Is This Love

srijeda, 16.11.2005.

skopaj si oko (lol)

kao što ste primjetili, vrlo vam često pišem (sarkazam). al kaj ja znam ,stalno se svađam, dosađujem se i gledam tv. baš dosadno. pisali smo u zadnje vrijeme par testova iz kojih su petice zajamčene (opet sarkazam). šta radim trenutno u životu (čitam cervantesov don quijote... to sam danas krenula... dobra knjiga) a ovih sam dana par puta s majom ( fridom )pričala o blogovima i došlo mi da, kao i uvijek, napišem par glupavih rečenica i idem dalje svojim putem (kakav god on bio...whatever) u ovakvim depresivnim danima najbolje mi dođe ovakav blesav, ali koristan ispušni ventil, nirvana i neko štivo na koje se moguće koncentrirat (ala, ružo, o čem ja pričam)... stvarno sam otišla k vragu. još vam pišem post zato što (al stvarno) nemam danas baš ništ za radit. pa sam na kompu (da nisam tu gledala bi vjerojatno sabor ili buljila u beskrajno crnilo moje prekrasno prašinom, papirima, robom i knjigama ukrašenom sobom. stvarno je uredna, nema šta. he, da. pogledaj naslov. nije uzaludan. danas smo se ja i jedna cura malo posvađale. nije bitno koja, ona zna. ispričavam se, stvarno, jer me danas jako bolio trbuh i zbilja sam nervozna. sry.

ALL APOLOGIES (nirvana)
What else should i be
All apologies
What else should i say
Everyone is gay
What else could i write
I don't have the right
What else should i be
All apologies

In the sun _ in the sun i feel as one
In the sun - in the sun
I'm married
Buried

I wish i was like you
Easily amused
Find my nest of salt
Everything my fault
I'll take all the blame
Aqua seafoam shame
Sun burn with freezerburn
Choking on the ashes of her enemies

In the sun - in the sun i feel as one
In the sun - in the sun
I'm married
Buried
Married
Buried
Yeah, yeah, yeah, yeah

All in all is all we all are

pročitajte pjesmu, nadovezuje se na tekst

e, i još na kraju da dodam nešto što me neki dan jako razljutilo.
netko je rekao "pa kaj, pa kaj, vi gimnazijalci ionako ne možete imati vremena ni za šta drugo osim učenja, a kamoli za cure i dečke i da radite šta očete!!!"

- 19:30 - Reci nešt pametno (8) - Malo troš't papir - kajgod

Music By Shimmering Graphix