O meni

sretanMy name: Kristina,moj slavni nadimak Kristynut
Na svijet došla 12.05.´93.
15 god....
Živim u Virovitici,slatkom i malom gradu....yes
Škola: medicinska (1.razred)
Vjerujem da kad nešto želiš i boriš se za to,
da na kraju to i dobiješ....
*****
MSN: naughty-kristy@windowslive.com
ICQ: 442176184






*volim*

-obitelj
-sebe thumbup
-Boga
-prijatelje belj
-Viroviticu yes
-zvijezde
-čitati
-glupirati se s Valentinomlud
-ljubiti se....
-čokoladu i sladoled
-ljubav
-sunce
-more
-pisati stihovenaughty
-sjajila
-nakit
-šetati...
-izlaziti... =)
-Time
-iskrenost
-slušati muziku
-veselje belj
-ruže (najbolji cvijet)
-se smijati
jednostavno....volim biti sretna
!!!!


*ne volim*

-školu
-svađanje
-umišljenost
-dvoličnost
-mržnju
-nepravdu
-matkuheadbang
-kad je hladno
-neurednost zujo
-laži
-kad ljudi nisu svoji,nego slijede pravila drugih
-mrzimmmm paukove
-tugu



*ja sam*


-tvrdoglava
-sretna
-pravi pesimist....hehe
-romantičarka cerek
-nasmijana sretan
-brbljavabelj
-komplicirana nut
-iskrena,jakoooo
-tvrdoglava headbang
-uvijek za zabavunut
-ja sam JA zujo

All i ever wanted - Basshunter

*Malo cakanih slikica....*


lips



peace
Red rose bud

eye










<br


Photobucket

Myspace Icons


Myspace Icons


Ostavi onome koji voli ono sto voli,
jer ako mu kažeš da ostavi
ono sto voli, on ce i dalje voljeti ono sto voli,
a tebe ce mrziti.


Doll Avatars


Nije sramota pasti. Sramota je ne dići se.

Doll Avatars



- Svatko želi biti netko ; nitko ne želi raditi na tome.rolleyes

together,  Image Hosting

- Naše "JA" nije nepromjenjivo.Svaki dan ga treba stvarati,i braniti,i izvjesne osobine odbacivati,druge
stvarati.


- Slab je onaj koji je izgubio vjeru u sebe..headbang


- Ljudski je griješiti,božanski
je opraštati.kiss


thumbupLIJEPE izreke o ljubavi....cerek

- Kad pripadam tebi, tad konačno potpuno pripadam i samome
sebi. cerek

Doll Avatars


Je li ljubav umjetnost? Tada zahtijeva znanje i napor!

Photobucket

Postoje dva suprotstavljena načina kako čovjek može voljeti
sebe: nesebično i sebično. Samo prvi način sluzi samoodržanju,
dok je drugi samo uništavajući.

Doll Avatars


Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca.

Doll Avatars


Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.

Upravo zato sto je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu.

Never stop smiling, not even when you`re sad, someone might fall
in love with your smile!




Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti. cerek





Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao. naughty




Don`t cry because it came to an end. Smile because it happend.bang

Zar voli onaj koji samo govori-"volim"?

Ljubiti znaci ljubiti usprkos, a ne zbog nečega.

Ljudi kažu da postoji mudrost glave i mudrost srca.


Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji ga vrate na
mjesto.


Nezrela ljubav kaže: Volim te jer te trebam. Zrela ljubav kaže:Trebam te jer te volim.

....bol koju uzrokuje ljubav
može izliječiti samo ljubav…

teško je biti nitko i ništa
onome tko je tebi sve…



Ne želim da plačeš zbog mene...
Ne želim da se ubiješ...
Ne želim da druge povrijediš svojom tugom...
Ne želim da mi budeš najbolji prijatelj...
Ne želim tvoje prijateljske savjete...
Ne želim da mi kažeš "Bok,prijateljice!"
Ja jedino što želim je da mi budeš više od prijatelja!!




