Dečko koji obečava

četvrtak, 04.01.2007.

Istinite ispovijesti: Kako sam dočekao Novu


Jesmo se odmorili? Krenuli u nove radne pobjede? Prijavili se na biro? Napisali ovogodišnje postove? Ja evo nešto petljam nikako da krenem pravo. Sve je to propaganda i samo broj iza one dvojke i dvije nule, samo još jedan dan u životu, nakon kojeg slijedi idući ne toliko ekstremno drugačiji od prethodnog. Ipak godine su to ispiranja mozga pa sve nekako smišljam, razbijam glavu o tipkovnicu: što napisati? kakve novine (s dugim prijeglasom na i) uvesti na blog? i slične pizdarije, skroz smetnuvši s uma da je ovaj blog od samog svog početka po svim kriterijima kvalitete i kvantitete bio apsolutno savršen. Da me boli kurac, mogao sam dobiti i onaj ISO standard, koji god. Vatever!

Slika.
Ja faker lane


Nažalost ovo je slika od dočeka prošle godine, ove godine nešto i nisam imao volje za partije. Odlučio sam ostati kod kuće i provesti mirnu večer uz pivo i filmove. Zvučalo je dobro i jednostavno. A onda sam više od pola sata (serem, bilo je bliže satu vremena, ali neću da ispadnem frik!) prebirao po kolekciji nepogledanih filmova tražeći savršen izbor. Osjećao sam se malo glupavo i ironično, pa sam odlučio napraviti TRASH filmski doček! Počeo sam sa: Legend of the Zu Wariors, ne tako dobar početak, zatim epizoda Seinfelda (druga sezona, druga epizoda: "Pony Remark" - hint: "Tko bi mislio da su imigraniti imali ponije? Zašto su pobjegli iz Zemlje ponija u Zemlju bez ponija?"), zatim sam ubacio Shafta, original naravno, i po drugi put nisam imao volje pogledati ga cijeloga, pivo me već malo uhvatilo i mislio sam da će mi se svidjeti funky glazba i "crni humor" ipak čini se da nisam bio dovoljno pijan, neki drugi put, možda. Zatim 2. epizoda prve sezone South Parka, od frenda sam uzeo odličan dvd s prvom sezonom gdje prije svake epizode ide urnebesna najava/kratki interviju sa autorima (koji glume geyeve pred upaljenim kaminom te psom u krilu!). Nakon toga sam htio pogledati koji manje poznati špageti vestern (iz serijala o Djangu ili My Name is Nobody) ali ipak odustah od te nakane, te ubacih "Return of the Living Dead III". Ispočetka se i to činilo kao pogrešan izbor ali film se na kraju iskupio, a i pivo je pomoglo;-)

Tad je već bilo oko pola dva, spavalo mi se i očito je bilo vrijeme za svršetak ovog kratkog filmskog maratona. Pogledao sam još samo najbolje dijelove "18 Year Old Pussy", dokrajčio pivo i legao spavati.

Tako je to otprilike bilo. Recenzije filmova čitajte ovih dana. A uskoro i par noviteta na blogu. Ali o tom potom.

Toliko. Od sutra trijezan i ozbiljan!
;-)





- 22:24 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker