.
FESBOVAC : Nipošto! Moran pivat! Zar ne shvaćate? Tamo san se ponovo rodija! Kad se samo sitin onog vrhunskog parkinga, one velike rupetine šta su je kopali (eh da, dragi čitatelji, tu se koplja lome, neki su tvrdili da je to proširenje FESB-a s izgovorom da su studenti predebeli no istina je da se pravilo veliko groblje gdje bi se trpali fesbovci – žrtve neuspjelog pokušaja dobivanja cjepiva protiv mutirajuće ptičje gripe - H5N1/Ŕ), menze, misterioznih podruma gdje se šverc vodio... razumite li me?
TURISTIČNA AGENCIJA : Brzo izolir traku amo! Eno Vijetnamci trčkaraju Rivom! Ako ovaj počne zavijat, čeka ih ista sudbina ka Japance!
KOREJAC WHUWOYAKA : Mi govorila dobre hrvatska! Mene otac učili! Ja steklo diplomiranje! Ja predavalo sedmo godinu hrvatske knjizevnost u gimnazija!
TURISTIČNA AGENCIJA : Hopla! Gle što vam samo nudimo, dragi Vijetnamci!
KOREJAC VHEWOKAHWU : Vi očito glupa, bez uvreda! Mi ne Vijetnam, mi South Korea! Razumjelo?
TURISTIČKA AGENCIJA : Dakako, oprostite. Rekli ste, predavali ste hrvatsku književnost?
KOREJAC WHUWOYAKA : Dapače! Ja predavalo hrvatska! Sedma godinu! Gledala! Evo moju diplomiranje! Krvavo stekli diplomirati u radu s otac!
TURISTIČKA AGENCIJA : Impresivno! Dragi čitatelji, upravo ste pročitali alternativni početak cijele «Neoborive četvorke».
FESBOVAC : Argh!