nedjelja, 26.08.2007.

Volim te,mali...

Ne znam što mi je došlo da napišem dva posta u jednom danu,ali eto..Nešto me tjera da napišem ovaj post iako ne želim..Riječ je o Franu..Meni taj čovijek toliko fali..Otkad je umro,nije bilo trenutka kad nisam pomislila na njega..Kad ga nisam spomenula..Stvarno mi nedostaje..Užasno..Na neki način sam ljuta šta je umro..Teško je podnijeti smrt osobe koju toliko užasno voliš..Kao brata..A tako sam ja voljela njega..Iako znam,i vjerujem u to da ću ga jednom opet sresti..Negdje na nekom mjestu..Koje je tako udaljeno,a tako blizu Zemlji...Nekako mi nedostaje..Fali mi njegovo šaranje po Sisku..Fale mi njegovi grafiti..Fali mi ON!Iako govorim da sam nekako prebrodila njegovu smrt,duboko u sebi plačem i znam da lažem..Znam da lažem svima oko sebe i sebi samoj..Neki govore da sam prava glumica..Kao Katarina naprimjer..Ja da sam glumica,ne bi po cijele noći plakala nadajući se da je sve ovo sa Franom šala i da će mi sutradan netko doći i reći da je on živ..Ali nije tako..Danju duboko u sebi krijem suze,i pokušavam nasmijati ljude oko sebe,samo da na plačem..Svaki trenutak kad pomislim na Frana,suze mi krenu na oči..Počnem se prisjećati trenutaka koje sam provela sa njim i sa našim društvom..Znali smo se smijati glupostima danima i danima..A gdje je to sve sada?Više ništa nije isto..Ali doći će trenutak kad ćemo se opet svi zajedno družiti..Zapravo i jedva čekam taj trenutak..Jedva čekam da opet ugledam Franov osmijeh..I znam da će tako biti..A znate zašto?Jer vjerujem u život poslije smrti..A tako Fran trenutno živi..Eto..Toliko od mene..
Volim te,Frane..
Volim te,Šiško..
Zauvijek ćeš biti dio mene..
Tvoja Ana


00:40 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>