nemiri

subota, 31.03.2007.

zacele

oližem rane
zacele
pustim da opet
ujedaš

- 18:44 - Komentari: (2) - Print - #

trućkanja

bio si tih
a ja
čujem te
i kad ćutiš

a onda si me ujeo
namerno
jer pričam
ne umem
da ćutim

dok imam šta
da kažem

- 02:04 - Komentari: (0) - Print - #

nedjelja, 25.03.2007.

zbog suvišnih reči

da li kišu priziva
ili sunce
ne zna
zaboravila
priziva li ono što je samo
naslutila
pa zaboravila

- 20:35 - Komentari: (4) - Print - #

nedjelja, 18.03.2007.

Ludilo

"Ludilo je korak dalje od ove stvarnosti, a da li je korak dalje ili bliže istini, znaćeš samo ako poludiš, mada ti tada to saznanje neće ništa značiti", rekao mi je, u jednom nastupu lucidnosti, starac ustajalih očiju.

I, stvarno, nije mi značilo.

Nenad Krga

- 17:06 - Komentari: (7) - Print - #

petak, 16.03.2007.

Mrak

Presedeše veče ćuteći. Prvi je ćutao, jer da govori nije mogao. Drugi, jer je tako hteo. I behu zadovoljni tišinom koja, kao i ćutanje, zajednička im beše.

Sve drugo bilo je mrklina pred kojom je bledela noć, i kovitlac misli, nemoćnih da uokvire strah.

Nenad Krga

- 02:34 - Komentari: (6) - Print - #

ponedjeljak, 12.03.2007.

GRADINAR 46

Ostavila si me i otišla svojim putem.
Mislio sam da ću biti tužan, pretužan za tobom
i da ću u svome srcu uramiti samo tvoju sliku
protkanu zlatnim stihovima.
Ali, avaj, moje zle sudbe - vreme je kratko!

Mladost prolazi godina za godinom;
Proletnji dani lete; jedno golo ništa ubija
nežni cvet,
a mudrac me opominje da je život
samo kap rose na lotosovom listu.

Treba li sve to da propustim
i da samo ginem za onom jednom što mi
okrenu leđa?
To bi bilo i grubo i ludo, jer je vreme kratko.

Dođite, moje kišne noći, pljuskajući nogama;
osmehni se moja zlatna jeseni;
dođi, bezbrižni aprile, prospi po zemlji
poljupce svoje!
Dođi i ti, i ti, i ti!
Dragi moji, znate da smo smrtni.
Pa je li mudro kidadi srce zbog jedne,
koja je odnela svoje? Jer je vreme kratko.

Slatko je sedeti u uglu i razmišljati da ste
mi vi ceo svet.
Hrabro je poželeti sreću svome bolu, i biti
rešen,
ne dopustiti nikome da te teši.

Ali, jedan novi lik gleda kroz moja vrata
i podiže svoje oči k mojima.

Ja mogu samo svoje suze da obrišem
i da izmenim melodiju svoje pesme:
Jer je vreme kratko!

Rabindranat Tagore

- 23:22 - Komentari: (6) - Print - #

IZUZETNA PRILIKA

Ovo je izuzetna prilika.
Treba samo povući glavu kroz iglene uši.
Udariti krilima, skakati kao
žaba. I paziti da nas ne
popiša. Vrištati, propinjati se
na zadnje noge. Upropanj.
Rzati, skičati. Rastrgnuti
ljudsku ruku. Džilitati se
repom i penjati uz
vodoskok. Uzjahati kokošku
koja ima kokošje slepilo.
I padati razdrljen u blato.
Ekstazu.
Dvorište je plavo i krcato.
I završava se u dnu neba.
Dosta je bilo dreždanja.

Simon Grabovac

- 00:27 - Komentari: (5) - Print - #

ponedjeljak, 05.03.2007.

Jurke

Jedni odgrizu drugima Ruku ili nogu ili bilo šta

Stave to među zube
Potrče što brže mogu
U zemlju to zakopaju

Drugi se razjure na sve strane
njuše traže njuše traže
Svu zemlju raskopaju

Nađu li srećni svoju ruku
Ili nogu ili bilo šta
Na njih je red da grizu

Igra se nastavlja živo

Sve dok ima ruku
Sve dok ima nogu
Sve dok ima bilo čega

Vasko Popa

- 02:54 - Komentari: (3) - Print - #

četvrtak, 01.03.2007.

u žitu

čekam te u žitu
klas sam
pun
da se valjamo
dok ne omlatimo
rod
dok kožu sa leđa
ne ogulimo

- 17:22 - Komentari: (11) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>