Dečko koji obečava

nedjelja, 02.03.2008.

Taj čudni san

Već par puta sanjam taj isti san. Sve kreće ovako: ja sam vozač autobusa, neko vrijeme kupim putnike po gradu, a onda krenem prema izlazu iz grada. Znam da putujemo negdje na jug. Valjda na more, ali nitko od putnika ne nosi nikakve torbe, samo žene nose one svoje male torbice preko ramena, a muškarci ništa. Samo štuke ispruženih ruku ulaze u bus.
Povremeno pogledam u retrovizor da provjerim po busu. putnici su jako čudni, svaki sjedi sam, nitko ne priča ništa samo gledaju naprijed. Odnosno ne gledaju - glave su im uperene ravno naprijed ali su im oči zatvorene. Svima! Ali ne izgledaju kao da spavaju, nisu naslonjeni na naslone nego sjede uspravno, napeti, kao da nešto isčekuju. Gledam ih tako sa čuđenjem. Odjednom im lica obasja svjetlost i svi u isti mah ŠIROM OTVORE OČI! Prvo se uplašim i nesvjesno trgnem jer mislim da gledaju u mene. Ali onda skužim da gledaju negdje ispred mene. Okrenem se da vidim šta to gledaju kad ono tamo - DRUGI autobus! Isti kao naš i ide rano na nas!
I onda se probudim.

Što to znači?
Kakvo značenje ima autobus u snovaricama?
A sudar i sve ostalo?



- 20:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker