svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Piši mi

e-mail: marko.zorin@gmail.com

MSN: markozorin@hotmail.com

Najdraži link: Blog.hr

Uvijek drage pjesme


Petite Marie, je parle de toi
Parce qu'avec ta petite voix
Tes petites manies, tu as versé sur ma vie
Des milliers de roses

Petite furie, je me bats pour toi
Pour que dans dix mille ans de ça
On se retrouve ŕ l'abri, sous un ciel aussi joli
Que des milliers de roses

Je viens du ciel et les étoiles entre elles
Ne parlent que de toi
D'un musicien qui fait jouer ses mains
Sur un morceau de bois
De leur amour plus bleu que le ciel autour

Petite Marie, je t'attends transi
Sous une tuile de ton toit
Le vent de la nuit froide me renvoie la ballade
Que j'avais écrite pour toi

Petite furie, tu dis que la vie
C'est une bague ŕ chaque doigt
Au soleil de Floride, moi mes poches sont vides
Et mes yeux pleurent de froid

Dans la pénombre de ta rue,
Petite Marie, m'entends-tu?
Je n'attends plus que toi pour partir...

------------------------------------

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me dio dos luceros, que cuando los abro,
Perfecto distingo lo negro del blanco,
Y en el alto cielo su fondo estrellado,
Y en las multitudes el hombre que yo amo.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me ha dado el oído que, en todo su ancho,
Graba noche y día grillos y canarios
Martillos, turbinas, ladridos, chubascos,
Y la voz tan tierna de mi bien amado.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto,
Me ha dado el sonido y el abecedario.
Con él las palabras que pienso y declaro,
"Madre,", "amigo," "hermano," y los alumbrando
La ruta del alma del que estoy amando.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me ha dado la marcha de mis pies cansados.
Con ellos anduve ciudades y charcos,
Playas y desiertos, montańas y llanos,
Y la casa tuya, tu calle y tu patio.

Gracias a la vida que me ha dado tanto
Me dio el corazón, que agita su marco.
Cuando miro el fruto del cerebro humano,
Cuando miro al bueno tan lejos del malo.
Cuando miro el fondo de tus ojos claros.

Gracias a la vida que me ha dado tanto.
Me ha dado la risa, y me ha dado el llanto.
Así yo distingo dicha de quebranto,
Los dos materiales que forman mi canto,
Y el canto de ustedes que es el mismo canto.

Y el canto de todos que es mi propio canto.
Gracias a la vida que me ha dado tanto.

------------------------------------

Elle était si jolie
Que je n'osais l'aimer
Elle était si jolie
Je ne peux l'oublier
Elle était trop jolie
Quand le vent l'emmenait
Elle fuyait ravie
Et le vent me disait...

Elle est bien trop jolie
Et toi je te connais
L'aimer toute une vie
Tu ne pourras jamais
Oui mais elle est partie
C'est bęte mais c'est vrai
Elle était si jolie
Je ne l'oublierai jamais

Aujourd'hui c'est l'automne
Et je pleure souvent
Aujourd'hui c'est l'automne
Qu'il est loin le printemps
Dans le parc oů frissonnent
Les feuilles au vent mauvais
Sa robe tourbillonne
Puis elle disparaît...

------------------------------------

Ima jedan svijet gdje živjet bi htjela
Ima jedan svijet gdje riječi su djela
U tom svijetu živi čovjek od soli
Sjajom sunca rođen, kamen kojeg volim

Iz njega čujem glas bez riječi
Čutim snagu ovog tijela
Ja slaba, svakodnevna kroz igru riječi
Sve bi htjela

Voliš me nježno, znam, to si ti,
Tako mi trebaš, trebaš mi ti
U jednom trenu sve bih htjela
Kroz igru riječi, a riječi su djela
Oprosti molim te, vrati me...
Svijetu mom

ponedjeljak, 15.05.2006.

