siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ja , moj život, bol , sreća , tuga, ljudi u mojem životu, prolaznici , one koje volim , oni koji su me povrijedili , one koje sam povrijedila ...jednom riječju ja i moj život.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr







Free Counter
Free Counter

ponedjeljak, 15.01.2007.

- ZALJUBLJENE OČI -

Gledam u dubinu svoje duše,
gdje se kule i mostovi ruše.
Srce mi se lomi od boli,
jer njegovo srce drugu voli.

Sjećam se onih dana naše sreće,
ljubavi i smijeha,
ali nakon toga je došla tuga
i moja duša postala je puna grijeha.

Sjećam se tvojih plavih oči,
sjećam se neprovedenih noći,
kada smo satima razgovarali ,
smijali se i bili jedno,
sjećam se tvojih riječi
" živi za trenutak jer mi smo nešto vrijedno" .

U tom trenu bio si mi sve,
nisam razmišljala o sutra,
već sam s tobom živjela za trenutak,
s tobom su mi započinjala jutra.


Otišao si jednog dana ,
duša mi je plakala , srce mi se paralo,
nebo je zajedno samnom u suzama šaralo.
Pogledao si me i rekao mi sa bolom u duši
" Oprosti mi mala, ali moj se život ruši"

U prvi tren nisam znala što želiš reći,
osim da je kraj našoj sreći.
Pogledala sam te sa tugom u očima
i znala sam da je došao kraj
onim divnim noćima.

I danas kada legnem u krevet svoj,
u dubokoj noći,
pogledam u dušu svoju,
u srce svoje
i sjetim se tvojih zaljubljenih plavih oči.

... tebi...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.