srijeda, 03.10.2007.

..x(,.

Makar sam ti izgovorila svakakve stvari,još uvijek te volim..I još uvijek zauzimaš najveći dio mog srca..Jako puno te volim,ali me pogodilo kad si umjesto na moju stranu,stao na njenu..Ti i sam znaš koliko mi značiš..Nisam te htijela izgubiti radi neke glupače..Možda si samo umišljam da sam te izgubila,jer nisam s tobom razgovarala o tome i ne znam na čemu sam...Zauvijek ćeš biti moj najbolji prijatelj,bez obzira na to bili mi posvađani il ne..Kao što sam ti rekla prije svega ovoga,da moram birati između tebe i par cura izabrala bih tebe..A znaš zašto?Jer s tobom mogu pričati o svemu..Ali baš o svemu..A znam da ti to nikome nećeš reći i da će to šta smo pričali ostati između nas..Zapravo smo se posvađali zbog jako glupog razloga..Možda se ti ni ne ljutiš na mene,ali ipak moramo razgovarati..A u zadnje vrijeme te ni ne viđam,a kad te vidim,ti si sa frendovima i nemaš vremena za glupe priče..Ali ovo stvarno nije glupost..I ne želim pričat s tobom zato jer moram,nego zato jer želim..Želim da jednom zauvijek rješimo čak i one najgluplje sitnice koje nam kvare prijateljstvo i koje nas pokušavaju rastaviti...Ali to nikad neće uspjeti..Zapamti jedno,ja te volim i ne želim te nikad izgubiti...
Posvećeno Mateju..Mom best frendu...kojeg puno volim...i ne želim ga izgubiti radi neke glupače...


18:18 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>