Priča o početku neke ljubavi… Pt. 3

Postoje neke stvari kod nje na koje se bezuvjetno palim. Zna me ona tako dodirnut... yes tacno skuzi sta mi treba u nekom trenutku. Zna kako sam osjetljiv na stipanje, kako samo poskocim, kad mi neko to uradi prstom tamo u podrucju trbuha... Zna kako me milovati kad sam tuzan.... cerek Jednostavno zna! I kako zna biti zavodljiva... Desilo se da me pozvala telefonom u ured i pocela imitirat hotline!!! naughty Naravno da se je zezala, nista vulgarnog nije pricala (nikad neces cuti psovke od nje) ali glas ji je bio ono... uz uzdisaje... Pa znate, kad netko duboke dise... Sta je to meni radilo… Mislim, da bi to bila bilo koja druga cura, prosao bi ok, ali kad mi to radio ONA... bang to mi je bio stvarno mucno, samo me napali i onda prestane...

Nas odnos? Samo prijatelji! Ni ona ni za tren pomislila na ista drugog.... zaboravljala je decka polako, bar tako se je cinilo, postajala je ponovo vedra... izlazili smo puno, u drustvu naravno. Cak i decko, za kog su sada svi verovali, da je vec bivsi (osim nje... ona se je mozda negdje duboko u sebi jos uvijek nadala), se nam pridruzio katkada... Ali bili su to prizori izbjegavanja, bas mucno ponekad... Mozda je stvarno suvise maleno, to nase misto... Ja sam samo uzivao pored nje... I brzo postao ljubomoran kad je s nekim previse koketirala… Nisam naravno toga pokazivao, ali poznalo mi se na raspolozenju... zujo Eh ludak ja, i glupa ljubav moja…

Prodje nekoliko meseci, u takvoj atmosferi, kad neki dan ja i neki moji drugovi vidimo ovog njenog 'decka' u restoranu s nekom curom… Naravno da nam je bilo zanimljivo, ali NJOJ nismo kasnije nista rekli. Nitko (ni ja) nije bio siguran sta zapravo jos osjeca do njega, i nismo je htili bez potrebe uznemirati... Nije to nas 'business' i osim svega, sta ako je ova cura samo prijateljica? Nista intimnog nisu oni tamo radili... Mjesec ili dva kasnije nam postane jasno, da ona cura ipak nije bila tada samo slucajno tamo, zaista su oni zajedno... i netko iz naseg drustva konacno isprica ovo i NJOJ. Ona se naravno ljuti... ali i kaze da “ipak nije dosta vise osjecala do njega” pa da ji je svejedno... rolleyes Ah, sada da, valjda. Ako je to icemu pomoglo, je tome, da se je ona nekako dokonacno emocionalno oslobodila i pocela malo vise gledat okoli... A bas toga ja nisam htio... sad kad mi toliko stalo do nje...

U to vrijeme okoli ima ona rodjendan. Zivi ona u nekom velikom fancy stanu sa terasom, dvije kupaonice, etc. sa jos dvojicu prijateljica. E pa se odluci da ce imat neki veliki r.d. party bas kod sebe kuci... Pozvala je ona mnogo ljudi na ovu zurku, suradnike, prijatelje... i mene, naravno! smijeh
Ja nemam pojma sta da ji kupim... svi planovi sa ostalimi nekaku propadnu, i na kraju ja ajd, sam po ducanima... Znate kako je muskome hodat po ducanima... kupovat nesto za zene... muka! Ma da ovi put bas nije bilo tako... nekako mi je bilo drago da nesto za nju kupim, pa da nece imati nikakog glupog konteksta… zbilja samo rodjendan. Znao sam da su sanse, da potrefim nesto upotrebljivog jedan protiv miljun... Kad prodjem mimo nekog ducana sa igrackama se odmah odlucim: kupim ji neku onu plisastu bebu... bas je bila slatka. wink

