nedjelja, 02.12.2007.

Zagreb, matematika i ja..

Evo…dugo me nije bilo, ne radi mi net doma a u ZG ga ni nemam pa nikako da napišem nešto. Puno se toga promijenilo…
Još uvijek sam gore kod one bake koja ne grije, tako da sam i sad trenutno zatrpana dekama i majicama i smrzavam se. Ovaj vikend sam ostala u Zg prvi put. Imala sam kolokvij iz matematike i to tek u 3, a počeli smo pisati u pol 4. Pa mi se nije baš isplatilo ići doma. A kako je prošao kolokvij…a on je prošao…ja baš i nisam! Ma ne znam ni ja zapravo. Nisam previše učila, neki su stvarno puno vježbali, a ja sam puna 3 dana i to sam više gledala zadatke nego ih rješavala. Uglavnom, očekujem 2. Normalno da sam se morala i negdje zeznuti pa sam tako zeznula zadatak koji sam znala i tu izgubila sigurnu dvojku… Tipična ja !
Ovaj tjedan pišem još dva kolokvija, osnove ekonomije i informatiku.
No dosta o faxu…. upoznala sam neke cure… ima ih od svuda.. cure full uče i slušaju na predavanjima…dobre su za sad, ali nikad ne znaš…
I šećer na kraju… cimerica mi se odselila… nemam pojma gdje ni s kim ni ništa… pa ni ne pitajte me ništa o tome… tako da sam sad još i sama uz sve to ! Nemam pojma kud ću i što ću ! Razmislit ću o svemu tome preko praznika…
To je to…


Nekad se razočaramo u ljude, možda ipak prečesto…
Nekad sam naivna, možda prenaivna…
Nekad se opečem, možda mi tako i treba…

Poozz… od Vaše ponajgore…. Ninne

- 19:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>