subota, 05.02.2005.

...snijeg...

08.10.2004.

Zavalila sam se u krevet stavila film na kompu i zamotala se u poplun, u potpunoj tišini, sama, uživala sam. Pogledavši ga digla sam se da ugasim kompjuter, suze u očima zamaglile su mi vid, a pred mojim očima bila je tako jasna slika snijega u mom dvorištu.

Sjećanje prošle zime. Borovi pred kućom prekriveni bijelim plaštem, pahulje padaju na cestu, bljeskaju se na svijetlu uličnih lampi, pokazuju svoju ljepotu i sa smiješkom se gube na tlu. Pogled puca od te bjeline, od nevinosti te noćne slike. Vlada mrtva tišina. Nebo je oživjelo, kaos i sklad pahulja, njihov ples i igra, dok se ne smire na hladnoj zemlji. Maleni tragovi na tom bijelom pokrivaču, zeleni sjaj mačjih očiju u mraku, pogledala me i otišla dalje pustolovinu.

Kuća spava, svi slatko sanjaju u svojim toplim krevetima, a ja sjedim pred prozorom i gledam u tu bijelu magiju. Htjela bih poletjeti, plesati sa pahuljama, osjetiti taj hladan miris, vidjeti moj zeleđeni dah kako leti u visine, osjetiti slobodu, otići onkraj stvarnosti, prepustiti se mašti, proći u neki drugi svijet, jer ova noć je magična, sve je moguće.

Miris bakinih kolača proširio se cijelom kućom i kao da je odlučio nastaniti se tu skriva se u kutovima, ormarima, pod stolovima. U dnevnoj sobi stoji bor kojeg smo okitili svi zajedno, srebrne kuglice zatočile su tolika sjećanja. Vrh bora dotiče strop, zelene grane skladno se spuštaju prema podu, a zadnje skrivaju darove.


- 12:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #
• ovi bakini kolaci me natjerase da ih danas idem potraziti da ih kupim... oni mi nekako dodju kao vracanje u proslost... (melted 08.10.2004. 13:58)
• sweet..., a bez kalorija (mali_djava 08.10.2004. 14:34)
• kad god neko pise o hrani i kolacima ja sam gladna, anigdje me nema, mrsava saaaaaaaaam ;)))))) (black lady 08.10.2004. 14:56)

- 00:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #