Dečko koji obečava

nedjelja, 22.01.2006.

Curica

Curica u šumicu išla
ubrzo je ona s puta sišla
cviječe je brala
rumena mala
sve dalje i dalje, duboko je išla
cvijeće je brala curica plava
pa je onda stala
i pogledala
oko sebe. oko sebeeeee

Jadna curica mala se izgubila
nije znala gdje je, a još joj se i sere
strah je obuzme pa se cura rasplače
strah je obuzme pa se cura i usere
tada naiđe šumar mladi što žir sadi
privuče njega miris djevojčin te se on
osvrne te ugleda je, kako plače
joj djevojko šta ti je? upita je
Izgubila sam se, Izgubila sam se
- reče ona njem
Daj mi ruku malenu, odvest ću te do plemena
hvala dobri čovjeće, ali gaće su mi prljave
te mu ona pokaže

Isuse! pa šta uradi to djevojče!
skini te gaće prljave i daj da ti
vidim dlake stidljive.
skine ona gaće, a i šumar
svoje sad će
djevojka uz drvo se guzi
a mladi šumar od želje počne da suzi
širi ona guzove, kaže poderi me
šumar joj prilazi te u nju
grubo ulazziiiiiii

zabija ga on do kraja, jedva da mu
vire jaja
cura samo uzdiše i viče
poderi me, poderi me

šumar mladi što žir sadi
posadio sjeme pa sad može da
krene.


- 12:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker