subota, 05.02.2005.

moje jučerašnje čudovište...

23.10.2004.

Cijeli dan raslo je u meni, to strašno čudovište širio je svoja krila u mojoj utrobi. Čekao je pogodan trenutak da izleti iz mene. Bijes, tolika nervoza, ljutnja, bol poput erupcije vulkana iskočila je iz mene praćena gromoglasnim praskom. Sva ta nakupljena negativna energija došla je do svog vrhunca i jednostavno eksplodirala. Pojačala sam zvučnike do daske, stavila Apacalypticu «Path» i počela skakati po sobi, uzela u ruke zamišljeni nož i počela bosti svoje čudovište, gazila sam ga nogama, cipelarila, popljuvala, izudarala, sva sam bila prekrivena njegovom krvlju, a on je ipak ostao živ, iznemogao ali opet živ. Otišla sam na jogu, instruktorica nas je izmučila do kraja. Ja sam jedva ostala živa, a moj bijes je potpuno nestao, pretvorio se u prah i rasuo po cesti. Sa osmjehom na licu krenula sam kući, nadajući se mirnom počinku, ali nešto me kopkalo. Pa ne mogu ja dugo biti sama bez mojih nervoza, bez boli, tuge i ljutnje, pogled na moje roditelje odmah me podsjetio na to. Mojem čudovištu pružila sam prvu pomoć, usta na usta, masaža srca, previjanje rana, imobilizacija, i eto sada se nekako vuče tu za mnom, jest da je na štakama, sav plav, isprebijan, i iznemogao, ali opet je tu, ne mogu ja bez njega…


- 16:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #
• SF serija Farscape, John Chriton i klon Scorpiusa Harvey inside John's brain. :) (zagyrun 24.10.2004. 18:40)
• =) (elbereth 24.10.2004. 23:56)
• svi imamo svoje demone. ostavljam ti novi link bejb, kiss. (tiniwiel 25.10.2004. 00:42)
• apacalyptica! *obožavam* (unspeakable 25.10.2004. 14:31)

- 00:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #