utorak, 12.02.2008.

Neka mawa štafetica..xD

*Tvoje ime*:Ana-Marija
*Ime u tvom rodnom listu*:Ana-Marija
*Savršen dan*:Sunce,prijatelji..i ništa više mi ne fali..
*Ljeto il zima?*:Ljeto..
*Zašto?*:Tad su svi vani i svi na okupu..jooj,jedva čekam da dođu i ti dani..opet..hehe
*Naj životinja*:Mica maca..hihi
*Naj cvijet*:Ljubičica,tratinčica,visibaba,ruža..lool..
*Boja tvojih očiju*:Smeđa..
*Boja tvoje kose*:Smeđo-plava..al prirodna smeđa..
*Imaš li piercing?*:Ne..Al planiram imat..lool
*Imaš li tatoo?*:Ne..Al možda stavim..kad napunim 18 xD
*Omiljeni dan*:Subota..Jeej..
*Gdje bi htio putovat*:Ja bi opet u Padovu..Tam je very zanimljivo..hehe..još da je i ekipa ista..znat će neki zašto:D
*Šta misliš o svom gradu?*:Ma SISAK u SRCU!Iako jedva čekam da odem u zgb..kod svog dragog dečeca..hihi
*A o frendovima?*:Oni su uvijek tu za nas..Kad smo u bedu i kad smo sretni..Iako ih je jako malo onih pravih,i ti postoje ;)
*Mjesto gdje se najbolje odmaraš*:Ah sad..Nie bitno xD..jel da arma?
*Šta slušaš u zadnjih par dana?*:Pa,stalno vrtim 3 iste pjesme..Tebe nema,Oproštajna pjesma&Neću da se zaljubim..Dakle,domaće&narodnjake..xD
*Boja tvojih čarapa upravo sada*:Crno-bijeli svijeet..tralalala..
*Omiljena hrana*:Lazanje..mm..xD
*Omiljeno piće*:Juice vodka..Cola..Sprite..Zavisi xD
*Tvoj kratak opis kad si imala 10 godina*:Ne sjećam se baš najbolje..xS
*Trgovina u kojoj bi htijela imat 70% popusta*:A neznam sad..cc..To morate pitat kad sam trijezna..hahaha..
*Šta radiš kad ti je dosadno?*:Pa..Zovem elu da idemo van xD
*Najdraža boja*:Crna,crvena,ljubičasta..
*Crno il rozo?*:Inače crno,al kad se sprdam rozo..lool..
*Komp il tv?*:Komp,definitivno..
*S kim bi najradije proveo 1 dan?*:S Armenićem..
*Bez čeg ne bi mogla zamisliti svoj život?*:Mogu napisat bez kog?lol..Bez Arme,frendova,obitelji i mačka..cmok cmok..
*Misliš li da si drukčija od svojih frendova?*:U neki stvarima vjerovatno da..Al ne previše..
*Da ti netko da mogućnost da nastaviš živjet svoj život ili da se ponovno rodiš,izabrala bi*:Izabrala bi ovo prvo..jer sam sretna u životu i stvarno mi ništa ne fali..okružena sam ljudima koje volim,iam najboljeg brata na svijetu,frendove koji me razumiju..i šta mi fali?Cijenim ono šta imam i NIŠTA ne bi htijela promjenit,osim nekih svojih osjećaja..Al to sad nie bitno..
*Tvoja želja*:Da ostanem dobra sa svojim sadašnjim frendovima i kad odem u srednju..Da ne gubim stalno voljene osobe..Hmh..I još nešto,da sa svojim sadašnjim dečkom ostanem u dobrim odnosima kad prekinemo xD
*Štafetu predajem*:Doris,Milji&Tonki...
Puse svima..


20:44 | Komentari (39) | Print | ^ |

<< Arhiva >>