Dosao je ovaj dan, konacno... i pozove me ona par sati prije veceri...
Kaze, “imamo mi ovdje neku malo veceru prije tuluma. Nema bas puno mjesta, ove cimerice su pozvale svaka svog decka, pa sam ja mislila da bi pozvala tebe... ” eek
O boze.... (uzdisaj, izdisaj, uzdisaj, izdisaj....) ja sam mislio da ce mi srce ispasti u tom trenu... istopio sam se! Nisam mogao nista da ji kazem, totalno me je iznenadila, samo sam nesto mumljao... “ma, ma, aa....”
A ona, “Sta sad, hoces ili neces?”
Ja se ponovo sakupim i izdavim... “dodjem, dodjem, naravno... kako bih mogao to odbiti”
Boze, dobro da je samo preko telefona. Poljubio bih je na tom mjestu! kiss Ali moj put prema deliriju se jos nije zavrsio...
Nastavi ona: “Ej, i bas sam razmisljala sta obuci. Dali stavim gore onu mini suknju koju sam prosli put kupila ili stavim samo traperice? Bude li ova suknja ‘previse’, sta mislis?”
Oh, boze sta to mene pitas, si mislim... nemam pojma sta da ji kazem... Sigurno ce izgledat bolje u mini suknji ali.. i nametljivije... naravno da toga nisam htio. ;)
Kazem ji, “kao da vazi, sta ti ja kazem... ne bi me ti slusala”…
“Ma slusat cu te, obuci cu sta ti mislis da je bolje...”
Srce mi je razbijalo do sada, zaista! cerek
“Onda obuci traperice, ji kazem...”
Ona, nekako iznenadjena (i verovatno nezadovoljna) izborom pita, “A zasto?”
A ja, “ma previse ce biti agresivno sa ovom mini suknjom, nije to bas dobro”...
“Ok, ok, vidjet cu” mi kaze i nas razgovor se tako i zavrsi...

Dodjem ja na ovo veceru dosta rano, bas rano za moj ukus... ali tada smo se dogovorili. Donijem par boca nekih zestokih pica... da budemo malo koktejle mjesali... vecina ljudi bude sigurno donijela vino, tega ce biti jos previse... Vercera nije bila ni priblizno jos gotova, zapravo bisu ju morali donijeti iz nekog restorana nekih za nas eksoticnih jela, nija sad vazno kako se zovu... Cekamo mi to... i dodje ona spremna – u mini suknji!!! nono Pah, nije me slusala, nakon svega. Pitam je zasto nema traperica, a ona meni... “pa tako sam se odlucila, ako se ti ista ne svidja, mozes i da odes.”
Da sam imao bar malo ponosa tada... verovatno bih otiso. Porusila mi svu nadu koju sam imao za veceras u jednoj recenici... Bas ti hvala! Nekao nepristojno mi je bilo da pravim scene, bio je osim svega Njen rodjendan... sta mi preostalo drugog nego da sutim...

Konacnu doniju jela, skoro sat kasnije nego planirano... Jedemo mi to... bilo je ok, nista preteranog, ali dobro... Pomalo su vec poceli dolazit ljudi, tako smo kasno poceli... Ne tako kasnije je bila festa vec u punom zamahu... pilo se, mjesalo koktejle, prolivalo... pricalo, fotografiralo... party nije bilo bas glasne muzike zbog susjeda... ali inace, ludilo! A u ponoc, kao nazdravimo (dali je bio sampanjec, ne sjetim se bas dobro smijeh) i dodje torta... ona reze, ljudi fotkaju... slatkice... hi hi. Onda naravno svi do nje, pa cestitke, zelje... i sve to sto ide s tim... Ja nekako ne silim medju prve, pa ji skoro zadnji stisnem ruku…
i samo mozem da kazem “Sve najbolje…”
Ona mi nekih blistavih oci uzvrati pogled i kaze: “Znam…”
Zagrlimo se jako, jako… Znam… znam… samo o tome razmisljam. Kako to ona zna? Zna sta reci!!! Bila mi je to najljepse rijec koju sam cuo u zivotu... i pazite, jos uvijek tako mislim! Da li ti moze netko, netko koji ti je drag – neko koji ti znaci toliko u zivotu, kolikor mi je znacila ona – reci nesto ljepseg kao je rijec 'znam'?!? Tesko sam zadrzavao suze, bas me je iznenadila... cerek cerek cerek

