Dečko koji obečava

srijeda, 07.12.2005.

Sympathy For Mr Vengeance (2002.)

(r. Chan wook Park)


Upravo sam odgledao film.
I još me drži pod dojmom.
Ne znam odakle da krenem.
Kako da počnem...
ovo je JEBENO REMEK DJELO!


Film je predivna krvava ljudska drama, o likovima koje životne situacije tjeraju na drastične
poteze te im isprepliču živote na neočekivane načine. Namjerno neću da napišem više o samoj priči
filma, jer ga se stvarno isplati pogledati, a ne želim vam pokvariti to zadovoljstvo.
Image Hosted by ImageShack.us

Rekao bih još samo riječ dvije o "tehnikalijama"...
Ovo je moje prvo Chan wook Park iskustvo, tako da me očarao svojim "kitanovski" dugim kadrovima,
mirnoćom kamere i kadra u potresnim scenama što još samo povećava napetost, lijepim pozadinama,
krvavim scenama, likovima koji nisu crno bijeli, nego vrlo živi te mi je bilo vrlo teško gledati
neke od njih kako umiru.

Image Hosted by ImageShack.us

Glazbe skoro da i nema, i ono malo što je ima je nenametljivo i to funkcionira.
U biti nema ništa loše u ovom filmu, sve scene su bez greške, priča teče logično i bez
kompromisa, nije dosadan i predvidljiv, u biti nisam stigao ni pomisliti što bi se iduće moglo
desiti koliko sam bio opčinjen gledanjem što se dešava SADA na ekranu.
Image Hosted by ImageShack.us

Da više ne duljim, evo i prva 10/10 bez zadrške!

Dakle, OBAVEZNO POGLEDATI!
Jedva čekam da vidim Oldboy.

A sad odo na spavanje!


- 23:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker
eXTReMe Tracker