nema me

subota, 05.08.2006.

Ja ovu pjesmu našla sam da sviram

- Opsjednuta sam flyerom.
- Ne flyerom, nego Flyerom.
- Petra je Tina Bitch.
- Who the fuck is Tina Bitch?
- Zlo se nalazi u Poreču. Postala sam prevoditeljica.
- Ima li to kakve veze sa zlom. Ili je to dobro?
- Radi se o digresiji.
- Digresiraću te ja po goloj guzi.
- Prevoditeljskoj.
- Hmmm, da.
- Josipa je sretna.
- Znaš da je ona otpjevala jednu stvar s Flyerom? To ju je sigurno učinillo još i sretnijom.
- Eh sad ćeš čuti što ja mislim o tome. Josipa je bila jako jako zbunjena žena od kad je Karlo umro. Naravno da je tu bilo pogrešaka. Pokušala je neki dance, neki new age, neke stvarčice s Flyerom i inima, dok nije ponovno stala na svoje noge. Nemreš joj zamjerit.
- Pa dobro, ne zamjeram ja Josipi. Ali, mislim da je ona još uvijek u jednom stanju šoka od Karlove smrti. Evo, tek je neki dan naučila sama zavezati vezice na tenisicama.
- Misliš sâma?
- Da, baš to. Odnosno - tô.
- Ma ti nemaš pojma. â se koristi da bi se razlikovalo sam i sâm. Nema toga u ženskom rodu.
- Šta nije ovaj tvoj blog mjesto potpune slobode govora. Izražavanja. Npr., mogu li ja tu napisati: smrt židovima, živjela Božja stranka? Ili možda ne bi smio?
- Smio bi, samo da staviš bih umjesto bi. Volim pravopis. Gramatiku. Babića, Finku i Moguša. Osjećaš li se ugroženim?
- Ma ne. To je ok. Samo, zaboravila si onog nedavno preminulog četvrtog člana velike trojke.
- Stjepko Težak je zapamćen kao... kao autor priručnika za jezik. Uglavnom. Stjepko Težak rules! Long live Stjepko!
- Da, big deal, stvarno. Poput četvrtog čovjeka koji je zakoračio mjesečevom površinom. No prijeđimo mi na stvar. Welcome back na blog, prevoditeljice.
- Kad smo već kod toga, znaš li ti da ja sad s punim pravom mogu reći da sam prevoditeljica? Kao zanimanje i to?
- Da znam! Hodo!
- Ma ti nemaš pojma.
- O čemu, prevođenju? Možda i nemam. Ali tko ti piše invoices? Molim lijepo. Pa nećemo živjeti od riječi. Barem dok ne zašuškaju u rukama.
- Šuš Šuš jebiga, kaže se računi.
- Ne. Kaže se fakture ako baš hoćeš.
- Ne. Kaže se računi.
- Jebi se.
- Jebi se ti!
- Daj, ajmo radit bebu.
- Ajmo ča.

- 02:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #