nemiri

srijeda, 19.07.2006.

nosila sam danas
lice i ljubav
sada imam i osmeh

- 01:10 - Komentari: (19) - Print - #

utorak, 18.07.2006.

Tush pesma

Dok ona odlazi na tushiranje
Palim poslednju
cigaretu iz pakle
Sanjivo bacajuci
Pogled kroz prozor
Nazirem stidljive
Suncheve zrake
Smejem se i kezim
Dolazećem jutru
Josh jednu notj
Spokojnu i loodoo
Poslali smo na spawanje
Dovoljno je

Zaratustra

- 03:25 - Komentari: (1) - Print - #

ponedjeljak, 17.07.2006.

JOŠ DANAS

Zašto da ti nešto obećam, nešto šta možda ni sutra neću razumeti
Zašto govoriti o ljubavi, prije nego znam gdje ide (gdje ćeš ti sutra da odeš)
Zašto da te lažem, pre nego istinu kažem
Ti si lep, ti si pametan, ali ipak možda sutra budem imala dovoljno i od toga
Ali sad smo tu, i niko osim nas ne može videti, niko razumeti jer za nikoga svijet ne staje
Možda ću te povrijediti, to je zadnje što želim, patnju u kojoj tonemo.
Vidjećemo šta će se desiti, kad se desi, ali sad smo tu i još nas niko ne vidi i niko ne može da razume jer za nikog svijet neće stati, svaki nas dan može posljednji biti, niko sudbinom upravljati ne može.. pusti sad, lepše je budan I lutati mislima. Ljubavnici u jorgovanu!



Tatjana Debeljački

- 01:46 - Komentari: (4) - Print - #

subota, 15.07.2006.

SMISAO...

Šumski duh je gospodar šuma i zveri, pastir čije stado čine jeleni, košute i zečevi, koje čuvaju vukovi ili risovi. Obrazi su mu plavi, oči zelene, brada duga i zelena. Ponekad se ogrne u krzno, a neke legende ga prikazuju sa rogovima i maskiranog. Leva cipela mu je uvek na desnoj nozi, kožuh zakopčava na pogrešnoj strani. On nema senu, krv mu je plava. On posmatra nešto drugo. Ne mogu da dokučim šta. Možda dušu? Pogled mu je tup i zenice sitne. Poljubila sam ga u vrat, tačno na mesto gde se nalazi Adamova jabučica.

Tatjana Debeljački

- 03:20 - Komentari: (5) - Print - #

srijeda, 12.07.2006.

krsti je kako želiš

U pustinji nepreglednoj
Željnoj
Život što se zove
Bojom zalazećeg sunca
Na pesku ti lice slikam
Pa zapevam milostivu pesmu
Božanstvu vetra
Da snagom svojom
Od pustinjskih zveri
Osmeh tvoj mi sačuva
Do najtišeg časa
Kada telo moje
Prahom se nazove

Neka me tada
Vetrovi pustinjski
Visoko iznad najviših dina
U beskraj plavetnila neba uzdignu
I dok se duša moja
Od sveg vidljivog oprašta
Tvoj lik u pesku
Neka bude poslednje
Što bi ugledala
Hoće li smiraj
Nastupiti tada


Zaratustra

- 03:19 - Komentari: (9) - Print - #

utorak, 11.07.2006.

Da se noćas
sklupčam u tvom krilu
samo na tren...

- 02:17 - Komentari: (2) - Print - #

petak, 07.07.2006.

Balada o Bohoreti

Može li se ljudsko biće zaljubiti u nekoga kad ga nikada svojim očima nije videlo? Pitala sam Mamu, a ona se zagonetno nasmešila i rekla:
"Može biti , ali to se događa samo zanesenjacima i od takve zaljubljenosti nikakve vajde..."
"Zašto?", uvređeno sam promrljala.
"Objašnjenje je dugačko a nije važno", mama je odmahnula rukom, pa nastavila: "Reci mi, Bukice, je li uživaš u toj ljubavi?" Kad sam klimnula glavom, Mama je rekla: "Onda uživaj, detence moje, jer život ne pruža mnogo uživanja... Sanjari, čitaj i, uvek kad možeš, a malo ćeš moći, čini što ti je srcu drago."
Bila sam toliko zahvalna Mami da sam skočila i obasula je poljubcima.
Život je stvarno divan! Ponekad.


Gordana Kuić

- 00:16 - Komentari: (4) - Print - #

srijeda, 05.07.2006.

moj san

pričaću ti o tome kako mi nedostaješ
ili o tome kako je danas bio lep dan

možda o tome kako mi je otišao san
i kako ne spavam ni noć ni dan


noću si ti moj
na javi san

- 01:58 - Komentari: (1) - Print - #

subota, 01.07.2006.

malo-mnogo

ma neću na posao
ja bih samo s tobom

neću ni da jedem
ja bih samo s tobom

i nek besni oluja
ja bih samo s tobom

neću ništa
ja bih samo s tobom

i još i još i još
ja bih samo s tobom

ja bih se sa tobom
malo ljubavisala

update: ne malo
malo - mnogo



- 02:11 - Komentari: (9) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>