ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da/Ne

Opis bloga

ovo je priča način razmišljanja mojih snova i zamisli. govoriti će se o stvarima većim negli ih možete zamisliti,pa nemojte ovo čitat ako ste jedan od nevjernika.


Lino


O meni


































































Ja u priči - Darija

Image Hosted by ImageShack.us




Neke Životinjice






adopt your own virtual pet!









adopt your own virtual pet!




Created by Crazyprofile.com



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
imageshack.

Animas
Carmen Elisabeth Oreiro
Farah
Arija
Slept

Fun

subota, 10.03.2007.

1.ZASTRAŠUJUĆA VIJEST

Sjedim kući i slušam Mp3. Jasno, Maidene. Bilo je to još jedno dosadno subotnje popodne. Točnije bilo je 23. prosinca. Dan prije Badnjaka. Trebala bi biti vani s Annom. To je gotovo nemoguće. Mislim trebala bi kartu za Kransku Goru. Tamo je odsijela sa starcima. Na skijanju je.

Nikako dosad nisan izašla iz Hrvatske, a u njoj bila sam samo na Šolti,u Solinu, Kaštelima, Zadru, Šibeniku, Dubrovniku, Zagrebu i na Bjelolasici. Kako zanimljivo za 13 godina života. Trebali bi otići ove godine na eskurziju. Vjerojatno u Slavoniju. Sumnjam da ću ići. Tko mene voli za da bi bia samnom u sobi.S Annom ne mogu, starija je od mene 3 godine.

Slušam ja i u sebi po stoti put refren od Fear of the dark. Tada mi u sobu uleti brat. Prava mala gnjavaža od 6 godina. Često se pitan kako tako malo čudovište napravi tolike probleme. Dođe mi do kreveta, bračnog, jasno i pogledao me svojim očicama, kao mačak u Shreku.
''Šta je?'',pitam ga ja oštro i skinen slušalice.
''Oćeš li mi napravit palačinke?''
''Zašto bi?''
''Zato šta si ti najbolja seka na svijetu, a mama i tata idu u Ilića.''
Nasmijala sam se jednim vrhom usana. Skoro svake subote smo išli u njih. Ovo je prva subota da sam uspila nagovorit mater i oca da ja i Sandro ostanemo sami doma. Planirala san ostat još malo u sobi, a kad starci otiđu, spustit se i gledat televiziju. Igra je neki dobar film, s Liv Taylor. Draga mi je ženska, otkad sam saznala da joj je otac pivač Aerosmitha.
''Oću, ali ćeš mi cijeli tjedan -počevši od ponediljka- činit usluge i ja ću gledat šta oću na telki! Dogovoreno??!''
Prvo se zamislia, a onda nakon minute je lagano klimnuo glavom.
''I mislila san.''

Istrča je iz sobe, vjerovatno gledat televiziju dok može. Vratila san se Mp3, a sad je bia Alice Cooper. Poison. Draga mi je ta pisma. Dosta su zanimljive riječi;You're cruel device, you're blood like ice... Dignem se s kreveta i s Mp3-em u ruci otiđen doli. Počnem kopat po loncima i nađem tavu. Srednje veliku, plavu. U njoj uvik radimo palačinke. Uzmem i zdijelu koju držimo u drugoj ladici, šećer, Vanilijin šećer, sol, brašno, dva para jaja i žlicu, veliku. Mikser izvućem iz kamarina. Stavim zdjelu na stol.Prvo razbijem jaja. Neki se ne bi složili sa mnom jer stavljam i bjelanjak. Ne volim samo žumanjak, palačinke su onda žilave. Nakon toga počnem stavljati šest velikih žlica s brašnom. ''S brdom'', rekla bi mama. Operem žlicu pod vodom i obrišem je krpom. Po žlice šećera i vrh soli. Prospem i vanilijin šećer. Izmiksam sve mikserom koji se našao na stolu za pripremljanje hrane. Stvorila se gusta smjesa. Ne previše gusta. Savršeno. Sada uzmem keramiču šalicu i u nju ubacim ulje. Do pola je dovoljno. Šalicu stavim na ploču na špaheru na kojoj neću raditi. Uzmem i salvete.Dvije. Stavim ih ispod šalice u slučajo da mi se ulje izlije. Uzmem tanjur i stavim ga na stol za pripremljenje hrane. Zapalim plin, stavim ulje u tavu. Pričekam minutu-dvije. S tavim ruku iznad. Otprilike dvadesetak centimetara do dna. Toplo je. Uzmem tavu u ruke i vratim ulje u šalicu. Sada uzmem i kacijolu. Uzmem smjesu iz zdjele i izlijem je u tavu, lagano nakrivljenu. Cijela se smjesa dobro raspodijeli. Vratim tavu na špaher. Uzmem i pošadau. Pričekam da smijesa dobije tamniju boju. Malo prođem nožem ispod već dobijenog tijesta. Uzmem ja ručku na kraju tave i preokrenem palačinku. Naučila sam preokretati tek nedavno pa još ne otiđe dva metra od zemlje. Napravila sam palačinke i stavila ih na tanjur. Tako sam ponovila još desetak puta i sve je bilo gotovo. Zazvala sam Sandra. Došao je brzinom munje. Rekla sam ga da uzme i on nož donese eurokrem, izvadi i čokoladni preljev iz hladnjaka.

