nemiri

četvrtak, 28.09.2006.

Kako god...

Napisao si mi pesmu
Kako god...

Kažeš to su moje reči
Kako god...

Jesi li osetio reči
Kako god...

Istu pesmu pevamo
Kako god...

- 04:42 - Komentari: (2) - Print - #

moj pesnik

on nikad nije saznao kako su one doshle
niti kako su otishle
ovo mi je prichao zaista iz dubine dushe
i s ne skrivenim emocijama
"pokushao sam par poota
al ne ide
prazne rechi
mogu ja da ih sklepam
da ih uoblichim
ali nije to to

nema izviranja
a ja nisam zanatlija u tom poslu
ali...

mozda se nekada i vrate
nikad nishta i nisam znao
ja sam samo osetjao kroz stih
kroz rech
tu ne odluchuje pamet...

svaku rech sam na neki nachin proziveo
ako je vetj nisam doziveo
ali to je bilo to

..izgubio sam sebe
i teshko da mogu da se vratim sebi
zaslepeo me je inat
a to ide samo
ta kurva koju ja ne volim
ali koja se desila
i otrgla me od sveg ostalog
je trenutna, jacha od bilo chega drugog"

vratile su se reči
pesniku

- 00:37 - Komentari: (1) - Print - #

srijeda, 27.09.2006.

A on kaže da me voli

ma da si mi bliže
bio bi u tjoše
i klechao na kolenima
ne dam te bre...
i tachka
pa ne dam
ti si moja
i gotovo
mislim bitjesh moja
jednog dana
ali bitjesh makar kupio TOP
ili TENK


6. septembar 2006.

- 18:22 - Komentari: (0) - Print - #

utorak, 26.09.2006.

Gde sam te to sakrio?


"znam da je bila looda...
shta je sad?
to ne znam
da sve je isto...
samo novi karavani prolaze...
psi laju i dalje"

maj, 2006.

- 14:03 - Komentari: (2) - Print - #

nedjelja, 24.09.2006.

Sa hiljadu i jednim razlogom

Prva je laž

"da poludim
Brojim dane
Mesece
Godine
Posmatrajući život koji prolazi
Tražeći smisao u svakoj sitnici"

a smisla nema

- 03:02 - Komentari: (6) - Print - #

subota, 23.09.2006.

sreća

baci i ovu ruku
sreća se smeši
sreća je kurva
ume da pogreši

- 02:50 - Komentari: (5) - Print - #

petak, 22.09.2006.

SRCE

Kad se razbije moje srce
u hiljadu komada,
videćeš, draga, da svaki od njih
ljubi kao hiljadu nerazbijenih srdaca.


Hafis Šemsudin Muhamed

update: pre godinu dana

- 23:57 - Komentari: (19) - Print - #

koliko vredi loš argument...

- 00:08 - Komentari: (5) - Print - #

nedjelja, 17.09.2006.

na proleće ili jesen

i kad me zezaš
kad nećeš da mi kažeš
kad sam ljuta
i ljubomorna
kad ti se umiljavam
kao mače
kad te ispitujem
o onome što ne voliš
kad ćutim
ja te u stvari volim
i kada ti kažem da mi nedostaješ
i kad me boli
što drugima pažnju poklanjaš
i kad me istinom povrediš
i kad me veličaš
sanjaš
samo te volim
na proleće ili jesen

- 23:08 - Komentari: (4) - Print - #

subota, 16.09.2006.

nisi tu

Još jedno jutro
umorno
reklo bi se isto
kao i svako
a nije
hodam
sve je tako mirno
i neverovatno tiho
a nedostaje
mnogo
dah tvoj na vratu
naizgled
sve je isto kao i pre
a nije
ti nisi tu

- 14:57 - Komentari: (2) - Print - #

petak, 15.09.2006.

skoknuo po cigare

zašto si se pomerio
korak-dva
zašto sam ostala u mestu
ja
gde si stigao
da te stignem
i nemoj mi reći
da si samo skoknuo
po cigare
takvi se ne vrate
to su lutalice
stare

- 13:27 - Komentari: (1) - Print - #

utorak, 12.09.2006.

a mogao si mi biti
najbolji drug
mogli smo se možda
voleti zapravo
do večnosti same
preko sve te tame

- 20:29 - Komentari: (5) - Print - #

subota, 09.09.2006.

nabijanje

da ti budem luda
i zabava
klovn
pinokio
igračka
mačka

koliko treba?
još malo?
dovoljno zabavno
ili da pojačam?

da ti leđa izmasiram?
jabuku ispasiram?
čarape i gaće klasiram?
da te ne užasiram?
nećeš da se frasiram?

- 22:40 - Komentari: (0) - Print - #

petak, 08.09.2006.

Čas geografije

vozeći
pred neki dan
između
ovčarsko-kablarske
klisure užica i
bajine bašte

pomislih da nisi
možda
na planini
umjesto
na rijeci
tari

i da su nam
možda
putevi bliže
nego što
mislimo

a vidiš
jednom davnije
nego što
je bilo

dolazio sam na
HE salakovac
s djevojkom
zbog koje je
struja bila kurac
i obratno

gledali smo
vodu ispod
brane

nekad bi ona
mislila
da je jezero
a ja rijeka
il obratno

toliko o geografiji

uostalom
to je već
druga priča


Random Zen


- 18:25 - Komentari: (2) - Print - #

srijeda, 06.09.2006.

farba

kad se ovako ofarbam
u plavo
svetlo
meko
znaš ti
šta je to
i znaš ti
dokle je došlo
koliko sam onda
looda
znam da znaš

- 22:41 - Komentari: (8) - Print - #

utorak, 05.09.2006.

u ćošku

sačekaću te na nekom ćošku
jednom
nećeš znati kom
iznenadićeš se
i ništa tu više ne treba
samo ću te stisnuti
u ćošak
nećeš mi pobeći
i koštice iz grožđa ćeš mi vaditi

- 22:41 - Komentari: (4) - Print - #

nedjelja, 03.09.2006.

kružni tok

ti i ja
kao kružni tok
vijamo se
okolo
danas u tvom gragu
na kružnom toku
dva puta okrećem
ne bi li me uhvatio
ti i ja nemamo
početka ni kraja
kao kružni tok

- 23:15 - Komentari: (3) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>