Image hosting by Photobucket

subota, 11.03.2006.

Posla preko glave

Image hosting by PhotobucketProđe vrijeme dođe rok. Eto vraga skok na skok

Sav sam nadrkan, uvijek ovako pizdim na sebe, ali što ću kad sam jebena lijenčina. Ne radim ništa mjesecima, osim što se uništavam svime što je ilegalno. Jednom sam se utjelovio u tijelu jedne jadnice u Iranu, tamo muški popizde kad im žene idu u školu (toliko da je u nekim mjestima tamo to još uvijek ilegalno), tako sam uživao (uživala) biti najbolji student među mudžahedinima da sam svršavala dok sam učio, a na ispitu sam imala svemirske višestruke orgazme nakon upisivanja ocjene, jebite me ali takav sam.

No ne bojte se, ako ikad poželite sklopiti sporazumčić sa mnom tu se držim pravila, to što se mnogi poslije žale da sam ih zajebao, to je zbog toga jer ne čitaju ono što potpisuju, ali ja ne, ja ne kršim ugovore.
Što je potpisano, potpisano je.

Opet «odoh» jebi ga, ono što sam htio reći je da sam u zadnje vrijeme imao pun kurac posla, stisli me rokovi, jebeno me stisli, još imam posla, ali odlučio sam se počastiti bludničenjem nakon zadnja dva odrađena dužnika, produktivan tjedan, s drugima ću lako.
Valjda su vaši atrofirani mozgovi dosada shvatili gdje sam bio i što radio. Ili nisu?
Ma u stvari, jebe mi se, možda vam i napišem ako se ovi komadi što plaze upravo po meni umore.
Stvarno mi nije jasno zašto ja sad vama pišem umjesto da jebem.


Voli vas vaš Nečastivi !!!


- 20:05 - Slobodno me popljujte (0) - Tiskaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.