Posljednji_sanjar_ovog_grada

subota, 03.02.2007.

"Stop the War in Croatia"

Rođeni Zadranin, (1953 - 1993) postao je jedan od najpopularnijih pjevača svog vremena. U vrijeme Domovinskog rata, kada su svi smatrali da Jugoslavija treba ostati cjelovita, jedna pjesma promjenila je sve, slušali su je u 33 zemlje, naposljetku su i Plave kacige promjenile stav prema Hrvatskoj.

Sve je završilo na "cesti od sunca i kiše" 1993. on nije doživio Hrvatsku neovisnost, nije mogao skladati- pisati druge pjesme, ostao je zadnji Album simbolična naziva "Međugorje", ostale su stare pjesme i sjećanja na jednog velikog sanjara;

Neka moj prvi post bude posvećen njemu!

- 10:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ANNABEL LEE

  • Prije mnogo i mnogo godina,
    U carstvu kraj mora to bi,
    Djeva je živjela koju su zvali
    Imenom Annabel Lee;
    S tek jednom je živjela mišlju:
    Da voli i da se volimo mi.

    Bio sam dijete i bila je dijete
    - U carstvu kraj mora to bi -
    Al više neg ljubavlju mi smo se ljubili,
    Ja i Annabel Lee -
    I zbog toga nebeski krilati serafi
    Bili su zavidni.

    I to je razlog što jednom davno
    - U carstvu kraj mora to bi -
    Vjetar se spusti iz oblaka, noću,
    Sledivši moju Annabel Lee.
    I došli su plameniti rođaci njeni,
    Meni je oteli,
    Da je zatvore u grobnicu tamnu
    U tom carstvu što kraj mora bi.

    Zavidjeli su nam anđeli s neba,
    - Ni upola sretni ko mi -
    Da! To je razlog (kao što znaju
    U tom carstvu kraj mora svi),
    Što noću je vjetar iz oblaka došo
    I sledio, ubio Annabel Lee.

    Al ljubav nam bila je jača od ljubavi mnogih
    Što stariji bili neg mi -
    I mudriji mnogo neg mi -
    I niti anđeli, gore na nebu,
    Ni podmorski demoni zli
    Ne mogu mi razdvojiti dušu od duše
    Lijepe Annabel Lee.

    Jer mi ne bljesne mjesec, da sne ne donese
    O lijepoj Annabel Lee.
    Kada zvijezde se stvore, vidim kako gore
    Tek oči Annabel Lee.
    Tako ležim pored svoje drage do zore
    Svoje drage. - drage, - života i mlade,
    U njezinoj grobnici uz more
    U njenom grobu uz sumorno more.

    Poe

    MA KAKO UZDIGLO SE SRCE



    Ma kako uzdiglo se srce,
    Klonuti mora, mora pasti
    Sudbino, prije no mi klone,
    O daj mu još jedanput cvasti!


    Još jednom opij ga i digni
    Milinom jedne mlade žene,
    Još jedne zaljubljene oči
    Za ove oči zanesene.





    Kad već se mora u tom srcu
    Ugasit mladost, a za vazda,
    Sa svojim blagom, slično škrcu
    Nek ne umre, već nek se razda!


    Još nekoliko jasnih dana,
    Da cijelog sebe u njih zgusnem,
    I grleći se, ljubeći se
    Ostatak mladosti da usnem.
    Cesarić


    UTJEHA KOSE


    Gledo sam te sinoć. U snu. Tužan. Mrtvu.
    U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
    Na visokom odru, u agoniji svijeća,
    Gotov da ti predam život kao žrtvu.

    Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
    U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
    Sumnjajući da su tamne oči jasne
    Odakle mi nekad bolji život sjao.

    Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
    Sve što očajanjem htjedoh da oživim
    U slijepoj stravi i u strasti muke,

    U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
    Samo kosa tvoja još je bila živa,
    Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

    Matoš



    ELEGIJA

    Ludo veselje mojih mladih ljeta
    Kao mamurluk, sad mi samo smeta.
    Al' kao vino-tuga davnog plača
    U mojoj duši biva sve to jača.
    Moj put je tmuran. A dane sve gore
    Nosi mi burno budućnosti more.

    Al' mrijeti mi se neće. Još se nadam.
    Ja živjet' hoću, da mislim i stradam.
    Med nedaćama, jadima i zlima,
    Ja znam da za me i naslada ima.
    Ponekad opet zanijet ću se skladom,
    Nad svojom sanjom zaplakati kradom
    I tko zna, neće l' posljednji mi dani
    Ljubavlju zadnjom biti obasjani.


    Puškin



I have a deeam

  • I have a dream, a song to sing
    To help me cope with anything
    If you see the wonder of a fairy tale
    You can take the future even if you fail
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream

    I have a dream, a fantasy
    To help me through reality
    And my destination makes it worth the while
    Pushing through the darkness still another mile
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream
    Ill cross the stream - I have a dream

    I have a dream, a song to sing
    To help me cope with anything
    If you see the wonder of a fairy tale
    You can take the future even if you fail
    I believe in angels
    Something good in everything I see
    I believe in angels
    When I know the time is right for me
    Ill cross the stream - I have a dream
    Ill cross the stream - I have a dream