Dečko koji obečava

srijeda, 10.12.2008.

Baby Blues (2008/II)

(r: Lars E. Jacobson i Amardeep Kaleka)

Image Hosted by ImageShack.us
Strašilo mi je reklo da ih ubijem!

Ovo godine su izdana čak tri filma s istim nazivom! Ja sam pogledao onaj o majci koja jedan dan jednostavno pukne, i počne redom ubijati svoju djecu. Navodno je film temeljen na stvarnim događajima, što me i ne čudi, kakva se sve sranja događaju. No, očito je da su si autori dali poprilično "umjetničke slobode", jer film iako krene kao nekakva realistična obiteljska drama ubrzom, kliše za klišeom prerasta u tipični horror slasher o manijakalnom, gotovo nezaustavljivom ubojici.

Image Hosted by ImageShack.us
Nisam ljuta na vas, neću vas izbosti kao brata, samo uđite u kuću...

*SPOJLER*
Primjer: dvoje djece trči kroz kukuruzište, odjednom: majka, spomenuti psiho na fakin kombajnu! Primjer 2: iako ima nekih 45 kg toplije obučena, ovdje nakon što je zaradila teži potres mozga i već poprilično iscrpljena uspije u neke dvije minute satarom zatuči njemačkog ovčara i odraslog čovjeka dvaput većeg od sebe!
*SPOJLER*

Image Hosted by ImageShack.us
HEREE`S JONNNY!

A i sam izbor glavne glumice mi je totalno pogrešan, vjerovatno su je uzeli jer može namjestiti jeziv pogled ispod obrva, ali nije mi nimalo uvjerljivo da je ona rodila četvero djece!

Da ne zaboravim spomenuti i ultra debilni kraj!

Uglavnom film koji će iživcirati sve osim hardcore fanova slashera, a njima se opet neće svidjeti jer same smrti nisu nešto posebno inovativne. Dakle, ne preporučuje se nikome!

Ocjena: 1/10 (nije 0 jer su neke krvave scene ipak dobro napravljene)



- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker