Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Zašto? - na vrh jezika - Blog.hr

četvrtak, 16.11.2006.

Zašto?

Sasvim je nevažno što će se u nepreglednoj gomili (zamorim se samo dok pregledam naslove ...) virtualnih ogoljavanja, pjesnikovanja, rajcanja, pametovanja, uzdisanja, žaljenja, oduševljavanja...
pojaviti još jedno takvo elektroničko izdanje osobnih dnevnih - tjednih - mjesečnih - godišnjih - nikadašnjih memoara.
Događaj nimalo bitan. Vjerujte mi.
(Gle, već se obraćam vama, neznanima, možda, sigurno, sasvim izvjesno - budućim znanima...Skačem sama sebi u grlo, moja taština skače za mnom. Ako je ne povratim, izjest će me iznutra ---> note: odgovor na naslovno pitanje)

Pokušala sam mnogo puta voditi bilješke, bilježiti misli, okameniti minutu-sat-dan-godinu. U tu svrhu imam nekoliko rokovnika, bilježnica, bezbroj papira ostavljenih u raznim gradovima, pokraj raznih kreveta.
Ni u elektroničkom obliku nisam sebi dosljedna.
Nekoliko foldera znakovitih imena: unsorted, bez reda, jedva skupljeno što sadrže neskriveni bezbroj MSWord dokumenata naslovljenih obično početnom rečenicom ili npr. 24, ne razumijem, sranje, zaboravi, ljubavi, 3 sata izjutra....

Ukratko sebi, pa vama, o sebi:
Sustavnost mi nije jača strana. Opsesivnost je naglašena. Kompulzivnost introvertirana. Krajnji rokovi me udave, ali zahvaljujući njima funkcioniram u društvu. Održim obećanje, kad tad. Život na neodređeno s garancijom od 60 godina ako činim, ako mislim da... - me umara. Volim Ljubav. Volim i ljude, i to im pokazujem. Češće mi vjeruju nego ne vjeruju. Kad ih ne volim, ne volim ni sebe. Volim pse - s njima razgovaram bolje nego s mnogim ljudima. Biljke. Gandžu posebno.

Dakle ovo je prostor di ću kopi pejstat svoje misli. How sweet... My own, personal (not Jesus but) space.

- 13:42 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

jedva skupljeno

some jottun funny shit

When I was younger I hated going to weddings ...it seemed that all of my aunts and the grandmotherly types used to come up to me, poking me in the ribs and cackling, telling me,

"You're next".

They stopped that shit after I started doing the same thing to them at funerals.