ponedjeljak, 27.08.2007.

Turkone..2DoNe...

Rekli su mi da te više nema...
Nisam im vjerovala..
Tražila sam te...
Ali te nisam našla..
Suze su tekle i tekle..
Nitko ih nije mogao zaustaviti..
Nitko drugi osim tebe..
A tebe nema..
I nitko i ništa te ne može vratiti..
Tvoji grafiti sjaje na svakom uglu Siska..
Nikad nikome neću dopustiti da ih uništi..
Ja sjedim onako kako si ti znao sjediti..
Plačem..
I čekam tebe..
Čekam da se pojaviš predamnom...
Da se pojaviš i da mi kažeš da je sve bila samo šala..
Ali ne..
Neće biti i nije tako..
Tebe nema..
Ne pojavljuješ se..
Ne dolaziš..
A ja molim Boga da dođeš..
I uz sve to te čekam..
Ali nema te..
Svejedno se ne ljutim na tebe..
Samo razmišljam o tebi..
Razmišljam o tome kako ti je sad..
Razmišljam o tome gdje si..
O tome kad ću te ponovno sresti..
Zagrliti..
Kad ćeš mi ponovno reći:"Ančy,jesi dobro?"...
Fali mi to...
Znam da ti je sad dobro...
Znam da je..
Znam da si u raju..
Znam da si upoznao svoju seku koju nikad nisi vidio..
Znam...
I znam da znaš da te volim..
I da ću te voljeti zauvijek..
Tvoja Ana


P.S. Šiško..Zauvijek ćeš biti naš prijatelj..I uvijek ćeš biti dio nas..Volim te..


12:27 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>