Jednom je prošla kraj mene
Sa tipom kog sam znao taman da se javim
Skrila je pogled na vreme
Al sasvim dovoljno za žur u mojoj glavi
Bezvezno zdravo, klimanje glavom
I sve što već sleduje
Neka, lutko, u redu je
(Jednom su sadili lipu, Đorđe Balašević)
Bila je zvezda, bila je pesma
Svaki dan druga, a večito ista
Snila je dobra stara vremena
I svog Chopina, i Bacha, i Liszta
(Menuet, Đorđe Balašević)
I proturaju priče
Da sve curice liče
Kad je čaša pri dnu
Ma dobro, možda jedna na drugu
Ali nikad na nju
(Ankica, Đorđe Balašević)
Ako te odvedu, cigani čergari
Ili te ukradu strašni haremski čuvari
Ako te odvedu ja ću da poludim
Bez tebe ne umijem više jutrom da se budim

Ako te odvedu sve će da se sruši
Pamti me k'o prijatelja čuvaj me u duši
I onda kad misliš da je prekasno za snove
Za sve
(Ti si mi u krvi, Zdravko Čolić)
Doviđenja, doviđenja
Ništa novo takvi rastanci su česti
Ti u sobi, ja na cesti

Ja to znam, ja to znam, ja to znam
Jer sam već bio sam
(Doviđenja, Zdravko Čolić)
Odvešću te, gdje si samo jednom bila,
Gdje su neka druga lica,
U predjele tvojih slikovnica,
Odvešću te...

Odvešću te, za tebe su ljepše stvari,
Za tebe su bolji ljudi,
Odvešću te, gdje se vjetar budi
Odvešću te...
(Odvešću te, Zdravko Čolić)
Zaboravi sva proljeća,
Samo ono naše pamti.
Neka traje u sjećanju,
Kad ne može da se vrati.

Zaboravi sva proljeća,
I sve dane bez ljubavi.
Samo ono naše pamti
Sva ostala zaboravi.
(Zaboravi sva proljeća, Zdravko Čolić)

četvrtak, 20.09.2007.

Dolazak jeseni...

I tako sam ja lijepo popadao sve ispite na koje sam izašao ovaj mjesec. Možda još dam koji na Dekanskom roku, ali čisto sumnjam. Jebiga. I tako ove godine ostajem bez prava. Nije da mi baš nešto znače, samo mi se ne da plaćati za svaki jebeni ispit 100 kuna. Samo se nadam će mi se to jednoga dana isplatiti, ali duboko u duši znam da neće.

Iz ove kože ne mogu pobjeći. Volio bih da mogu, ali jebiga. Hoće li sutra biti bolje? Ovisi kome. Meni sigurno neće.
- 09:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time can not erase
(My Immortal, Evanescence)
Where is my friend when I need you most?
Gone away
(Ordinary World, Duran Duran)
But it's time to face the truth
I will never be with you
(You're Beautiful, James Blunt)
These dreams go on when I close my eyes
Every second of the night I live another life
These dreams that sleep when it's cold outside
Every moment I'm awake the further I'm away
(These Dreams, Heart)
I decided long ago
Never to walk in anyones shadows
If I fail, if I succeed
At least I live as I believe
No matter what they take from me
They can't take away my dignity
(Greatest Love Of All, Whitney Houston)
Runaway with my heart
Runaway with my hope
Runaway with my love
(Wherever You Will Go, The Calling)
All the pain that you have known
All the violence in your soul
All the wrong things you have done
I will take from you when I come
(This Is To Mother You, Sinead O'Connor)
So see you when you're 40
Lost and all alone
Being comforted by strangers
You'll never need to know
(See You When You're 40, Dido)
So If you're feelin' lonely don't
You're the only one I'd ever want
I only wanna make it good
So if I love ya a little more than I should

Please forgive me I know not what I do
Please forgive me I can't stop lovin' you
(Please Forgive Me, Bryan Adams)
optimized for IE @ 1600x1200   © 2007 serpico