needs

22.05.2008., četvrtak

ŠAKA (simbol otpora)

Šta bi prije dvi godine zva "socijalni jogurt",
komad kruha i nekad salama.
To je doručak prosjeka.

Mislim, prosjeka nema,
vata me trema.
Jer je hrvat, opet,
sjeban od sistema.

Naprčene curice.
Globalizacijske krave muzilice,
daju sise i guzice.
samo da skupe za prnjice.
da pokrije se glad,
a sjebat će se kad-tad.

svi se žale da je loše,
a samo na pizdarije troše.
stari sve je isto,
bia Gobac il Toše.
na tebi će grijat mošnje.



09.05.2008., petak

san

Što su snovi
i ko ih kako vidi.
Neko ih voli,
a neko ih se stidi.

Pusti misli, neka plove.
Nekad snovi, nekad more.

Mali čokac, velik san.
Što u snu on radi sam?
Čas je dijete, čas je star.
Malo luda, malo kralj.

Meni je osjećaj sjajan,
Sretan što i danju sanjam.

06.05.2008., utorak

asfaltirani beton

Beznačajne su ulice
i ljudi nemaju lica.
Ništa nije veselo,
osim par ptica.

Podignutih brada,
spuštenih kapaka,
ljudi bez mišljenja
su samo,
skupina podataka.

Trčao sam gradom
tražeći slobodu.
Tišinu tek sam dobio,
kad sam zaronio pod vodu

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.