Dečko koji obečava

utorak, 28.07.2009.

Metastaze (2009)

(r: Branko Schmidt)

Image Hosted by ImageShack.us

Moram priznati da sam bio poprilično sumljičav prema ovom filmu i svim tim hvalama koje je dobio... Svatko tko je pogledao više od 5 hrvatskih fimova (hahah, ima li takvih?!; op. a.) može razumjeti moju sumljičavost. Hrvatski film?! Hmm... Koliko je uopće snimljeno hrvatskih filmova od 90e?! Zna li itko? Ikoga briga?! Da...

Rijetko kad se odlučim na gledanje nekog hrvatskog filma a ovaj sam pogledao zbog dosta dobrog trejlera. No opet, Rene Bitorajac mi je dosta iritantna pojava na tvu, ne kao Tarik, ali skoro, no dobro, nije čovjek kriv što mu ne daju kvalitetne uloge, jer stvarno, ovdje je to dokazao, stvarno zna glumiti i ugodno me iznenadio svojom zabavnom ali i hiperrealističnom interpretacijom balkanca vulgaris, hrvatine, navijača dinama u spitki koji jebe mater svima, ali najviše ciganima i srbima, tuče ženu, po gradu radi pizdarije, ma ono, svaki kvart ima barem jednog takvog. Ostali glumci su također odlični, izgledaju, govore i ponašaju se prirodno što bi trebalo biti normalno ali kako znamo to nije slučaj u hrvatskim filmovima tako da sam i s time bio iznenađen.

Image Hosted by ImageShack.us
Šta je? Nije ti dosta?

Ok, da ne bude sad da je ovo nekakvo remek djelo svjetskih razmjera. Nije, nego samo u granicama hrvatskog filma, što nije puno, ali opet i je. Sama radnja filma je banalna i u biti ništa se posebno ne dešava, životopisni likovi su samo to - likovi, ne ide se u dubinu, no nema veze. Metastaze su ipak zabavan film. Zabavan hrvatski film?! Tko bi mislio da ćemo i to dočekati! Scene nasilja su odlično snimljene, odglumljene i montirane što me je također ugodno iznenadilo.
S druge strane, moram priznati da sam se iznenadio kada sam vidio da je redatelj filma iskusni Branko Schmidt, jer sam mislio da je ovo film nekog lika koji nema redateljskog iskustva ili škole kamermana, ali ipak se trudi što bolje ispričati svoju priču.

Image Hosted by ImageShack.us
Sused, malo ste bučnije tukli ženu sinoć, a?

Ipak kad se sve zbroji i oduzme ovo je tek treći hrvatski film (prva dva su: Što je muškarac bez brkova i Karaula) koji sam pogledao a da ga bez zadrške mogu preporučiti. Zanimlivo je da je i ovaj kao i prethodna dva snimljen prema književnom predlošku..

Ocjena: 6,5/10



- 21:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker