Dečko koji obečava

utorak, 28.02.2006.

Što je muškarac bez brkova?

(r: Hrvoje Hribar)

Da mi je netko rekao da ću na ovom blogu recenzirati hrvatski film, dobio bi mokrim večernjakom po bubrezima, a onda bi se sad grizao zbog toga... uvoda li bajnog!

Što je muškarac bez brkova? je najbolji hrvatski film (nisam još gledao novog Bore Leea) koji sam dosad gledao, što samo po sebi ne znači ništa, jeli. Može svjedno biti sranje.
Ali nije. Stvarno sam se iznenadio jer nije. Hrvatske filmove uvijek sa strahom i drhtavim rukama stavljam u pleyer, s uvijek pripemljenim prstom na tipki stop. Ovdje se već od prve scene vidi da to nije tipičan hrvatski film, kadrovi su lijepi, glumci ne izgledaju kao marionete kojima se upravlja potezanjem konopaca, a čak se koriste i blagodati montaže! Odlično su uklopljeni kadrovi padanja tipa sa gradilišta koji viče "Tatjanaaaa" i kadrova njegova pogreba gdje njegova Tatjana viče "Miljenkooo". Ostavljam daljinski blizu fotelje i konačno sjedam pomalo u nevjerici. Iduća scena također nije glupa, fore se redaju, većina je i smješna... Zavalim se u fotelju i gledam... s nevjericom.

Gluma je dobra, za hrvatske standarde čak i odlična, srećom nema onih "zvijezda" poput Tarika i onog debelog kojem se imena ne mogu sjetiti, a kao neki je komičar (ne Pervan! on je ok.), režija i montaža su isto ok, ali film naravno najviše "drži vodu" zbog odličnog Tomićevog romana na kojem je film "temeljen". Dobro, ja sam čitajući roman zamišljao scene i stil bliže onima iz urnebesnih čeških komedija, ali dobro, Hribar je imao svoju viziju i neka, možda i bolje da nije forsirao taj "češki humor" jer bi se vjerovatno izgubio.

Koliko ga hvalim još ćete pomisliti da je film neko remek djelo! Nije. Realno gledajući film je
prosječan, simpatična romantična (ali ne patetična) komedija, ali je naš! Tko bi pomislio!?

A šta ne valja?
Film je malo razvučen, nakon odličnog početka polako opada a pred kraj je i malo dosadan. Glupo mi je što su ubacili onih par nepotrebnih scena s ministicom a i onaj kraj što su ga nalijepili mi malo smeta, ali opet nekako mi je drago zbog popa:-)

Preporuka: sve u svemu, svakako pogledajte najbolju hrvatsku komediju dosad, vjerujem da se nećete razočarati, ali opet nemojte previše očekivati, to vam je naprimjer nešto kao Nothing Hill samo hrvatsko, a kupujmo hrvatsko! Ipak svakako prije pročitajte knjigu. Neće vam oduzeti puno više od 2 sata, koliko i film traje a nasmijat će vas. Mene barem je.
A i film.


Ocjena: 5/10 (a može i 6 jer je naš!)


