nedjelja, 30.12.2007.

Prijatelji...Izgubljeni..I oni koji su bili i ostali uz mene..x(

Dogodilo se svega u posljednjih par tjedana..Ali,sve se to može riješiti..ili ne..
Svejedno,ja znam koga volim i koga sam voljela..I znam tko je sve od mojih "prijatelja" bio uz mene kad mi je trebala podrška..znam tko me nikada nije odbacio od sebe..i nikada mi nije okrenuo leđa..znam da je puno njih koje sam i ja povrijedila svojim greškama..ali povrijedili su i oni mene..A da su mi pravi prijatelji,oprostili bi mi moje greške i krenuli dalje kao da ništa nije bilo..
"Prijateljima lako opraštamo pogreške koje nas ne pogađaju.."-Arthur Schopenhauer
"Pravi se prijatelji u nevolji poznaju.."-Ezop

Možda sam bila glupa,i pričala sam šta ne treba..ali svi ljudi pričaju šta ne treba..vjerujte,svi...Ali kad bi svi znali šta drugi pričaju o njima,ne bi bilo pravih prijatelja na Zemlji...
"Kad bi svi ljudi znali što jedni o drugima govore, na svijetu ne bi bilo ni četvorice prijatelja..."-Blaise Pascal

Izgubila sam osobu koju sam voljela..Ali nije to bila samo moja greška..Bila je i greška te osobe jer me odbacivala od sebe..I u posljednje vrijeme nije obraćala pažnju na mene..A meni je to zasmetalo,jer..kad nekog voliš i kad ti je uistinu stalo do tog prijateljstva,zna se da ti je onda da osoba najvažnija(donekle)na svijetu..
"Ne vidim nikakvu utjehu u tome što ću nadživjeti prijatelja i ostati samo spomenik prošlih vremena.."-Charles Baudelaire

Znam da svi ljudi na svijetu trebaju imat barem jednog pravog prijatelja..koji će biti tu uvijek..kad god ti treba podrška..možda ga i ja imam..negdje duboko skrivenog..ili sam bila toliko glupa da cijelo vrijeme nisam vidjela da imam prave prijatelje kraj sebe,koji mi šetaju ispred nosa??Ne znam..Ali..Život bez prijatelja ne bi bio lijep..Ne bi se imali s kime zezat..ne bi imali na koga trošit svoje dragocijeno vrijeme..
"Život bez prijateljstva je ništa.."-Ciceron
"Prijatelji su kao sjena,oni su uvijek tu kad ih trebaš.."-Ralph Waldo Emerson

Ali..Uz sve te prijatelje,postoje i one osobe koje to dugogodišnje prijateljstvo žele uništit..Pa tako i u mojoj pričici..Pričici bez kraja..Takvi ljudi se nazivaju tvojim neprijateljima..I ja ih imam..Vjerovatno na stotine..A među tolikim ljudima,ja sam izdvojila samo jednu osobu..samo jednu za koju znam da mi je totalno uništila život..
"Neprijatelji me ne zovu. Ali ne zovem ni ja njih. Pa ko duže izdrži..." -Dorđe Balašević

Prijatelji su oni koji te poznaju i koji te kuže..Oni koji tvoj cijeli život znaju napamet..Oni koji cijene tvoje prijateljstvo i tvoju ljubav i pažnju prema njima samima...
"Prijatelj je onaj koji zna sve o tebi i pored toga te još uvijek cijeni.."-Elbert Hubbard

Iz svoje male pričice o mom životu sam saznala da se ne trebaš prebrzo vezat za osobu koju poznaješ kratko vrijeme jer te ta osoba na kraju povrijedi..I to je istina..jer kad se za nekog prebrzo vežeš,zavoliš tu osobu,a ona te na kraju povrijedi i ode bez riječi,kao da ništa nije bilo..
"Ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje."-Ezop

