srijeda, 28.05.2008.

Srijeda, dan kad su rođeni veliki ljudi

U jednom članku je pisalo:
"Da biste postigli unutarnji mir, morate završiti sve stvari koje ste započeli".

Onda sam pogledala po stanu i vidjela sve stvari koje sam započela, a nisam završila.
I prije nego sam jutros krenula na posao: dovršila sam butelju vina, flašu rakije, kutiju apaurina, štangu čokolade, vrećicu čipsa i jedan do pola potrošeni joint.

I sad se osjećam FENOMENALNO!

- 11:51 -

Komentari (29) - Isprintaj - #

srijeda, 21.05.2008.

Post za Otta (44.post!)

Dragi moj Otto!

Život mi je postao težak. Po cijele dane rintam ko kobila. Kuham, spremam, perem i peglam.

Triput dnevno perem veš. Ko da nas je 20 u stanu. Ovak ti to izgleda:

Prvo uguram veš u mašinu.

Photobucket

Pa zatvorim vrata.

Photobucket

Nariktam stupnjeve.

Photobucket

Pa čekam da izcentrifugira da mogu stavit omekšivač.

Photobucket

Pa kad drugi put izcentrifugira vadim veš van.

Photobucket

Ma strašno ti je to moj Otto. Jedva čekam da me oženiš da mogu odmarat do kraja života. Ti nisi naporan ko njih dvije. Volim te Otto.

Tvoja Vilma

- 14:44 -

Komentari (33) - Isprintaj - #

četvrtak, 15.05.2008.

Nepovezani post

Sinoć kad sam došla doma čula sam viku. Svadili se susjedi. Ne svi susjedi, nego muž i žena. Ona vikala na njega nek ide van iz stana. Jutros u 5.30 smo ga mama i ja vidle kak spava na toboganu u parkiću pod mojim prozorom. Poanta: Djeco ne hodajte po toboganima, na njima će netko možda noćas spavat.

Nadalje, imam osjećaj da golubovi seru više nego inače u ovo doba godine. Prije bi me zasrali jednom tjedno, a sad svaki dan nađem novo govno na autu. Da mi je kuna za svako govno…

Još nadalje, Vilma mi pala s prozora opet. S 2. kata. Kad čujem MJAUUUUU i grebanje po limu znam da je u neuspjelom pokušaju da ulovi muhu postala padobranka. Pak se moram brzo obut i trčat dolje. Nađem ju zbunjenu kak stoji dolje u travi i pokušava se uz žlijeb popet natrag. A mica.

Bambi i ja želimo svima sretan ovaj lijepi sunčani četvrtak

- 10:10 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.05.2008.

Sastanak liječenih alkoholičarki (ne znam koji dio)

S obzirom da mi jučer net nije radio a striček na 0800 9000 pa 2 mi je rekao da na širem zagrebačkom području adsl ima problema, nisam mogla dat svoj osvrt na sastanak VP održan u subotu.

Našle smo se na parkiralištu kao i uvijek (mi ostale bi se radije nalazile u restoranu, al levant inzistira na sastanku na parkingu da se ona može popiškit između parkiranih automobila jer kaže voli to radit u prirodi), no ovaj put kolač nismo jele na parkingu kao inače zahvaljujući poduzetnoj Lorni. Ona je prije sastanka otišla u pub i pitala da li smijemo doći s tortom i tamo ju jesti. Inače ne daju, al pošto je Lorna glavna mafijašica u kvartu njoj su dali. Opet napominjem kolač se dosad jeo iz gepeka isključivo zato jer levant voli jest u prirodi, bez pribora za jelo.

Fulvusica je levantici donijela 148 praznih kutija za jajca jer ih levant skuplja. Mi ostale smo dobile korisne stvari.

Skaska je kasnila jer se do kasno u noć seksala s vrtlarom pa je bila umorna. Nakon razmjene krame uzeli smo tortu i malog psa i otišli u pub. Moram pohvalit prefinu tortu i Lornu koja ju je radila. Može se udat. Ponovo. Ak će htjet.

Vrijeme je brzo proletilo jer je lajava mljela sve u 16 (valjda od količine šećera koju je pojela; čitaj:pol torte) i ubrzo je došlo vrijeme rastanka. Sljedeći sastanak je u lipnju jer će u međuvremenu 3 od nas slaviti rođendan. Pa ćemo to sve spojit u jedan.

U međuvremenu otvaram novu rubriku jer svaki blog koji drži do sebe ima rubriku u kojoj pomaže drugima. Ova se zove BAMBI ODGOVARA. Dakle od danas možete svoje probleme iznijeti Bambi i ona će vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Bambin moto je: Nisam Lastan, nisam Žuži, al me pamet dobro služi.

Slika od Bambi naknadno. Jer sad sam na poslu. Zarađujem za kruh. I kramu.

- 08:29 -

Komentari (37) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.05.2008.

Malo o govnima i nagradnoj igri

Ovo nema veze ni s čim, al zašto bi to bio razlog da ja to ne napišem? Kod moje tete u Ogulinu ima jedna (1) glavna cesta. Na njoj su kuće. Po cesti idu između ostalih i konji. Konji se redovito i poseru dok hodaju. Onda ima jedna Mara koja živi dvije kuće do moje tete i ona sirota kad se konj pokenja na cesti pred njenom ogradom uzme metlu I lopatu pa čisti to govno. Veliko je to govno. Svi joj se smiju i zovu ju “Mara koja čisti konjski drek”. Znate ono kad nekad ne znate otkud nekom neki nadimak jer nema veze s njim? E ovo nije takav slučaj.

Nadalje, vidim da ste u pogađanju što je u kutijici svi otišli u krivom smjeru (neki imaju i pogane misli…cccc…Tajčica moja) pa ću vam otkrit što je u njoj. Da ne bi otišli u pogani beskraj..

Photobucket

Eto ga. Samo jedna olovka i šiljilo. Pošto je fulvusica bila najbliže odgovoru ona dobiva nagradu.

P.S. Zahvaljujem skaski na super-turbo-ultra-mega brzoj intervenciji od jučer. Cijenim.

- 10:36 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.05.2008.

Nagradna igra

Evo me. Ne stižem pisati. Niti spavati. Na tečaju smo počeli sa konkretnijim stvarima pa mi ne ostaje puno vremena. Tek toliko da nekaj pojedem i istuširam se.

Sa zakašnjenjem želim sretan praznik rada onima koji su vrijedni i rade (pozdrav fulvus i Trill) kao i onima koji niš ne rade (pozdrav levant, skaski, Lorni, Nymphei, 7 dana, greentei i ostalima) sretan

Ja naravno spadam u prvu zagradu, to ne treba naglašavat. Dobih nekaj zanimljivo od jedne drage mi osobe.

Photobucket

Nagradna igra:

Što je u kutijici? Polovično točne odgovore ne prihvaćam.
O nagradi još razmišljam. Ubacit ću je naknadno.

Razmislila sam. Evo nagrade.

Photobucket

- 09:20 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Opis bloga

Pamet u glavu, a dolje što uleti