Za to vrijeme ja sam uzela neki mikser. Kad miješaš šećer u njemu dobije oblik onog koji je na krafni. Izmiksala sam šećer i počela tražit malu procidaljku. Našla sam je i stavila kraj miksera dok ne namažem palačinke. Ja i brat smo ih namazali. Onda Sandro izlije čokoladni preljev na 5 palačinka, a ja šećer na njih 5. Nakon toga smo ih pojeli.Ja 6, a on 4. Jedva je pojeo. Bilo je zabavno gledat kako se muči. Kad san pogledala prema satu bilo je 9 manje kvarat. Krenila sam prema kompjuteru. Tila sam otić na internet. Petaest minuti je bilo dovoljno, dok ne počme film. Otišla sam na svoj blog. Volim svoj blog. Govori o vampirima, vukodalcima, i svemu slično. U zadnje vrime pišem i o misterioznim nestancima, neobješnjivim smrtnim slučajevima. Dosta me ljudi komentira. Nisu svi komentari baš dobri. Uglavnom me komentiraju pisci anime blogova. Moram priznat da su mi dragi, a i volim gledat anime. U linkovima imam otprilike desetak blogova. Dobivam i puno komentara. Otprilike 12ak tjedno. Dobila sam još dva komentara. Pogledala sam ih. Prvi je to Liarov. S njim se često dopisujem. Zakon čovik, moja vrst muzike.

Pohvalia mi je moj novi post. O Vladu Draculi, Basari oli Tepešu. Vlad je moj uzor. Trebalo bi biti još takvih ljudi. Onako hladnokrvnih. Stala sam i razmislila. U zadnje vrijeme sve me više muških komentira, a ja se sprijateljevam s njima. Zapravo su muški zakon. Milijun puta bolji od cura. U njihovom društvu nema ogovaranja i uvijek ima novih baza. Anna i ja smo postale poplarne u muškom društvu. Pogotovo u školi. Preko velikog odmora dolazi do mene iz srednje koja je prekoputa moje škole i onda se priključimu muškom društvu. Svi me sedmaši mrze zbog toga. Jasno da nismo sa sedmašima nego osmašima. Priključe nam se i srednjoškolci. Svi metalci. Bravo ljudi.

Drugi komentar me iznenadio. Isto ga je napisa Lair. Pita me di živim jer mu se čini da sam iz Dalmacije. U dvije godine pisanja prvi me neko pita di živim. Odlučila sam mu sutra odgovorit. Diskonektirala sam se i upalila Novu. Taman je bila odjavna špica.

Nakon film, oko 1030 Sandro je već duboko spava. Odnila sam ga u njegov krevet i otišla sredit svoj sam krevet. Nakon što sam ga sredila uzela sam ''Veliku četvorku''1.Nastavila sam čitat od sedmog poglavlja. Obožavam čitat horore, trilere, kriminalistične, fantastične i znanstveno-fantastične knjige. Baš kao i što volim gledati takve filmove i serije. Vjerojatno nisam normalna prema tipu muzike koji slušam, ali jeb'ga.
Knjigu san pročitala do ponoć i deset,a bila je presavršena. Nije mi se više dalo ništa radit, pa sam se obukla u piđamu, to mi je najdraža piđama-cila je u crnom, ali isprid ima jednu veliku, bijelu lubanju i otišla spavat.

Digla san se oko 10 u nedilju. Zapravo me probudio telefon. Kad san se javila, bia je za mamu. Zva ju je rođak iz Irske da joj i nam čestita Božić i Novu Godinu. Užasno san se naljutila šta me probudilo, a nije bilo za mene. Kako sam već bila budna obukla sam se i napravila pojest. Nazvala sam Marijanu izašle smo vani. Zapravo, naše prijateljstvo bi se moglo nazvat novo. Zašto? Zato što smo se upoznali prije tek koji misec, ali smo svejedno u dobrim odnosima. Ovo je prvi put da planiramo izać vani. Našle smo se u 1145 Ispred knjižnice Marka Marulića u Tolstojevoj. Zapravo, planirale smo izać vani do Mc Donaldsa, ali nismo imale love. Onda san je ja išla upoznat sa ekipom. Jednostavno je upala u društvo. Bilo je zabavno. Svi su joj se svidjeli. I ona je njima. Mislim, kako se društvo sastoji od muških članova samo smo Anna i ja ženske ''članice'', a ona je zgodna. Ima velike, lijepe zelene oči, i bujnu crnu kosu, a nije ni ''Panonska nizina''. Bilo je zabavno, a ja i Marijana smo oko dva jer smo jedna i druga imale ručak. Zapravo sam trčala kući. Ne zato što je bilo dosadno, nego jer su za ručak danas bile lepinje. One iz Palme. To su bile, jesu, i uvijek će biti najbolje lepinje u gradu. Za vrijeme ručka svi smo se zabavljali, pogotovo jer je tata baca baze. Usred ručka zazvonio je telefon. Bilo je čudno jer niko ne zove u tu uru, a još čudnije jer se mama vratila i rekla da je za mene. Mene niko ne zove, samo šalju poruke. Otišla sam do telefona:
''Halo''-rekla sam moguće sretnim tonom.
''Halo? Darija?!''-bila je to žena, plakala je; jedva je govorila, nisam razumijela-''Dogodila se strašna...''-tada joj je glas pukao!
''Gospođo Jakić,''-tad sam se sjetila da je to Annina mama-''što se dogodilo?''
''Riječ je o Anni. Ona je mrtva!''

- 12:46 - Talk to me (15) - Print... - #


<< Arhiva >>