I znam da postoje ljudi koji mi svašta govore iza leđa..U to sam se,vjerujte,uvjerila već davno..Ali ne znam koji je razlog svega toga..Valjda nisam dovoljno dobra prijateljica..Ili jesam,ali je razlog nešto drugo??..
"Ko kleveće odsutnog prijatelja, zloban je.."-Horacije

..I dok mi taj jedan,neprijatelj,svašta priča iza leđa,postoji onaj,prijatelj,koji mi sve to prenese...eh,to su pravi prijatelji..a takvih je zaista vrlo malo..
"Potrebni su ti i neprijatelj i prijatelj da te rane u srce; jedan da te kleveće, a drugi da ti to javi.."-Mark Twain

Postoje i oni prijatelji koji su "uvijek tu uz tebe" i na svaku tvoju odluku ti daju potvrdan odgovor..Odgovor:"DA,UČINI TO"..A nikada te ne savjetuju..Ali šta će mi takvi prijatelji??..Pravi prijatelji su oni koji nekad znaju reći NE!
"Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto moja sjena može da napravi još mnogo bolje.."-Plutarh

..Znam da su svi sretni što imaju prijatelje..prave prijatelje..koji su uvijek tu..s kojima si stalno..koji te ne ogovaraju iza leđa..i iako je takvih vrlo malo,uvijek se nađu oni koji će ti pomoći u nevolji..;)
"Prijateljstvo je sastavni dio ljudske sreće.."-Voltaire

Možda sam i ja napravila nekoliko malih pogrešaka u vezi prijatelja..i jednu veliku grešku,jer sam vjerovala pogrešnim ljudima?Ne znam..jedino što u ovom trenutku znam je da ću jednu osobu voljeti cijeli svoj život,jer,ta osoba mi je bila pravi prijatelj u svakom trenutku..možda ne ciljam na dobro i ne mislim točno,ali tako se trenutno osjećam...Jer,nadam se da se ta osoba nije samo pravila da me voli i nije bezveze bila tu uz mene kada mi je trebala podrška..Nadam se..
"Ko prestane biti prijatelj, prijatelj nikada nije ni bio.."
By:Ančy
For:Sve one koje koji su bili i koji nisu bili uz mene..Prepoznat će se u ovom post ;)

Još nešto..Za osobu koju sam povrijedila..Znat će ta osoba koja je..

"Ako umreš prije mene,pitaj možeš li povesti prijatelja.--
Doživiš li stotu,ja ću živjeti jedan dan manje od sto godina,tako da ne moram živjeti bez tebe..
Pravo prijateljstvo je kao dobro zdravlje,vrijednost mu se prepozna tek kada se izgubi..
Pravi prijatelj je onaj,koji ulazi,kada ostatak svijeta izlazi..
Otac je uvijek rgovorio:"Kada umreš, ako si imao pet pravih prijatelja,imao si divan život..
Objeručke drži pravog prijatelja..
Oslonit ću se na tebe,a ti se osloni na mene i bit će sve u redu..
Prijateljstvo je um u dva tijela..
Ako bi svi moji prijatelji skočili s mosta,ja ne bih skočio s njima,bio bi dolje da ih uhvatim..
Ne hodaj ispred mene,možda te neću slijediti..
Ne hodaj iza mene,možda te neću voditi..
Hodaj pored mene i budi mi prijatelj..
Svi čuju što govoriš..
Prijatelji slušaju što govoriš..
Najbolji prijatelji slušaju što ne govoriš..
Prijatelj je onaj tko poznaje pjesmu tvoga srca i može ti ju otpjevati kada zaboraviš riječi..
Idemo različitim životnim putevima,ali svejedno kuda idemo,nosimo dio jedan drugog..
Prijatelji su Božji način kako brine o nama..
Stranci su samo budući prijatelji..
Prijatelji su kockice pečene slanine razasute po tanjuru životne salate.."







14:58 | Komentari (35) | Print | ^ |

<< Arhiva >>