- 22:24 - Komentari (20) - Isprintaj - #
# Imao sam njbolju namjeru da pogledam neki dan i smrznuo mi se cd "made in Turkey" nakon 10 minuta. Stalo je tamo kad ona mala mokri na šumskom puteljku, a onaj debeljuh skoči s drveta. (uranius 28.02.2006. 22:37)
# @uranius: e jebemu dude turske! pa to ti je zakon scena, on posmatra slavuje ili koju god vrstu ptica, a onda skuži da mala na gačicama ima iste, a kad joj vidi i počešljanje "made in germany" dlake, ljubav je tu! Nego zašto uzimaš od turaka cdove, jel nisu bolji od rumunjki?? (Dečko koji obečava 28.02.2006. 23:00)
# Turčin ne zna drugo nego ljude na kolac nabadati! A Rumunji... Oni su Cigani. Nisam ja kupio, susjed mi ga dao. (uranius 28.02.2006. 23:06)
# fora blog,otkud si ti? =) (asja88 01.03.2006. 00:43)
# hej bok , hvala na komentaru i ja cu tvoj blog posječivati češće jer mi se sviđa stav na kojeg si ga napravio pa znaj čujemo se još večeras ti se javim na blog , ki$$$$$!!!!!!!!! (SONJA 01.03.2006. 08:05)
# hej odakle si ti i koliko ti je godina !!! čisto me zanima , i dali si stvarno dečko koji obečava!!! haha, ajd cujemo se večeras , ki$$$!!! (SONJA 01.03.2006. 08:09)
# pa ja bi barem filmu dao 7,5 ipak je naš (sqwer 01.03.2006. 09:17)
# e lega hvala na 0n0m k0mentaru u vezi našeg bl0ga... sam nastavi tak...d0bar ti je bl0g...p0zZ (JMJ 01.03.2006. 11:03)
# Notting hill, samo hrvatsko? Upravo si uvrijedio Notting hill :D Ne znam, ja inače strasno mrzim hrvatske filmove a jako volim Antu Tomića, tako da me strah pogledati ovo. Jer jako je malo filmova za koje mogu reći da su bolji od književnog originala, a čisto sumnjam da bi ovaj upao među njih. :) (DsK 01.03.2006. 13:59)
# Gledala sam film i zbilja sam se odusevila jer su nasi konacno napravili komediju koja valja i na koju se mozes nasmijat vise od 3 puta...film je dobar,al su ga ipak malo prehvalili (hrvati nebi bili hrvati da bar malo ne preuvelicaju),sve u svemu,moja ocjena-7,moglo je puno bolje.. (Mala zivcana 01.03.2006. 18:37)
# Očito ga moram pogledati. Nema mi druge. (z.l.e.v.A.n.k.a. 01.03.2006. 20:57)
# Decko koji obecava uspio je zaiteresirati "zagrizenu" veterinarku, koja nis ne obecava. Inace svida mi se slikica koja je na tvom blogu prikazuje decka koji obecava sa slatkom kacigom. Pa se pitam nosis li je uvijek u svim prigodama? Jer poznata je uzrecica da kapa (u ovom slucaju kaciga) glavu cuva. A ti je stvarno trebas cuvati jer tko ce mi onda komentirati blog! (volim_veterinare 01.03.2006. 21:42)
# super knjiga, super kazališna predstava, super film. film je taman tolko realniji i "teži" da ga se uzme za ozbiljno... (stipanova 01.03.2006. 22:14)
# Knjigu nisam čitao, ali sam gledao kazališnu predstavu (sa Mlikotom kao popom) i neki dan film i prilično me nasmijao, no najdraži domaći film mi ipak ostaje Kako je počeo (s)rat na mom otoku. Najbolja scena u filmu mi je pred kraj dok pijan vjenča Navojca i onu malu i onda zasvira :) (Spectre 03.03.2006. 00:21)
# Ludo.......................... .............................. .............................. .............................. .............................. .....:)smile.....it confuse people..... (girica41 03.03.2006. 11:27)
# film sam gledala dvaput i stvarno mi se svida jako, najvise su me impresionirali glumci, ne kuzim se toliko (opcenito) u film i nebi htjela filozofirati, ali mislim da su stvarno dobro odglumili. nasmijao me prosli post- kako se to radi??? da i ja vidim kako me ljudi nadu preko goggle-a...:) ajde mi to objasni ako ti se da... (summergathering 03.03.2006. 17:08)
# I meni je dobar film, ugodno me iznenadio :) (leelaa 03.03.2006. 21:35)
# LOOD BLOG!!!! AJD SVRATI NA MOJ!!! (anna 03.03.2006. 22:23)
# hej... ja nisam gledala taj film, ali tko zna? možda ga i pogledam... :) a za naslov-nisam ja izmislila, nego mi je to prvo palo na pamet... hehe... by the way, super ti je blog... pozz :) (berny 04.03.2006. 21:57)
# Slažem se sa Sqwerom!!! Nisam čitala knjigu, a film mi je bio jako dobar!* Ne bih Muškarca usporedila s Notthingom. Lučev nije tako iritantan kao Grant (iako, Notthing mi je simpatičan film, a pogotovo mi se sviđao 1. put kad sam gledala). Glumci su veliki adut filma, a i tako mi je drago da je Nada Gaćešić Livaković ima nevažnu rolicu neke stare žene! ;DD (divina a.k.a draguljče 04.03.2006. 23:49)
- 22:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker