Is This Love

subota, 03.12.2005.

sorry

ljudi moji nema smisla da ja ne pišem i onda mi serete kaj rijetko pišem, pa onda napišem pa mi opet serete! ne fakat, više uopće neću pisat. onaj sam post izbrisala jer... tak.
1. ispričavam se gocu jer ja ionak nisam znala o čem se radi, realy sorry, no hard feelings
2. poison girl: nije nužno da se svaka riječ piše velikim slovom, e, a ako nikad nisi bila na našem blogu, kak znaš da se zvao rock city (ime je glupo, al to je naziv jednog dobrog filma)... ja sam naslov izbrisala zato što ne želim imat isto ko i netko drugi, a izbog slučaja (kao što je sad) da ti to uopće nisi kod mene vidla nego zaista sama napisala. nisam ni ja svoj naslov kod tebe ni kod kog drugog vidla nego sam (također) sama upisala. nadam se da sad kužiš. također se ispričavam.
3. molim vas, svoje dileme, trileme, svađe i sl. rješavajte negdje drugdje, jer onda ja ispadam kriva.
pozdrav, do čitanja.

- 19:10 - Reci nešt pametno (7) - Malo troš't papir - kajgod

Music By Shimmering Graphix