Dečko koji obečava

nedjelja, 14.09.2008.

Perfume: The Story of a Murderer (2006)

(r: Tom Tykwer)

Image Hosted by ImageShack.us
Ghostface Killa

Iako sam nabavio neku sjebanu "zamrljanu verziju" filma ugodno sam se iznenadio. Nisam čitao knjigu a namjeravao sam prije gledanja filma, ali kako sam kratak s vremenom u zadnje vrijeme, a film mi je pao u ruke...

Image Hosted by ImageShack.us
U ono vrijeme nije bilo socijalne službe...

Image Hosted by ImageShack.us

Perfume.The.Story.of.a.Murderer je kako i podnaslov kaže priča o jednom ubojici. Da, ima tu klišeja - "jadni mali psiho" je bio neželjeno dijete, cijeli život su ga samo zlostavljali nitko ga nije cijenio i sve to, ali nema veze, to ionako tvrde i svi pravi sociopate. Bitno je da je film užitak za gledanje, jednostavno sam obožavao svu tu prljavštinu, detalji meni jako bitni su tu, glumci su odlični pogotovu glavni glumac, a grand finale je, mada me ni lomljenje kostiju i četvorenje ne bi razočaralo, jebeno neočekivano i jebeno odlično.

Image Hosted by ImageShack.us
Miris žene...

Užitak gledanja mi je kvarilo zamučivanje sisa i dlačica kurvi koje je glavni lik ubijao, navodno je francuska originalna verzija "čista" ali sumljam da će mi se dati gledati svih 2 i pol sata samo zbog par sisa. Mada...

Ocjena: 7/10



- 22:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker