petak, 04.02.2005.

Šoderica kraj Koprivnice!

30.08.2004.

Jučer sam imala obiteljski izlet na Šodericu. Mislim da je to bilo posljednje kupanje ovoga ljeta u kopnenim vodama ili pak moru, sada samo preostaju bazeni. A tko zapravo zna, možda još koji vikend bude paklenski.
Bilo bi sve super da nisam bila totalno ukomirana od subote, spavala sam nekih četiri sata, da bi me u 8h ujutro probudio stari « ajde, ajde, požuri idemo!!!». Ja sam se tako nabrzinu digla spremila i na kraju još čekala sve njih da se spreme, najedu, popuše, odu na WC. Već su mi tad živci bili ispiljeni, al obećala sam da ću ići tako da mi nema sad izlaza. Krenuli mi, a ja bih spavala, a oni se raskokodakali, počeli zezat, smijat, a ja nemrem oči držat otvorene. Došli, otišli na plažu, ah kako je super skočiti u to jezero, voda fenomenalna, taman da te super rashladi, a da ti nije hladno. Malo kremice na leđa, po tijelu, sunčeko piči, vruće je ko sam vrag, nemrem ja oka sklopit na plaži. Napokon je došlo vrijeme ručka, mogla sam vuka pojest koliko sam bila gladna. A stari i tetak (jer oni su bili u vikendici svojoj tam) su napravili tako dobar roštilj za plakati, čista poezija, carsko meso, krmiči koji su se pacali, pa luk (obožavam ga al ga ne jedem ako postoji mogućnost da bi taj dan otišla nekam van na cugu il kaj, jučer nije bilo te mogućnosti) pojela sam valjda cijelu glavicu, paradajz, kruh. Tako smo se svi najeli da nismo mogli više nikam. Taman je počinjala utakmica, pa smo svi posjedali i gledali. Ja je nisam uspjela pogledat jer sam se začorila nasjedečki u fotelji, uz glasni TV, i navijanje. Poslije smo se opet okupali i popili kavu pa doma.
Tamo je stvarno lijepo, pa preporučam to mjesto za izlete...


- 19:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #
• Bas mi je drago da se neko najeo kak spada :) Mi smo isto rostiljali, ali na dvoristu. Ali, nista manje zabavno! :)) (Amor E Morte 30.08.2004. 22:09)
• eto vama Koprivničanima dobro dojde šoderica a ja ili na bazen ili Jarun. pošto je ovaj vikend bio jedan od lijepših i ja se uputih u Čatež poslijepodne kad je malkice jeftinije. cijeli dan na toboganima bio sam ko malo dijete sretan. (ronin 30.08.2004. 23:49)
• obiteljski izlet sa roštiljom kick ass! :))) (Megi 31.08.2004. 13:37)
• ... hmmm... jestivo... bolje od ljudske krvi... :) (Kontemplativa 01.09.2004. 00:46)
• Daj mi pls reci koliko ima vožnje od Koprivnice do Zagreba? Thx (šatrocosmo 01.09.2004. 13:04)
• Do šoderice imaš sat i pol vožnje, ali se isplati:) (Erato 01.09.2004. 21:29)

- 23:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #