nemiri

utorak, 29.08.2006.

Kako god...

... svađamo se jedno s drugim
Izmišljamo mali ružni Pakao
Ipak s tobom bih radije i u Pakao nego u Raj s nekom drugom

Ali i u Raju smo ponekad
Kao kad duvamo u paperje iz jastuka
Ili u vazduh oko vatre
Ili kad smo na balkonu u Parizu
Ili u sportskom autu u pustinji obasjani mesečinom
Ili kada zajedno plivamo u ledenom okeanu

I čujem te

VIČEŠ

tako često

I ženstveno

Potpuno zadovoljna


Sećaš li se?

OTIŠLI SMO
TAKO
DALEKO
DA BI
OTIŠLI

I volim tvoje noge i grudi
I obline i ramena
I tvoj ljupki osmeh
I sve tragove i koprene romantičnosti
Što lepršaju za tobom kad koračaš

JER
TI
SI

MOJA

KRALJICA
ZADOVOLJSTVA

I ako ima nečeg mračnog u meni
Tvoj demon me suzdržava
DA BI PONEKAD NAPRAVIO ANĐELA OD TEBE
I ti postala blagoslov u obličju vuka
Sa strašnim zubima

JER

ponekad mi jedino ti

možeš

priuštiti spoznaju

ČISTE DRAŽI

i jedino ja mogu biti tvoj mračni i nespretni vodič



Zaratustra

- 23:36 - Komentari: (2) - Print - #

<< Arhiva >>