Image hosting by Photobucket

subota, 20.05.2006.

Pušenje i eurovizija

Photobucket - Video and Image Hosting

A lijepo mi je drot od kojeg sam uzeo rekao da pazim da je to roba izvana.
Nisam zakurio ništa više nego obično, nije mi ni dvadeseti danas. Rekoh sam sebi...... Nečastivi, danas uzimaš slobodan dan!!!. Zapovjednim tonom.
I još uplatih 20 eurića na sevku, lovio sam koeficijente pa ako budu glasali za nju samo oni koji su pogledali filmić, eto Nečastivom 750 eura. Uvalih se pred tv i zarolah još jedan, u nadi da ću u miru pogledati očajnike koji misle da će se nastupom na ovom festivalu probiti na moćno europsko tržište pop pjesmuljaka.

U početku je sve bilo dobro, dečki u bijelom, pa pokoja curička, opet dečki i onda zlo!!!!!
Umjesto jedne od europskih nada ja vidim komad prekriven kokom kako izlazi iz klavira, Tu sam već ugasio.

Kako ugasih tako se sve opet vratilo na staro, pomislih....., jebote svinjo nezasitna spržit ćeš si mozak. Duškov baršunasti glas vratio me u stvarnost, najavljuje on nekog momka iz neke od bliskih nam zemalja kao što su Latvija ili tako nekako, sav je oduševljen, ima i dosjetku za svakog natjecatelja. Ovaj izlazi, pjeva na nekoj čudnoj mješavini engleskog i nečeg.
Dobro je. Ono mi se samo učinilo, čuj komad iz klavira,....., ma dobro je, evo teli se neki što kažu da ima glas od pet oktava, ali jebi ga baš sad puče. Trema, jebat ga dečko, ništa od CD-a.
Dobro je, opet sam sav u natjecanju, još malo pa će Sevka, lova mi se smiješi, ovo do sada je za kurac.

I nisam mogao odoljeti, jebem ti nezasitnost. Samo što sam povukao dim od onog opuška, kunem se, samo dim. I ode sve u tri p.m.
Opet nestade festivala, nema curetaka, nema dečkića, sve što vidim su neki čupavi tipovi koji izgledaju kao da su se loše maskirali u mog prijatelja Azazela i njegovu svitu, e bacit ću ovo jebeš mi sve, odlučih u tom trenutku.

I bacih. Opet je dobro, evo Sevke, ostaje u gaćama, ma bravo...., razjebi ih sve, lova je sigurna. Od sad samo ločem, je da sam malo agresivan kad popijem, ali jebi ga, bar ne vidim ovakve pizdarije.

Naravoučenije: Pušenje i eurovizija mogu biti smrtonosna kombinacija, zato djeco pazite.

Zbrkan post jel da? Pa kad je sve istina jebi ga !!!


Voli vas vaš Nečastivi!!!
- 23:17 - Slobodno me popljujte (2) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.