nemiri

srijeda, 28.06.2006.

tragove vetrovi pomeše
kiše sapraše
snegovi zavejaše
Sunce sprži
vreme obrisa

- 03:13 - Komentari: (3) - Print - #

ponedjeljak, 26.06.2006.

kobajagi

kaži mi mačko
gricni
stisni me tajno
prignječi
telom
pritisni ruke iznad glave
reci- predaj se
jednom
dvaput
triput

opirem se samo
kobajagi

- 04:06 - Komentari: (5) - Print - #

petak, 23.06.2006.

žedna


jabuke moje
žedne su usana tvojih
željenih, željnih

- 19:40 - Komentari: (4) - Print - #

utorak, 20.06.2006.

ja nemam pravu knjigu
niti ću je ikad imati
ja nemam pesmu niti ću je pisati
ja nemam gitaru
koju ću svirati
ali mogu te nekad poljubiti
na nekom mestu kada se sretnemo
slučajno ti i ja

update:
imam ove dve suze
na oba obraza
sveže
sad kliznule
njih ti mogu dati
da li je to dosta, dragi?

- 22:23 - Komentari: (7) - Print - #

ponedjeljak, 19.06.2006.

~ uskraćivanja ~

ne hranim sujete
ne delim savete
ne želim nalete
na povlačim zavete
ne uskraćujem sebe
ne delim tebe
ne želim komociju
samo emociju

ali ti je već imaš, dragi

update:
(beše: "mrzim te BRE"?)

- 00:46 - Komentari: (4) - Print - #

četvrtak, 15.06.2006.

pun mesec

full moon rising
moje grudi nabujale
ti na njima
i u njima
prazni se meseče
explodiraću

- 14:08 - Komentari: (9) - Print - #

četvrtak, 08.06.2006.

Nesretnik

Po drugi put sam se našao u toj kafani. I ove je večeri, kao i prethodne, tu sedeo čovek drhtavih ruku i grozničavih očiju. Sinoć je, taman kada sam hteo da pođem, najednom naglo ustao i, oblećući oko mene, rekao: "Ne ima li u tebi kuraži koliko i ludosti, dalje od hira stići nećeš!"
Posmatrao sam ga; sada podnimljenog i pogleda uprtog u zid naspram njega.
"Vidim da gledaš onog nesretnika", prišao mi je starac, očevidno češći gost ove kafane.
"Ne, nije on lud. U njemu se teskobe i glože prošlo i buduće, te mu se i u sadašnjicu upliću: kako kad koje nadvlada", nastavio je, pogledujući ovog koji jednako pogledom pritišće zid.
"Pod prevagom budućeg, nemilice troši sadašnjicu, u svom danu preturivši koliko drugi za sedmicu ili bi, pak, pod navalom prošlog, proživljavao jedno popodne za tuđih mesec dana. Predvečerja su, počesto, najbolnija za njega. Tada se ushoda - eto, baš kao sad. Gnušao bi se ljudi; razdražuje ga i samo njihovo prisustvo. Prodiru, tada, do njega odlomci njihovih sudbina, pa bi se, izgleda, u njegovo sadašnje slilo njihovo najdublje".
"Zašto pre toga ne ode negde? Zar ne može negde da se osami?", prekidoh ga.
"Pokušavao je i to, ali, kako vidiš.", uzdahnuo je starac: "Biće da je, ipak, koliko god užasavajuća da bivala, ljudska podnošljivija od sudbe kojeg stvora kakvih množina nastanjuje svet".

Nenad Krga


- 19:56 - Komentari: (6) - Print - #

utorak, 06.06.2006.

Voda

Pusti neka voda nosi u zaborav
Pusti neka voda nosi u zaborav...
Pusti neka voda nosi u zaborav...
Obale su prazne kao pustinja
i samo ljudi što pogledom prate
šta nosi matica...


Oči su nam prazne kao pustinja
i ugriz na usni što kaže,
tu je nekad bio okean,


Daleki gradovi na vodi
Kao brodovi na vodi
Ti znaš, ti znaš
Voda nosi sve...

Pusti neka voda nosi u zaborav...
Pusti neka voda nosi u zaborav...
Pusti neka voda nosi u zaborav...


Milan Mladenović

- 01:22 - Komentari: (11) - Print - #

nedjelja, 04.06.2006.

Ne

Ako si video sve
sve što sam video ja
moraćeš sklopiti oči
poželeti da budu mrtve


Da li je kraj, da li je kraj
meni je dosta, ja kažem ne
ne je sve što kažem ja


Ako si rekao sve
sve što sam rekao ja
moraćeš sklopiti usne
poželeti da budu neme


Ne, ne, ne
ne je sve što kažem ja


ekv

- 20:51 - Komentari: (4) - Print - #

Tonemo

Prošli smo prve dane čuđenja
prošli smo prve dane gledanja
ja nisam tu, ja nisam tamo ni tu
dok pijem sok iz tvojih očiju
dok ližem so sa tvojih prstiju
ja nisam tu, ja nisam tamo ni tu

Tonemo, tonemo
tonemo, tonemo

Prošli smo prve dane laganja
prošli smo prve dane kajanja
ja nisam tu, ja nisam tamo ni tu
ne, dani nisu dugo čekali
dani su bežali i puzali i lebdeli
ja nisam tu, ja nisam tamo ni tu


Milan Mladenović

- 12:19 - Komentari: (4) - Print - #

petak, 02.06.2006.

PORED MENE

U sumrak otežaju senke,
I plaze nam po licima,
Sjaj u očima je
Dubok i nestvaran.
Putujemo rečima
I razmišljamo koracima,
Ti i ja, ti i ja...

U sumrak tvoje hladne ruke
Me miluju po grudima
Zaboravljam,
Zaboravljam
Da samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima.
Samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima.

Pored mene, budi pored mene.
Pored mene, budi pored mene.

U sumrak znam da znaš da znam
Sve o nevažnim stvarima.
Iza brda je polje,
Iza polja je šuma,
Iza šume je kuća,
Iza kuće je put
Koji vodi, koji vodi, koji vodi
Koji vodi do tebe

Jer samo ti znaš
Koliko mnogo ih ima

Pored mene, budi pored mene,
Pored mene, budi pored mene...

U sumrak tvoje hladne ruke
Me miluju po grudima,
Zaboravljam!

Pored mene, budi pored mene...

Milan Mladenović

- 14:14 - Komentari: (12) - Print - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>