<body> ...najgore je kažu svi, imati pa nemati... - ...neću plakat namjerno... - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
dizajn : patka dizajn

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj šareni svijet

šaren...
ili me lažu ili me pljuju,
ili me vole ili prićaju lijepo o meni...
uvik je šareno, oko mene!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nešto o vlasnici ovog šarenog svijeta

Ime mi je Vjećni, a prezime Sanjar.
Živim u svome svijetu, ali neki ljudi ulaze bez dozvole.
Ostavljaju trag, ali ja svaki put ga pokušavam zametnuti.
I uspijevam.
Studiram nešto što sad izgleda tako prazno.
Ali studiram.

Volim plakati kad sam sama i tužna,
Volim se smijati kad sam s Njima i sretna,
Volim šetnje uz moj odabir muzike,
Volim prićati, ali znam i slušati,
Volim plesati, dok me Njegove oći promatraju,
Volim se probuditi na desnu nogu,
Volim more, sunce, mjesećinu, zoru,
Volim sanjati, i ne dam snove,
Volim vjerovati, i vjerujem

Vjerujem, ali samo za sebe,
Vjerujem u Boga, vjerujem da mi je poklonio anđela,
Vjerujem da postoji Raj, jer Ti si gore, moj anđeo,
Vjerujem u ljude, u njihove mane i vrline,
Vjerujem da me moja Labradorica razumije,
Vjerujem u prijateljstvo, u Njih, moje prijatelje
Vjerujem u ljubav, u Njega, moju tajnu

Ne volim biti povrijeđena,
Ne volim biti neprihvaćena,
Ne volim da ružno govore o mom Anđelu,
Ne volim prenemaganje,
Ne volim umišljenost,
Ne volim pregladnjivanje, jer ljepota je u tebi,
Ne volim kad me nećeš da poslušaš do kraja, jer ja tebe hoću,
ne volim kad se mješaš u moje želje i snove, a jesi...
Ne volim kad diraš moje bisere

Biseri su rijetki, a ja ih imam ćak par,
Imam Seku, i njene promjene raspoloženja,
ali Moja je i ne dam je
Imam Tetu, tu sam joj na usluzi,
ali Moja je i ne dam je
Imam Plijateljicu, i njenu želju da me sretno zaljubi,
ali Moja je i ne dam je
Imam Penziju, koja se već udala,
ali Moja je i dalje i ne dam je
Imam Lipoticu, i njeno da je uvik u pravu,
ali Moja je i ne dam je
Imam Mafiju, i pola života manje radi njega.
ali Moj je i ne dam ga
Volim ja i mamu i tatu, i Nju i Njega, i Nju, i Njega,
ali ovi su posebni...

Imam Njega, i njegovu vjećnu ljubomoru
ali NIJE Moj, jer se ne znam nosit s tim...
ali voljet ću ja opet..

MOJE JE SRCE VELIKO SVIMA BLIZU TEBI NAJBLIŽE

Eto ovo je bilo nešto puno-malo o vlasnici šareno svijeta...
Vjećno Sanjarki koja uvijek se nada...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ili mi znaće ili su samo lijepi

" remember the first day when you called my house
remember the first day when you took me out
we had butterflies although we tried to hide
and we both had a beautiful night "


...najgore je kažu svi, imati pa nemati...
12.05.2008. u 00:53

…voljela te nisam, ali zaljubljena sam bila…
…nisam ti se dala cijela, ali ušao si mi pod kožu…
…nisam zamišljala naše vjenčanje, ali vidjela sam se uz tebe…
…nisi me ubio, ali povrijedio me jesi…
…nisi me grubu riječ uputio, ali si me budalom napravio…
…a to nisam dozvolila ni najvećoj ljubavi..njemu kojeg sam najviše voljela…
…neću ni tebi dozvolit…jedan sam od onih koje vole biti ponosne na sebe…
…ne želim da se o meni priča kako sam slijepa ako ja sve vidim…
…ne treba meni bilo kakva ljubav…ja mogu i sama...mlada sam…lijepa…pametna…
…meni treba netko ko će voljeti samo mene…a to ti očito ne želiš…
…nikad nikom nisam bila druga...uvijek sam bila i bit ću prva…
…jer sam, kao i svaka ostala cura, to zaslužila...
…znam svi griješimo…pogriješila sam i ja…pogriješio si i ti…
…dajem ja drugu…treću…sedmu…dvadesetu šansu…
…ali ti nemaš pravo ni na popravni…
…žao mi je…ne možeš ti mene učiti što je ljubav…niti kako to ide u vezama…
…jer ja sam saznala što je ljubav s 14…jer sam saznala što je ozbiljna veza s 14…
…jer sam bila voljena s 14…jer sam bila prva i jedina s 14…
…on me naučio samopoštovanju…pokazao mi da mogu imati najbolje…
…i mislila sam da si najbolji…da si netko tko će me smirit…voljeti…davati se…
…ali dao si mi samo pola….a ja dragi imam sve ili ništa…zato svatko svojim putem…
…ali znaš bio si u pravu kad si mi rekao srest ćemo se za par mjeseci…negdje na ulici…
…bit ćeš s dečkom..nasmijana…pogledat ću ga i pomislit u sebi koji sretnik…
…samo strah me da ja u tom trenu ne bih poželjela da taj dečko do mene si ti?..
…e da smo se sreli u drugo vrijeme na drugom mjestu okruženi drugim ljudima…
…možda bih se onda jednostavno samo voljeli…



| 9 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.