Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service blue bossa - na vrh jezika - Blog.hr

ponedjeljak, 20.11.2006.

blue bossa

- Praznina, sestro. Ovaj grad...i ti naši nemiri... osjećam se pomaknuto tu negdje unutra... znam da me razumiješ.. - govori mi T.dok sjedimo u jednom od naših podruma na jednoj od naših bezbrojnih crnih nezaslađenih kava ili pelina gorkih ili trava ljutih. (Ono što je na stolu manje je bitno od toga kako se i u kojem se raspoloženju - da ne govorim i u kojem društvu - ispija.)
T. ima posao, ima novaca. Ima gomilu poznanika i nekoliko dobrih prijatelja, ima djevojku koju voli cijelim svojim bićem - i koja njega voli, ima talent, ima gitare, ima uho, ima znanje, ima osjećaj. Što onda nedostaje? - Pita se čitatelj-namjernik.
Ja još nemam posao, posljedično tomu i nemam baš novaca, ali imam perspektivu i priliku, jer - imam znanje, imam gomilu poznanika, nekoliko prijatelja, nemam curu, imam talent,imat ću i gitaru, imam osjećaj.
Kao da je išta od nabrojenog bitno za ovu priču.
Kao da to što imamo, nemamo, pokazujemo ili skrivamo igra ikakvu ulogu u tome kakvi smo zapravo. Što i gdje smo iznutra.
Glazba mrmori oko nas, samozatajni jazz puni križno nadsvođeni podrum, Nina Simone mi namiguje s barske stolice, Joe Pass me potom zavodi iz zvučnika. Da sam samo malo više str8, možda bi mu i uspjelo... (na ovo bi moj T. rekao: "Pederu jedan homoseksualni! Ma najviše te na svijetu volim...")
Pričali smo o našim prošlostima, o čudnim križanjima na kojima smo se susretali, o tome koliko smo naučili i koliko smo od svega zaboravili (malo ili nimalo, prijatelju...) Čudno je kako neke stvari o sebi razumiješ tek kad ih kažeš - drugome. Kao gitara: zvuk žice čuješ tek iz kutije, u odjeku...
Možda je do kiše što je započela - tipično jesenski - kenjati s neba ili do praznoglavih show off kokoški za susjednim stolom ili do blago telećeg, ali dobrohotnog pogleda dragog nam konobara - oboje smo još jednom osjetili koliko jedno drugom trebamo. Sada, kad smo ovako sami u sebi, pomaknuti u fazi..tako smo naime to nazvali još davno.. pomak u fazi... Slijedi pokušaj definicije:
Jedan neprimjetan odmak, jedan nevidljivi diferencijalni moment, nedjeljiv s ičim drugim osim sa sjetom. Elementarna čestica bezrazložne tuge. Kao da si sve što sada vidiš, čuješ ili dotičeš - osjetio upravo taj trenutak prije, jedan osjetilni odmak od stvarnosti prema unutra ili prema van, kao kad gađeš na koš i u trenutku dok je lopta još u tvojim rukama, u trenutku kad ju izbacuješ znašda ćeš fulati ili pogoditi, kao trenutak prije sna. Taj trenutak je još tvoj, ali istovremeno je odvojen od tebe i pripojen sivilu grada, mokroj cesti, pijanom društvu za šankom ili zavodničkom pogledu žene za stolom preko puta.
Taj trenutak stvara onaj procijep u nama, prazni ponor u koji stane sav naš osjetilni svijet, sva ona naša šarena stakalca i ogledala u krhotinama, all that jazz...
Zapravo i ne prijateljujem mnogo s ljudima koji nemaju procijepa i rana. Nemam gdje odlagati, ubadati svoje krhotine. I oni su takvi, ti moji prijatelji. I nije to sebičnost, niti samoživost, niti okrutnost. Više kompatibilnost. Ljubav i razumijevanje, prihvaćanje ako baš hoćete. Razumijemo se i predobro, mi potrgani ljudi.
Zašijemo jedni drugima procijepe tupim staklom, ispijemo naše kave, peline i vina, kimnemo si glavama, zagrlimo se rukama, obučemo kaputima i kapama - i požurimo kućama, ljubavnicima, ljubavnicama, birtijama, samoćama i rokovima.
Jesam li rekla da smo pričali o glazbi, T. i ja?
Da, eto. I ta glazba je jedno stakalce u našim očima, još jedan odjek u našim procijepima.
Ali o tom nekom drugom prilikom.
Dotad, širok naklon golom drveću, jesenskoj depresiji što se naježila ispod kože, skrivenom suncu na kišni dan ... i ... blue bossa for u, moj prijatelju T...

- 17:59 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

jedva skupljeno

some jottun funny shit

When I was younger I hated going to weddings ...it seemed that all of my aunts and the grandmotherly types used to come up to me, poking me in the ribs and cackling, telling me,

"You're next".

They stopped that shit after I started doing the same thing to them at funerals.