…onog koga volimo,
uvijek želimo zaštititi od zla
kojeg mu možemo nanijeti…



…alkohol je čovjekov najgori neprijatelj,
a samo kukavice bježe od neprijatelja…



…kad bi mi netko ponudio
da mi ostvari 1001 želju,
moja bi prva želja bila
da me voliš ti,
a ostalih tisuću
da mi se ostvari prva…


…kad ti bude teško,
pokušaj biti sličan klaunu,
koji u srcu plače,
ali nasmijan svira i tako
liječi rane vlastite duše…


Što je suza?
Spoj kisika,dušika i malo soli,
a tako boli…


…smrt je točka na kraju rečenice.
Nije važno je li bila duga,
nego je li imala

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
Na ovom blogu budete našli svega i svacega.Svakakvih gluposti i ludorija iz mog života....Ma život je stvarno cudan do bola,a i sve se događa s razlogom,barem ja tako uvijek pripovjedam.......font>

Linkovi

Moja zakon spaljena...Marethumbup
Bananko =) volim tog dečka....zakon jenaughty
Nela-zakon curka!!!!!!smijeh
Spaljene cure.....naughty
MOja zaljubljena Marinica cerek
Valy....yes
MATA.... naughty:n
Naš luuuuuudi razred....lud
Slatka Ninica....=)



*malo slikica....*
-Moj najdraži frend ZLO i ja
Image Hosted by ImageShack.us

-JA....
Image Hosted by ImageShack.us

-Valentina i Ja...."blizanke"
Image Hosted by ImageShack.us

Ja na moru....wiiiii
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

utorak, 29.05.2007.

Ej moji dragi…najdraži ljudovi!!!!!wave Znam nije me bilo dugo,znam da sam i zločestaheadbang što nisam drugima komentirala ali nisam mogla na net blablanonamcor u tom je stvar (big deal)….pa tako nemojte se srditi smijeh na mene,ma znam ja vas, kako bi i mogli!!!!???? A sada prvo da vam se zahvalim svima koji ste bili takooooo thumbupZ*A*K*O*Nthumbup koji ste mi tako punooooo komentirali,baš sam sretnacerek,divni ste vi svi uh….ja ovih dana nisam radila ništa tako jako posebno tako da ono……ma shvaćate…..ili? Ajde da pojednostavim: nemam o čemu pisati!!!! =(
Ali zato sam se potrudila i napisala jednu vrlo zanimljivu priču,evo stavila sam ju u post pa da vidim jeli se i vama sviđa????? Što još ima kod mene….ništa posebno,osim što sam se pomirila s tim da još mjesec dana idemo u školuwink,(dobro malo manje od mjesec dana) ah valjda ću ja to izdržati…hehe!nut
Ma nije da je ne volim školu,samo ju malo ne podnosim ali samo malo,nutma šalim se.smijeh Ajde i to će proći pa ćemo onda stvarno na zasluženi odmor (napokon) hehehehe!smijeh U školi sve po starom a u classu vlada totalna ludnicazujo svi su tako otkačeni do bola,thumbupajde ima još onih koji imaju nešto pameti u glavi hehe ma šalim se ja,sve u svemu je dobro.yes
Ma zakon smo mi razred,non-stop radimo neke gluposti…ah što ćeš….
E stvarno vam hvala na tako puno komentara,ma joj….cerek
A ke da vam još kažem….nike…nemam što! A sada pročitajte moju ludu priču,thumbupma možda nije baš nešto…ali eto proradila mi mašta nakon duuuuugog vremena pa onda da to iskoristim…..na pametan način.lud Hehehehe smijeh
Make someone happy.
Make just one really happy.
And you will be happy too.wink
*******

