Dečko koji obečava

petak, 26.09.2008.

Dolazi jesen duga...

Netko je možda i primjetio da relativno dugo nema novog osvrta na pogledani film. Ok, je ni ne da mi se baš pisati, pogotovu o filmovima, ali nije samo to.. S jeseni krenule su i nove, dugoočekivane sezone rado geldanih serija, a što je najgore ima i hrpa novih dobrih serija!

Odakle krenuti?!
Ovako:
Entourage - o ovoj seriji sam već pisao u jednom od prethodnih postova o serijama, a nedavno je krenula i 5. sezona! Pogledao sam prvu epizodu, odlična je i dalje, ali najgore je što traje manje od pola sata, taman kad se ufuraš - gotovo! Tako da ću sad čekati da se "nakupi" par epizoda prije nego li se vratim ovoj seriji. Da znam, da su izašle još dvije epizode, čekam još jednu pa pogledam to u komadu.
Slično je i sa Californication, ovu seriju sam najviše i isčekivao, 2. sezona službeno kreće 28.09. ali su srećom na net "procurile" dvije epizode. Ipak i ovdje ću koristiti istu taktiku kao i kod Entouragea, čekat ću da se "nagomila" barem nekoliko epizoda.
Treća koju također želim pogledati u par većih komada je Dexter. On se također vraća, 3. sezona također počinje 28.09, a na net je također "procurila" prva epizoda, navodnike pišem jer su se dosad već svi pre-air pojavili prije službenog početka, tako da je malo vjerovatno da to nije namjerno.
Flight of the Conchords će čini se tek početkom iduće godine.
Ok, to su serije koje NISAM gledao, a sada one koje jesam!:-)

Dakle, prije dan dva sam odgledao svih 6 epizoda odličnog britanskog crnohumornog sitcoma - How Not To Live Your Life, bilo je to pravo osvježenje nakon svih ovih ultrarealističnih serija. Inače početkom iduće godine treba krenuti druga sezona, a ameri snimaju i svoju verziju.
Počeo sam pratiti i Sons of Anarchy, zanimljivu seriju od autora The Shield, koju također planiram početi pratiti, kad tad... Uglavnom treba mi i ovako nešto: anti junaci, motori, oružje, eksplozije, nasilje, krv, gore. Te Ron Perlman kao bonus. Pogledao sam prve 2 epizode, izašle su još dvije, to planiram sutra riješiti...
Zatim je tu Mad Men serija koja mi je odlično sjela. Radnja se odvija početkom 60tih prošloga stoljeća i prati nekoliko marketinških stručnjaka u New Yorku toga vremena. Odlična atmosfera, fenomenalna gluma, zanimljiva priča, dobar humor, odličan prikaz toga vremena (barem se tako čini:-) i nenadjebiv soundtrack. Serija je jednostavno potpuno drugačija od svega što se trenutno može nači u moru odličnih serija. Srećom imam cijelu sezonu za pogledati, a i druga sezona je već krenula...
Fringe je još jedan od serija koje pratim na staromodni način - jedna epizoda svaki tjedan. Najlakše ju je opisati kao The X Files nove generacije. Srećom nema aliena, nego samo onaj dio sa zavjerom, državom kao državnim neprijateljem broj jedan kao odličnom pozadinskom pričom koja se polako otkriva iz epizode u epizodu, dok svaka epizoda ima neki misterijozan slučaj za riješiti. Pogledao sam sve tri izašle epizode i moram reći da me treća malo i razočarala, pilot je bio odličan, napet nabrijan, bilo je čak i dobre jurnjave autima, akcije i svega pomalo, dok je ova zadnja bila više kao još jedan CSI derivat. No vidjet ćemo što nam donosi idući tjedan...
Šta još?
E da, skoro da zaboravim povremeno pogledam i epizodu dvije My Name Is Earl. Ponekad zna biti naporan, ali večinom je opuštajuća i lakoprobavljiva zabava, barem je tako bilo u 1. sezoni, druge sam pogledao tek 1. epizodu i nije mi nešto...
I sad još za kraj, što još planiram početi gledati:
True Blood, od autora Six Feet Under. O vampirima u jednom graduću na jugu Amerike, zvuči dovoljno dobro.
Knight Rider, remake kultne serije iz 80tih.
Worst Week, remake hvaljene britanske humoristične serije, koju ću također pogledati kad tad...
Sarah Silverman Programe, sitcom jedne od najsmješnijih komičarki.
30 Rock, sit com o pravljenju sic comova.
Skins, britansku seriju od mladima koji se ševe, drugiraju i sms-aju.
It's Always Sunny in Philadelphia, ponovno neki sit com, al ne da mi se više pisati o detaljima...

Uglavnom ima toga...

Biće dosta za ovaj put.

Uglavnom mislim da neću ni primjetiti prvi snijeg. Jesen je tako lijep dio godine!

Stay TUNED:



- 19:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker