svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Piši mi

e-mail: marko.zorin@gmail.com

MSN: markozorin@hotmail.com

Najdraži link: Blog.hr

Uvijek drage pjesme


Petite Marie, je parle de toi
Parce qu'avec ta petite voix
Tes petites manies, tu as versé sur ma vie
Des milliers de roses

Petite furie, je me bats pour toi
Pour que dans dix mille ans de ça
On se retrouve ŕ l'abri, sous un ciel aussi joli
Que des milliers de roses

Je viens du ciel et les étoiles entre elles
Ne parlent que de toi
D'un musicien qui fait jouer ses mains
Sur un morceau de bois
De leur amour plus bleu que le ciel autour

Petite Marie, je t'attends transi
Sous une tuile de ton toit
Le vent de la nuit froide me renvoie la ballade
Que j'avais écrite pour toi

Petite furie, tu dis que la vie
C'est une bague ŕ chaque doigt
Au soleil de Floride, moi mes poches sont vides
Et mes yeux pleurent de froid

Dans la pénombre de ta rue,
Petite Marie, m'entends-tu?
Je n'attends plus que toi pour partir...

------------------------------------

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me dio dos luceros, que cuando los abro,
Perfecto distingo lo negro del blanco,
Y en el alto cielo su fondo estrellado,
Y en las multitudes el hombre que yo amo.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me ha dado el oído que, en todo su ancho,
Graba noche y día grillos y canarios
Martillos, turbinas, ladridos, chubascos,
Y la voz tan tierna de mi bien amado.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto,
Me ha dado el sonido y el abecedario.
Con él las palabras que pienso y declaro,
"Madre,", "amigo," "hermano," y los alumbrando
La ruta del alma del que estoy amando.

Gracias a la vida, que me ha dado tanto.
Me ha dado la marcha de mis pies cansados.
Con ellos anduve ciudades y charcos,
Playas y desiertos, montańas y llanos,
Y la casa tuya, tu calle y tu patio.

Gracias a la vida que me ha dado tanto
Me dio el corazón, que agita su marco.
Cuando miro el fruto del cerebro humano,
Cuando miro al bueno tan lejos del malo.
Cuando miro el fondo de tus ojos claros.

Gracias a la vida que me ha dado tanto.
Me ha dado la risa, y me ha dado el llanto.
Así yo distingo dicha de quebranto,
Los dos materiales que forman mi canto,
Y el canto de ustedes que es el mismo canto.

Y el canto de todos que es mi propio canto.
Gracias a la vida que me ha dado tanto.

------------------------------------

Elle était si jolie
Que je n'osais l'aimer
Elle était si jolie
Je ne peux l'oublier
Elle était trop jolie
Quand le vent l'emmenait
Elle fuyait ravie
Et le vent me disait...

Elle est bien trop jolie
Et toi je te connais
L'aimer toute une vie
Tu ne pourras jamais
Oui mais elle est partie
C'est bęte mais c'est vrai
Elle était si jolie
Je ne l'oublierai jamais

Aujourd'hui c'est l'automne
Et je pleure souvent
Aujourd'hui c'est l'automne
Qu'il est loin le printemps
Dans le parc oů frissonnent
Les feuilles au vent mauvais
Sa robe tourbillonne
Puis elle disparaît...

------------------------------------

Ima jedan svijet gdje živjet bi htjela
Ima jedan svijet gdje riječi su djela
U tom svijetu živi čovjek od soli
Sjajom sunca rođen, kamen kojeg volim

Iz njega čujem glas bez riječi
Čutim snagu ovog tijela
Ja slaba, svakodnevna kroz igru riječi
Sve bi htjela

Voliš me nježno, znam, to si ti,
Tako mi trebaš, trebaš mi ti
U jednom trenu sve bih htjela
Kroz igru riječi, a riječi su djela
Oprosti molim te, vrati me...
Svijetu mom

nedjelja, 07.05.2006.

Ručak

Ok, opet se oglasam. Nisam ocekivao, da cu vec sada nesto dodat, ali tako se desilo.... Prosli post je stvarno cak i mene malo smarao ali sta cu, nemoze covjek vec od pocetka sve tip-top. Plus, cini mi se da je sva prica ispala tuznija nego je u istini bilo... Osim ako ne predpostavimo, da je inace vec moj zivot tuzan ali bolje da tako ne razmisljam. Probat cu danas pisat manje “poeticno”, nisam ja u istini taka sanjalica kao se cita, ma da.... ma da je sve istina sto sam napisao. Samo mogao bi malo drugacije. Probat cu u sledecim postovima, pa cemo vidjet kako bude ispalo.

Danas smo se ponovo sreli. Vec. To je nekako iznenadjujce, posto zadnje vrijeme nismo bili naviknuti da se vidjamo tako cesto. Cak i saljili smo si nekoliko SMS-ova, sve neke gluposti, ali samo juce jih je bilo vise nego citav prosli mjesec dana. Ako pogledam sve sa malo distancije, to ipak nista ne znaci, znam je dovoljno vec i osim svega, bile su neke gluposti od poruka. Ovi put je zapravo bila ona, koja je predlozila da imamo rucak zajedno. Bilo je sigurno po prvi put poslje osam mjeseci, da rucamo zajedno. Samo nas dvoje. Kad se sretnemo mi opet mi dodje u nekom njezinom “smrketa” stavu, koji inace ne bih bio nista posebno, ali za osobu njezine starosti je bas ljubak, meni cak previse. burninmad Predobro zna sta mi to radi! Zavrsili smo u nekom poznatom bliskom restoranu, koji je dovoljno jeftin smijeh i zadovoljavajuci za obojicu – ukratko nista posebno. Ja porucim neki dio od praseta sa nekim umakom ona neki steak. Vrlo los izbor. Ovaj dio praseta ispadne samo kosti i masnoca, nis mesa! Bljak, kakvi prevaranti. Neceju me vise vidjet tamo... Sta hoces, pochi soldi, poca musica!

Inace, nije nam bilo bad. Ja sam se odlucio da ne budem “tuzna plakalica” rolleyes i da probam uzivat. Zapravo sam ja sam mnogo pricao. O tome i onome, o onom prijatelju i drugom – postao sam svjestan kako malo smo u istni pricali proslih nekoliko mjeseca. Kadgod sm se sreli na samom, bile su to neke emotivne i nigdjevudece price o tome sto ja bih a ona ne bih (zapravo, nikad nismo direktno pricali sta ona nebih, ali svakako je bilo jasno), tako da si dosta ni obicnih stvari nismo ispricali. Znaci, bio sam dosta otvoren i opusten... a sta mogu... kad me tako uzbudjava kad god sam sam sa njom. Citavo raspolozenje su gorsale samo poruke nekih njenih prijateljica, koje su joj konstantno nesto saljile. Skoro vec zavrsimo, umireno, uprkos porukama, kad je zove njen dragi. Naravno sam odmah skuzio ko zove, ne oglasa se ona svakome na isti nacin... wink Pocne mu radostno pricat o tome kako smo zajedno na rucku, kako nisam nista jeo… Raspolozenje mi je odmah upalo za devedeset posto, nekako mucno i neprijetno sam se ojecao za stolom. Kada ona pocne jos saptat u telefon i kad skuzim, da se dogovaraju kad da se dobijo nocas mi postane dovoljno i namignem ji da idem platit... Nisam se vise vracao za stol, radije sam je sacekao za sankom. Vidjela je kako sam se promjenio. Nisam je htio pogledat i sutio sam. Bas ti hvala, kao da nisam znao sta ti je decko i sta ti ja nisam. Da li si trebala dokazivati koga zaista volis meni ili sebi? Uglavnom, ona me pocne golicati (verovatno zbog krivog osjecaja, tko zna), svjesna da sam ji to zabranio vec davno. Zna kako sam osjetljiv na to. Dioma ji na kraju i uspije, pocnem da ji vracam kratke dodire, cak i poglede. Ajme, kako me frustrira to, tako jednostavno me procita, tako brzo zna sta mi treba... i vec sam kao alat u njenim rukama. Pussy!!! headbang

Da ne zaboravim... dobro bi mi dosli neki prijedlozi kako malo dizajnirat ovi sajt. Do sada nisam skoro nista promjenio u html kodu (mozda ni ne treba) ali mogo bi sta... necu da bude izgled isto dosadan kao tekst... smijeh Ubacit cu neke slikice, bar... mah

- 23:04 -

Komentari (3) - Isprintaj - #



<< Arhiva >>