Živio je na obali rijeke Save imao je oči kao more plave,dugu crnu kosu,crnu i tamnu poput noći. Živio je tako iz dana u dan,usamljen. Ali nije bio tužan,već nekako….nekako ružan! Preko dana nije odlazio nikuda,nego je sjedio u kutu neke mračne sobe,gdje ni najsitnija zraka svijetlosti nije dopirala. Kraj sebe je imao staklenu bocu,da bocu…. u kojoj je bio nešto crveno….nije to bio vino ili možda sok,bila je to posebna crvena boja!!!!!! Svi su oni pokušavali doznati nešto o njemu,približiti mu se i odgonetnuti ga,ali bezuspješno!
Svake večeri,u duboku mračnu noć. Čuli bi se glasni uzvici,vrištanja,lupanja,otimanja i boli. Ta mala obala postala je uistinu strašno mjesto pogotovu u duboku noć. Više nitko nije imao toliko sigurnosti i hrabrosti,obalom je vladala velika hladnoća,nesigurnost i strah. Ali kako bi te muke prestale,jedna osoba TJ.djevojka koja je uza sve to bila i zaljubljena tog čudnog mladića,bila je to lijepa djevojka,duge crne kose i crnih očiju,pogledom je osvajala. Ali te njene čarobne crne oči zapele su baš na njemu….! Da, tako se ona jedne večeri uputila u tu duboku mračnu noć i imala je što vidjeti….taj neobični dečko navaljivao je na neku curu,primao ju za vrat,naslanjao svoje pune crvene usnice na njen vrat i….grizao ju TJ.sisao njenu krv, i tako par minuta dok djevojčini uzvici i otimanja nisu prestala i dok djevojka jednostavno ostane bez snage i padne na pod,onako bez pomoćna….! Sada znamo priču o neobičnom dečku koji je bio zadovoljan samo preko noći,noć mi je davala snagu i ispunjavala ga mirom!
namcorDjevojka se zgrozila i plačući pobjegla kući. Tako su prolazili dani,mjeseci, a djevojka je smogla hrabrosti i čvrsto je odlučila da će se prepustiti ljubavi i da neće to više skrivati,skrivati istinu. Priznati će mu ma što bilo! Neka umre,ali zna da će umrijeti za ljubav. Putem do mračne kuće djevojka se ohrabrivala i nije dopustila da ju išta smete u njezinoj odluci. Tako je pokucala na ogromna vrata ,strašna vrata po kojima su već puzale uvenule ruže. Nitko se nije odazivao pa je ušla. Zakoračila je u veliku mračnu sobu na kraju hodnika. Ruku je prisegnula za malom lampicom koju je opipala i začula je glas: „ Ne,nemoj paliti svijetlo!“ Djevojka se uplašila „ Što hoćeš?“ upitala je. „Bolje otiđi“ rekao je. „ Znam tvoju najveću tajnu“ ,rekla je. On se začudio iako su se već dobrano sjajili oni njegovi zubi,veliki strašni zubi. Sve je utihnulo. Prišao je djevojci i još više raširio zube a ona je zaklopila oči i rekla: „Stani! Znaj da te volim! Već dugo sam to skrivala,no sada je dosta,zapravo sam ti to došla reći!“ Na te njezine riječi mladić crne kose i plavih očiju,uvukao je zube, omekšao srce. Dirnule su ga te riječi.
Tada je djevojka upalila svjetiljku i soba se ozračila posebnom toplinom i svjetlošću. Dječak je prestao biti ona ružna nakaza sa zubima i njegove su se plave oči osvijetlile. Djevojka je ostala začuđena, a mladić ju je upitao: „ Hoćeš li biti moja djevojka?“ ona se nasmijala,zagrlila ga čvrsto, i poljubila. No taj poljubac bio je bez ugriza,osjećala se samo sreća i ljubav .
Vidite kako nas ljubav mijenja……thumbup

******
I…….ke kažete????? headbangMa luda sam ja,luda što mogu!!!!!?????
Idem sada a vi mi komentirajte!!!!thumbup

Ajde jedan veliki pozdrav: mahmahValentini,Mariji,Lei,Teji,Vriskici,Marini,Danny-ju,Emi,Valeriji,i jedan posebno weliki pozdrav luuuudim nutljudovima iz classa,naravno i svim onima koji ste čitali moj blog i komentirali(ma zlatni ste) i kiss Juri kiss koji mi je isto ostavio puuuuno komentarčeka…..cerek ma zakon ste vi i samo tako nastavite!!thumbup!! A svi oni koji ste mi tako puno komentirali, ne brinite sada ću se ja vam odužitiyes….hehe





CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics

More graphics at CustomGlitterGraphics.com

nedjelja, 20.05.2007.