Bilo je vec kasno, par sati poslije ponoc, kad se odlucimo da idemo u neki klub, da nastavimo, he he... Napustimo stan u nekim nepovezanim grupama... pa znate kako je kad se grupa (polu)pijanih ljudi odpravlja negdje noci... Dodjemo ispred nekog kluba i sakupljamo se nekoliko vremena... toliko da na kraju oni mangupi na vratima shvatiju ta nas ima previse pa nas ne pustaju unutra! Idemo onda prema nekom drugom, ali ta je bio mnogo dalje... (nismo bili bas bijesni – posledica toksicnih substancija, naravno) Usput... vecina ljudi se izgubi negdje... odustane ili ide kuci, sta ja znam. Do drugog bara smo dosli samo dva njezina drugara, neki moj drug, ona i ja. Imali su unutra neku divlju muziku, bas darky... ali bilo nam ok. Ona dvojica cuga neko pivo, ali nas trojica idemo odmah plesat... bas ludilo... Ali ona, samo sa mnom plese citavo vrijeme... o boze... Oblaci, dobili ste novog stanovnika! zujo Plesemo... plesemo.. dok ne svane dan prakticno. Kad izadjemo iz bara se rastanemo. Oni moj prijatelj napusti a ja jos ostanem sa njima, nadajuci...
“Ej, pa idi i ti doma. Da li nisi i ti u toj smijeri? Hvala, sto si dosao, cujemo se sutra... “
Ja, repom medju nogama, mogao sam jos da uhvatim prijatelja koji je odlazio minut prije... Boze, kako se to zavrsilo....

Sledeci dan se dobijemo na jos jednoj veceri. Neko malo njezino drustvo... dapace, bilo nas vise nego na onoj veceri prije ;) Jeo sam neku vegetarijansku foru, bas mi je pasalo nesto lagano, dan po teski noci, hi hi... Ne bi bila nista posebnog ova vecera da me ne bi... (vec smo zavrsili sa jelom) ... da me ne bi neka prijateljica (slatkice) pocela da me dira nogom ispod stola... Zeza me valjda... samo provocira. Kad Ona (“moja”) to vidi, baci se ona u posao... Skine si cipelu, mi golim stopalom podigne hlace na jednoj nogi i pocne me mazit... ispod stola!!!

To mi radi
jer ti možeš da mi radiš sve
to mi radi
jer ja zaljubio sam se
...
kad me pališ onda idi
lomi do kraja
priđi bliže da vidim tajnu
koju čuvaš u očima

Njih dvojica se smiju, ne glasno...oni konspirativni smijeski... nitko od drugih nije to primetio, sve se desavalo ispod stola!!! A ja, meni je bilo bas neugodno... kad mi ona to radi... ONA! Vrazicka. Kako mi moze to radit? Kratko poslije toga napustimo lokal. Kao u znak protesta... (pa da se i ja malo posalim) pretvaram se da mi je neugodno ;) pa stavljam torbu ispred kao 'nabrekline' medju nogama... naughty One nisu to ni primjetile od pocetka, morao sam cak posebno da jih opozorim... ali onda... rofl umrle su od smijeha! Ja sa istim onim crvenim licem... ha ha… bas sam se dobro pretvarao. (mislim, ne da me nije uzbudila ova 'moja' ali... tako ekstremno ipak nije bilo) smijeh

- 00:08 -

Komentari (5) - Isprintaj - #



<< Arhiva >>