utorak, 04.12.2007.

Anđele moj,sretan ti 14.rođendan :D

Miljo,sorry šta sam malo uranila al želim bit prva..pa evo,za sutra(5.12.2007):

Anđelčiću moj,koji me čuvaš od svega lošeg i daješ mi znak kad je nešto dobro,želim ti sve najbolje za tvoj 14.rođendan..Želim da mi budeš sretna u ljubavi i svemu vezano za ljubav..Želim da ti se ostvare sve tvoje želje,jer su se moje ostvarile kad sam dobila tebe..Ti si moj život..Ono što me ispunjava srećom..Ti si nešto najljepše i najbolje na ovom svijetu..Kada si ti sretna,i ja sam..Kada ti plačeš,i ja plačem..Pratim svaki tvoj korak..Svaki tvoj pomak ruke..Volim te najviše na svijetu..Ovaj 14.rođendan proslavi najbolje što možeš jer ti je to zadnji rođendan u osnovnoj školi..Znaj da si ti osoba uz koju je uvijek veselo..Tako i nastavi,jer znam da ti to možeš!
Anđele moj mali,volim te najviše na svijetu..Nemoj me nikada ostavit..Ančica tvoja =)


22:14 | Komentari (34) | Print | ^ |

<< Arhiva >>