lud???????????,prvilači vas naslov ha?smijeh

Hello…….hmmmm novi pozdrav!!!!!! Ma trknuta sam ja. Nego vi ste stvarno divna bića,ostavili ste mi puno komentara,to ja volim. A ne kad dobijem od nekog dva komentara ali ajde ne ču biti bezobrazna i dva komentara je nešto,nekom je stalo do tebe kada je išao svoje dragocjeno vrijeme,trud, i tak dalje,čak je i mozak naprezao da bi smislio što da napiše….luda sam ali recite da nije istina!!!!???? Ah što ćeš možda se bar netko od vas slaže tu sa mnom! O čem da vam još pišem,o tom kako sam jučer bila sa Valentinom na brdu,išle se mi šetati….joj baš je bilo guba,tamo ludile ko´ neki manijaci!!!! Ma ja tako volim tu svoju Vale dobro je ona biće i što je najvažnije trpi ona mene i moje gluposti…..ma što bi ona bez mene zujo,pa ništa naravno!smijeh Čak sam si tamo na brdu nabavila ružu,auh obožavam ih,to su tako divni cvijeteki,ma pojela bi ihcerek….joj,pukla sam a ke ćeš? Danas se nešto posebno bunim u pisanju a pukne me tak neki trenutak pa pišem nekak-svakak! Pa tako da sad pišem u svom dragom wordu ma blažen bio tko ga izmislio…smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nema više ništa kod mene osim što ludim kad će završit ta škola jer ju više ni u kojem smislu ne podnosim,ma koda sam ju i ikad podnosila!!!!! Kako ono ide: što s mora nije teško!zujo Ma baš,i tak u toj školi nema niš zanimljivo,svaki dan sve isto dead,odakle god kreneš! Pitam se kada će tu „divnu,predivnu,najbolju,najslađu,odličnu….“ građevinu rušit,thumbupko će meni dati odgovor….? Ma nitko,ma počela sam pisat baljezgarije pa se ne ču više ni trudit,samo ću još u ovaj post stavit sastav…….pa ga pročitajte i divite se!!!!naughty
yes******wink
Najdraži jedini prijatelju,uz ovu sitnu i jesenju kišu
moji ti tanki i drhtavi prsti posljednje pismo pišu
Ako mi slova lijepa nisu,oprosti ruci što drhti,
jer osjećam da tiho idem,ka zadnjem času smrti
Ruke mi drhte,postaje hladno,moj zadnji čas brzo će doći,
i tad' ću sama,bez zaštite tvoje,u drugi kraj ko' stranac poći
Kad mi sretneš majku na putu,uruči joj topli pozdrav moj,
reci joj da sam bila sretna jer sam živjela život svoj
Oh,kad bi znao kako je tužno pozdrave slati zadnji put,
kako je tužno reći zbogom,i poći na taman i hladan put
Možda je bolje da sad pođem,prije nego što dođe bijela zima,
ali svakako kad jednom odem;reci da sam oprostila svima
Ako netko ispusti suzu ,nježno je obriši sa lica tog
i ne daj da itko za mnom plače,niti da dođe do groba mog.
Ne daj,jer nitko nije bio tako dobar prijatelj kao što si bio ti,
jer nitko nije pričao kao što smo pričali mi.
Kraj pisma već se bliži,na slova pada suza bijela,
tek sada mogu da kažem:"jedino sam tebe voljela."
Ako te netko pita:"zašto je na grobu igla tanka?"
ti mu tada odgovori:"OVDJE SNIVA PROPALO DJETINJSTVO
I JEDNA TUŽNA NARKOMANKA...!namcor

I ke kažete,ostali ste zbunjeni ma prekrasan je ovaj sastav!!!!!
Dobro,vi mi lijepo uživajte i ostavite komentare a ja idem.
I ovaj put moram pozdravljat? Ili ne? Ma…..greedy
waveVeliki,veliki,najveći i najbolji pozdrav: Valentini, Teji, Emi, Lei, Mare(Mariji),Marini,Nelly,Vriskici,Bananku…. i onim ludim ljudima iz classa….e oni su stvarno trknuta bićanut (nemojte se naljutit na mene,Kristy vašu tu se trudim i pozdravljam vas,smijehdakle….stoga…..zato….nemate pravo glasa-šalim se.thumbup) i da ne zaboravim,ma kako bi ja to mogla zaboravit…..jedan veliki kiss šaljem Jurikiss,koji meni redovito komentira blogec drago je on biće jakoooooyes drago,eh volim ja njega…cerek…jako,jako,jako,jako i tako to dalje ide!!!!!naughty


What do you think... by ~toshio-green on deviantART

četvrtak, 17.05.2007.

ludTrknuta sam vam ja......dead

Ojla la,pa bome ste se vi potrudili da mi ostavite puuuuno komentara i baš vam hvala,divni stebanghehe.Kako se moja Mare tužila kako ja nju ne pozdravim,ali nije istina uvijek te pozdravim,joj,joj luda si ti…ajde nemoj se ljutiti na mene draga si ti meni,evo jedan kiss za moju spaljenu Mare….kiss.Nego što ono ima kod mene?! Ma baš ništo hehe…..ništa!
Malo da vam se pohvalim, trčali mi cross i ono ja bila druga,da ali skora sam se i srušila…ma niš čudno za mene smijehsmijeh,al ajde preživjela ja i to..ma što ja ne preživim????!!!! Hehehe….da ali sada me mišići tako bole da se jedva po stepenicama penjem,zanimljivo! Ke da ja još napišem,ma nike,koda je i potrebno…..
Sada samo da posebno pozdravim Nelly ( Antonelu- Škapulicu smijeh hehehehehehehe) voli ona taj nadimak „škapulica“ ej Škapulica šaljem ti jedan big pozek i uživaj, a ja se nadam da ćemo se mi ovo ljeto vidjeti!!!!!wave
Dobro onda narode uživajte i ostavljajte komentarčeke!!!!
*5 naj citata za najbolji život*
- Ako je „hvala“ jedina molitva koju izgovoriš u životu,i to je nešto!
- Da sam trebala biti drukčija,zacijelo bih se i rodila drukčija!
- Bolje da me mrze zbog onoga što jesam nego da me vole zbog onoga što nisam!
- Nikad nije prerano da učiniš dobro djelo,jer ono što je za tebe rano,drugome je možda kasno!
- Svako jučer samo je san,a svako je sutra samo vizija. No ako dobro proživiš danas,svako jučer postaje san sreće, a svako sutra postaje vizija nade!


thumbup * Istinito ljudi,istinito*yes
1. Bar 5 ljudi na ovom svijetu te toliko voli, da bi za tebe umrli.naughty
2. Bar 15 ljudi na ovom svijetu te cijeni takvu kakva jesi.
3. Jedini razlog da te netko mrzi je, da želi biti baš takva, kakva si ti.
4. Tvoj osmijeh uljepša dan svakom, pa i ako te taj i ne voli baš previše.
5. Svaku noć NETKO misli na tebe prije nego zaspiš.
6. Nekome značiš sve na svijetu.
7. Bez tebe netko možda ne može živjeti.cerek
8. Na svoj način si posebna i jedinstvena.
9. Možda netko, za koga niti ne znaš, sanja o tebi.
10. Kad napraviš najveću pogrešku, iz nje se uvijek izvuče nešto dobrog.
11. Kad misliš, da se je svijet okrenuo protiv tebe, dobro promisli, možda si se ti okrenula protiv svijeta.
12. Kad misliš da nemaš mogućnosti postići ono što želiš, to vjerojatno postići, no vjeruj u sebe, i tvoje će se čudo desiti.
13. Uvijek zapamti samo komplimente koje primiš, sve loše stvari radije zaboravi.
14. Uvijek svakome reci što osjećaš prema njemu, a tako ćeš se i ti osjećati puno bolje.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, jednostavno mu reci da je on (ona) najbolji.thumbup
mah VELIKI POZDRAV: mojoj debeloj Valentini =) ,Mariji,Vriskici,Emi,Marini,Dannyju,Lei,svima dragim ljudekima iz classa,t_B.I.G. and
my love!!!!!cerek
ATTENTION !!!!!! 100 komentara vrijedi =)zujo

ponedjeljak, 14.05.2007.

