petak, 04.02.2005.

Muke po meni, 13:15

13.07.2004.

Ujutro (u 7) me probudilo urlikanje mojih staraca, moja draga mama nije se htjela dići dok ju je moj tata budio smijući joj se kak je totalno grogi, onda ga je ona gađala šlapama i derala se da je ostavi na miru još 5 minuta. Ja sam se naravno probudila, opsovala sve žive (u sebi) i rekla im, kad sam izlazila u hodnik, da su oboje na mojoj crnoj listi. Ma dobro nakon početnog šoka tog ranog dizanja (pa praznici su, trebala bih se barem sada odmoriti) skuhala sam si kavicu otišla na terasicu i zapalila si jednu, ionak bi se digla oko 8 jer sam očekivala frendicu B.

Dogovor je pao jučer, nas tri kokoši trebamo ić u šoping (zbog nužde je bila potrebna i ta posljednja muka ovog ljeta), naći ćemo se u 9 i ić na vlak. Prvi problemosi su nastupili kada je jedna od njih (A.) kasnila nekih sat vremena, dotle sam ja sa B. ispijala kavu koju zbog zabune nismo platili (mislile smo da jesmo jer je u jednom trenu primopredaje novaca među nama došlo do zabune), ali nema beda konobar je frend od A. pa je on platio a mi mu vratile novce.

Avantura počinje, vlak, zajebancija na moj račun, na svačiji račun, glavni kolodvor, dućani….. Katastrofa, bjesne životinje hodaju buticima svojim crvenim očima tražeći cipele, majice, hlače, narukvice, ogrlice, šoseke, haljinice, a ja sam uhvaćena u taj vrtlog glumeći taj šopingoholičarski mentalitet: ko je šta kupio, koji dućani, što je u modi, kakve cipele, kolko para, koje boje, traži se zeleno i roza, koji broj; samo slušam smijem se, ubijam se od truda da budem dobre volje, nabacujem neš malo što znam o cijeloj temi šopinga i čekam kraj, kraj,kraj….

Pucam po šavovima, ne mogu se više pretvarati da sam ono što nisam, povlačim se u sebe, ne mogu ja protiv njih dvije, nemam snage zauzdati dvije ovisnice o kupovini. Obje imaju pune ormare robe koju ni ne nose, jer im majica nakon jednog puta dosadi, jer to nije trenutno u modi, moraju pratiti trendove, a o cipelama da i ne pričam, koji će im vrag 3 para crnih natikača, 3 para bijelih, 1 zelene …Kao da im penezi padaju s neba, sve će mama kupiti svome djetetu, najskuplje stvari ako treba samo da ono bude lijepo ušminkano, da se vidi materijalizam…Baš me zanima kako će one durati sa svojom plaćom jednog dana, ma koji je meni, uvijek postoje kartice. Ne nisu one loše, ali kada je u pitanju šoping postaju druge osobe, pretvaraju se u rokfelerske snobove. Pa zar je odjeća tako važna?

Nisam na kraju ništa kupila od onoga što sam planirala, uspjela sam se prisilit neke dvije majice, a one svaka po 4 maje i jedna dva para natikača, A. ide još sutra u šoping sa mamom pa bu nju još izmuzla za hlače, natikače koje pašu uz njih i tako i torbicu i tak… Glava mi puca od podataka o robi….fuj. Nisam ja ljubomorna na njih il nešto tako nego si jednostavno ne mogu utuviti u glavu koja je svrha tolikog trošenja na odjeću?

Napokon sam došla do sebe doma sa B., pa me ona zamolila samo da nešto pogledamo na netu, to je postepeno preraslo u to da sam joj sa neta skidala materijal za neki seminar, slike…njena je mama došla po nju i ona je otišla doma dok sam joj ja do kraja napravila seminar. Nije meni teško raditi na kompu, slagati slike i sređivati tekstove, al se daj barem poslije pošteno zahvali, a ne da dobijem neki promrmljani «Hvala» od koje čujem samo H ili pak ni to.

Dvije stvari su me ipak razveselile ovaj dan, prva je da će se valjda održati maraton Gospodara prstenova u 10 mjesecu i to produženih verzija, a druga je spoznaja da imam vremena pročitati nešto što ne spada u literaturu za neki ispit...
One can buy anything with money except morality.
Jean-Jacques Rousseau (1712-1778)
Money can't buy you happiness, but it does bring you a more pleasant form of misery.
Spike Milligan




- 17:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #
• suosjećam s tobom po pitanju šopingiranja s trendsetericama.moja verzija pakla. uživaj u slobodnom vremenu i za mene:-) (tiniwiel 13.07.2004. 22:17)
• znas da je pocelo pravo ljeto kada su ti ovo najveci problemi :) (klax 13.07.2004. 22:55)
• ajme shoping za robu sucks..... nikad nemogu ko neki odmah past na neki komad robe.. meni iskreno svaki kc smeta i sve neki turbodebilnimoderniiokrnuti krojevi sta ja mogu kad volim bit obican a ne moderan (dust 14.07.2004. 09:41)
• Malo stvari mrzim raditi ali jedna koju mrzim je definitivno shoping!!!! (mnozitelj 15.07.2004. 10:27)
• ja robu kupujem u prolazu i ti bez isprobavanja. ne bi me ni alieni primorali uci u neku od tih kabina... brrrr. tome mogu zahvaliti sto imam toliko "dragih prijateljica" koje svaki mjesec pune ormare onime sto ja kupih i skuzim da ne valja jednom kad sam doma ispred ogledala. bas me vole te zene, ful sam im draga... (colorblind 18.07.2004. 17:25)

- 23:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #