Image hosting by Photobucket

četvrtak, 15.06.2006.

Metroseksualci,nogomet i zemljopis

Photobucket - Video and Image Hosting

A, mislim, jebi ga sad, o čemu da pišem nego o nogometu????
Ja sam trendi boy, ako Tarik može biti «nabrijani vatreni navijač», u onoj nekoj emisiji gdje su oni skupljali lovu za bolesnu djecu i usput za sebe, koliko god smiješno izgledalo kad glumata uzbuđenje, onda definitivno moram i ja pokazati da sam navijač i to BAD MOTHERFUCKER, inače će još netko pomisliti da nisam muško.
Kao što na tv-u i novinama u zadnje vrijeme svi silom hoće pokazati kako su svi muški potpuno ludi kad to zlo počne, a sve žene jadne i nezainteresirane. Pa tako možemo vidjeti «natjecanja» kojekakvih manekenki u «nepoznavanju» nogometa i pravila koja idu uz njega, jer isto tako one ne bi bile dovoljno ženstvene ako bi slučajno znale što je zaleđe, jedanaestereac ili golman (i ne nije to čovjek koji gol utrči u teren).
Nisam siguran, ali priča se, da je Tarik predvodnik opasne grupe huligana metroseksualaca, jedne od najekstremnijih hrvatskih navijačkih skupina. Ovih dana sam previše ružio pa nisam u tijeku, ali raspitat ću se.
Poznati su po tome što na igrače bacaju potrošene trake s depilacije prsa, a ekstremniji znaju prošvercati i prazne kutije od sjenila za oči, te time odmjerenim preciznim hitcem pogađaju svoje ili protivničke igrače (ovisno o rezultatu i tome jel im objašnjeno koji su naši, a koji ne).

No da se vratim, kako sam ovih dana bio sam (vražja nevjesta opet glavinja), a ja sam kao što rekoh, iskoristio to vrijeme za Nečasne Radnje i nespavanje. Tako se probudih danas oko 17h nakon tridesetosatnog maratona s tri tinejdžerke (sami maštajte u čemu smo se takmičili) i prvo naravno odoh na službene FIFA-ine stranice da vidim koliko sam love pokupio na opkladama, kad ono.......?????????

SPAIN vs CROATIA, 4:0

Ima čak i video clip najzanimljivijih trenutaka s tekme (klikni na malu sliku da dobijes veliku)

Prva misao mi je bila: u pičku materinu, nisam trebao miješati boje (bijelo i žuto), koliko me nije bilo pitaj onog čije ime ne volim izgovarati. Druga misao, jebem ih smotane, pa nismo valjda pukli u finalu od Španjolske, znam da nisam tako namjestio.
I onda povratak u stvarnost, kad sam kliknuo na video clip da vidim tu sramotu, pokraj clipa piše kao što možete vidjeti ako kliknete na sličicu gore SPAIN vs UKRAINE, 4:0.
Treća misao, dobro je, neću morati u osvetnički pohod zbog izgubljene love i nepoštivanja mojih namještaljki, stvarno mi se ne da po ovoj vrućini.

Sva sreća to je samo poslovično kretenski loše poznavanje zemljopisa od strane webmastera. Često se to inteligentnim zapadnjacima događa, Ukraina, Hrvatska, isti kurac, sve su to Rusi i bivši komunisti za njih.

A i ova Saudijska Arabija stisla, ko da im nije dosta što su dali gol, za to će im lokalni šeik dati svakom najmanje kuću, auto, tri žene i orden čim slete na njegov privatni aerodrom.
Čut će me za ovo.


Voli vas vaš Nečastivi !!!!!

P.S.

Evo ga, sad i vode, tri bušotine mu ne ginu, ali i ja ću mu glavu probušiti zbog love koju sam pukao na kladionici.

P.P.S.

Danas me baš neće, i jebeni blog.hr je opet down.

TKOZNAKOJI P.S.

2:2, ode bar jedna bušotina i dvije, jebat ga, nije im'o sreće.
- 09:05 - Slobodno me popljujte (2) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.