smokin Ah ke će meni naslov!!!!!?????smijeh

Ej ljudeki!!!!mah Vidim potrudili ste se da mi ostavite puno komentarathumbup,ma što je to za vas? Ništa,svi ste vi vrlo sposobni…smijehma zlatni te…Rekoh mogla bi se baciti na pisanje novog posta,niste vi mene iznevjerili pa ću i ostati kod svoje riječi da ću pisati tek kad bude 100 komentara,ah pošto je tako evo mene! Nije da me nije bilo dugo,samo nekih par dana.zujo
A i te dane sam provela super,moj ročkas spada u te dane…ma bilo je dobro! nut Što sam još radila škola,škola i samo škola,ma dobro nije baš tak ali tu negdje. dead
Ako zvuči predobro da bi bilo istinito, onda tako i jest….yes
Ožiljci nas podsjećaju na to da je prošlost bila stvarna, živimo u
primitivnim vremenima ni okrutnima ni mudrima, neodlučnost je
njihovo prokletstvo. namcor


Ne odustajte pročitati ovu poruku zato što izgleda čudno. Vjerovali ili ne, možete ju pročitati.zujo

Nsiam vrjealvoa da zpavrao mgou rzmjaueti ono što čtaim. Zaavljhuujći nobniečoj mćoi ljdksuog mgzoa, pemra irtažsiavnjima zansntevknia sa Cmbargeida, njie vžano kjoim su roedsljdoem npiasnaa slvoa u rčijei, jdieno je btino da se pvro i zdanje sovlo nlaaze na sovm msjteu.

Otasla solva mgou btii u ptponuom nerdeu i bez ozibra na ovu oloknost, tkest mžeote čtiati bez pobrelma. Ovo je zobg tgoa što ljduksi mzoak ne čtia savko slvoo pnaooosb, već rčijei prmraota kao clejniu. Oavj preomećaj je šljiavo nzavan tipoglikemija.zujo

Začuđujuče, zar ne? A uevijk ste msilili da je pavrpois vžaan.naughty

*****
------yesnešto pametno.Hmmmm-----
"Teže je prikrivati osjećaje
koje imamo
nego glumiti osjećaje
koje nemamo."

"Dok god volimo nekog zbog njegovih vrlina,
to nije ništa ozbiljno.
Ali kad ga počnemo ljubiti zbog njegovih mana,
onda je to ljubav."cerek

Ajde puno pozdrava svima koji čitate moj blogecwave,i hoću puuuuno kometarčeka !!!!!!smijeh
I da puno vam hvala na lijepim željama za moj ročkas,svi ste vi ludi!!!! thumbup

subota, 12.05.2007.

njami Big day.....smijeh

Aleluja,aleluja,aleluja……došao i moj rođendan,bilo mu je i vrijemeparty!!!! Pa čovječe nije ga bilo godinu dana,sad svi mi slavimo ono što smo se rodili a ne onu koja nas je izrodila..=)
Zato se treba klanjat mamicama i poštivat ih (ja to najbolje radim hahahaha)!!!!!smijeh
thumbup Divim se svim mamama……..mame ruuuleeeezzzz!!!!!!!thumbup
Evo svi oni koju su mi tupili da pišem novi post,poslušala ja njih hehehehe (ročkas)wink
Uživajte u duuuuugom postu!!!!naughty!!! Pozek: Vacky,Emi,Lei,Mariji,Marini,t_B.I.G.,Dannyiju,
Gojku,Vriskici,Teji,ma svima koji posjećujete moj blogić….mah.Kiss Juri!!!!!! kiss
*A sada sa lijepim željema...........

petak, 11.05.2007.

naughtyHappy birthday....party

Olla svi mi zanovijetate kad ce novi postzujo,pa kad mi se ne da,nemam vremena,ni nista dobrog za pisati!!!!!!!!!!!! Su dovoljno dobri razlozi,ili treba još?Ma ni danas ne bi pisala da mi nije Juri rockas,pa Jura sretan rođendan i puuuuuuuuno pusa!!!!!kiss
Dug post ha?????
Svima vama puno pozeka:Valentni(Vacky),Mariji,Marini,Dannyju,Lei,Vriskici,šogorici =) t_B.I.G.,Valeriji,i svima iz classa!!!!!!!!wave
CustomGlitterGraphics.com - Myspace Glitter Graphics

More graphics at CustomGlitterGraphics.com

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.