<body> svijet je lopta šarena...... - ...neću plakat namjerno... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj šareni svijet

šaren...
ili me lažu ili me pljuju,
ili me vole ili prićaju lijepo o meni...
uvik je šareno, oko mene!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nešto o vlasnici ovog šarenog svijeta

Ime mi je Vjećni, a prezime Sanjar.
Živim u svome svijetu, ali neki ljudi ulaze bez dozvole.
Ostavljaju trag, ali ja svaki put ga pokušavam zametnuti.
I uspijevam.
Studiram nešto što sad izgleda tako prazno.
Ali studiram.

Volim plakati kad sam sama i tužna,
Volim se smijati kad sam s Njima i sretna,
Volim šetnje uz moj odabir muzike,
Volim prićati, ali znam i slušati,
Volim plesati, dok me Njegove oći promatraju,
Volim se probuditi na desnu nogu,
Volim more, sunce, mjesećinu, zoru,
Volim sanjati, i ne dam snove,
Volim vjerovati, i vjerujem

Vjerujem, ali samo za sebe,
Vjerujem u Boga, vjerujem da mi je poklonio anđela,
Vjerujem da postoji Raj, jer Ti si gore, moj anđeo,
Vjerujem u ljude, u njihove mane i vrline,
Vjerujem da me moja Labradorica razumije,
Vjerujem u prijateljstvo, u Njih, moje prijatelje
Vjerujem u ljubav, u Njega, moju tajnu

Ne volim biti povrijeđena,
Ne volim biti neprihvaćena,
Ne volim da ružno govore o mom Anđelu,
Ne volim prenemaganje,
Ne volim umišljenost,
Ne volim pregladnjivanje, jer ljepota je u tebi,
Ne volim kad me nećeš da poslušaš do kraja, jer ja tebe hoću,
ne volim kad se mješaš u moje želje i snove, a jesi...
Ne volim kad diraš moje bisere

Biseri su rijetki, a ja ih imam ćak par,
Imam Seku, i njene promjene raspoloženja,
ali Moja je i ne dam je
Imam Tetu, tu sam joj na usluzi,
ali Moja je i ne dam je
Imam Plijateljicu, i njenu želju da me sretno zaljubi,
ali Moja je i ne dam je
Imam Penziju, koja se već udala,
ali Moja je i dalje i ne dam je
Imam Lipoticu, i njeno da je uvik u pravu,
ali Moja je i ne dam je
Imam Mafiju, i pola života manje radi njega.
ali Moj je i ne dam ga
Volim ja i mamu i tatu, i Nju i Njega, i Nju, i Njega,
ali ovi su posebni...

Imam Njega, i njegovu vjećnu ljubomoru
ali NIJE Moj, jer se ne znam nosit s tim...
ali voljet ću ja opet..

MOJE JE SRCE VELIKO SVIMA BLIZU TEBI NAJBLIŽE

Eto ovo je bilo nešto puno-malo o vlasnici šareno svijeta...
Vjećno Sanjarki koja uvijek se nada...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ili mi znaće ili su samo lijepi

" remember the first day when you called my house
remember the first day when you took me out
we had butterflies although we tried to hide
and we both had a beautiful night "


svijet je lopta šarena......
18.05.2008. u 01:00


…znam da su slućajnosti moguće…i znam da je ovo slućajnost…
…ali ironična slučajnost je ovo…
…koliko mala vjerovatnost je da se ovo dogodi…jedan posto…
…i zamisli čuda ja u taj jedan posto…mislim ne da sam ljuta…samo sam luda…
…gle kad ti je netko skoro dvije godine sve…vas dvoje…nas dvije…
…pili smo kave…izlazili po cijele noći…išli na izlete…vozali se po državi…
…ona je voljela njega, ja sam voljela tebe…on je voli nju,ja sam voljela tebe…
…oni su pokušavali, iako su svi govorili da je Gad najveći…
…mi nismo pokušavali, iako su mi svi govorili da si Predobar…
…ali bila sam mlada…17 godina…nisam imala snage borit se s tobom…
…ne s tobom…nego tvojom ljubomorom…tvojom opsesijom da znaš svaki moj korak…
…ti nisi bio malo ljubomoran…ti si bio bolesno ljubomoran…
…koliko puta sam plakala zbog toga…koliko puta sam zamalo pokušala…
…ali svaki put odustala…jer znam da ja nisam od onih što će stati kući…
…što više neće imati najboljeg prijatelja…što se bivšem dećku neće javit na ulici…
…da nisi bio poseban, jesi…da nisi mi dao sve, jesi…
…da nisi najbolja osoba što je poznajem, jesi…ali za svoju obitelj…prijatelja…
…za curu nisi…i koliko god se trudio sakrit ne možeš…to je tvoja mana velika…
…nakon skoro dvije godine makla sam se od tebe…iako u dubini duše si ti ti…
…ali više nije imalo smisla…čula sam onako u prolazu da djevojku imaš…
...da ti posao dobro ide…da si kupio auto koje si toliko htio…i znala sam da si sretan…
…i bilo mi je drago što izbjegavaš moje mjesto…sebično, ali tako mi je lakše…
…a onda jučer…onako cijela uzbuđena jer sam vidjela simpatiju i nasmija mi se…
…uletim sa prijom u kuću…i vidim seku u mojoj novoj majici iako ima tri ormara robe…
…napadnem je...…ali moli me…ide dečku na krizmu…mora biti lijepa…i popustim…
…sjednemo u auto i vodim je…dolazimo ispred kuće…njegova mama nas zove da uđemo…
…ulazimo nas tri…upoznajem joj dečka…mislim u sebi iste oči ka On…
…njegova mama nas trpa hranom…upoznaje s rodbinom...nagovara da ostanemo…
…kad čujem taj poznati zvuk auta...auta u kojem sam mladost ostavila…
…mislim u sebi kome ga je samo proda…kad vidim lik poznati kako ide prema nama…
…šok…nevjerica…dajte mi stolicu da sjednem…noge se tresu…ide prema meni…
…pruža ruku i govori drago mi je tomo…sad je on u šoku…shvatio je…vidim gubi se on…
…stojimo i gledamo se…tišina...trajala je dvije sek…a ja sam mislila dva sata…
…Tomo ovo ti je sestra od bratove ti cure…e sad slijedi još jedan šok…
…sve što sam htjela je nestati u tom trenu…sestra i dečko su došli do nas…
…onako zagrljeni…zaljubljeni…a nas dvoje smo stali i mučali…
…nisam više mogla…pozdravila se sa svima…tebi rekla bilo mi je drago…
…stavila naočale…sjela u auto…krenula i isplakala kišu…došla kući…
…obukla pidžamu…legla u krevet i cijeli dan i noć razmišljala…
…jeli ovo sudbina…jeli ovo čista slučajnost…jeli ovo ironija…
…da moja seka koja je uvijek bila jedna od onih koja se nije priznavala vezu…
…koja nije davala dečkima šansu…koja nikad nije rekla volim te…
…je sad zaljubljena…u sretnoj vezi…i svaki dan govori da da voli Njemu…
………….tvom bratuheadbang…………



| 22 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.