subota, 05.02.2005.

Nešto o svačemu…

29.12.2004.

Ah ti blagdani ko da i nisu. Vrijeme je šugavo, neka kiša, toplo je, nema snijega, a ja patim za bijelim Božićem, ma nek ide sve kvragu, uopće nemam osjećaj je to doba godine.

Koliko se stvari dogodilo u svijetu, tu kod nas, ma strašno, tsunamiji, razneseni spomenici, netko je napunio dđep sa milijun kuna, al neću o ničemu tome pisati, pa svi su već rekli nešto o tome, svi sve znaju i to je to, end of discussion.

Napokon smo se dogovorili kam idemo za doček Nove Godine, eto baš sad čekam da frend dođe po novce i da ide uplatiti, sve u zadnji tren.

Tata mi je sad zagipsan, mamu je uklještio živac i nemre se micati, tak da sam ja sad dežurna domaćica, kuham, perem, posisavam, spremam, kad bolje promislim bolje to nego učiti.

Začitala sam se, u proteklih tjedan dana, pročitala sam dvije knjige: Dina (Kuća Atreid i Kuća Harkonnen, sad sam na Kući Corrino). Ma totalno mi je zanimljiva i nemrem je ispustit iz ruku, začitam se do kasno u noć, pa sam drugi dan ukomirana.
Odustala sam od stalnog slušanja Božićnih pjesmica i sad sam na najboljim stvarima Janis Joplin.

Prije par dana bila sam na cugi s frendicama i naišao je jedan stari naš prijatelj još iz osnovne škole. Sjeo s nama, malo smo proćakulali, a onda mi je rekao «Ti se se zdebljala?» Ja sam mu odvratila «Hvala na komplimentu, da jesam». Ma i jesam se zdebljala, ne smeta mi to tako jako, ali ne kužim zar su muškarci toliko glupi da izvale tako nešto. Zar ne znaju da su žene osjetljive na to, zar im nije jasno da mi zaista dobro znamo koliko imamo kila, koliko smo se zdebljale i koji dio tijela je postao malo veći, zar ne kuže da mi takvu primjedbu može reći neka frendica, ali neki dečko, pa šuti čovječe jer ne buš dobro prošo pogotovo ak tako nešto provališ svojoj curi.

Došo frend po novce. Stara mi je našla par poslića naravno. Morala sam probati sako koji mi baka šiva, mrzim probavati. Pogotovo jer se mojoj baki jednostavno ne da objasniti što je to usko, oko toga dolazi do najvećih problema jer joj stalno moram vikati suzi, suzi, suzi, još uže. Ali baš je super moja baka kad tak mi sašije nešto.

Evo sad opet sjedim za kompom, nakon pol sata, i papam Griotte.





- 14:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #
• nema grehota i vožnje istodobno ,jel znaš to?:-) ( 30.12.2004. 20:07)
• it's me, leClerc (ili kak se već piše...:-) (freethinker 30.12.2004. 21:52)
• Ma zajebi idiota, no sikiriki :-) Sretna novaaaaa :-)) ( 01.01.2005. 23:38)
• Sve najbolje u 2005. godini, pusa! (life 02.01.2005. 15:18)

- 00:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #