ponedjeljak, 22.10.2007.

Kmee..cry

Eh da..Došli su i ti dani kad ćemo mi osmaši morat na vjeronauk u crkvu..u subotu smo prvi put imali,i to svi zajedno(Viktorovac i BOBETKO)..Kad smo ušli u crkvu,čudi me što se nije srušila..roflOve budale s viktorovca su sjedili na klupi iza nas..Kreteni glupi..I cijelo vrijeme nam gurali klupu..Jbte,odletila sam u pm..burninmadburninmadburninmad..Onda je neka ženska stalno buljila u mene i Inku,a nas dvije u nju pogledamo i šakama..lool..zubozuboKak smo kul..Šta oni sebi umišljaju??!!Pa nemogu nam ništa..ludludludPrvo nek se spuste na zemlju,pa ćemo moć normalno pričat..Stvarno su za prvi put previsokoooo ošli..Nemože to tak..Boli mene šta su oni svi neki visoki..To je ništaa..Mah..U četvrtak iam vjerić,pa ak neko od tih cura bude buljio u nas kad budu izlazile,iam šakeyesyesyes..Eto,toliko od mene..Pussaa..Volim vas sve..wave


09:42 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>